eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › "Zawarcie umowy ramowej w przedmiocie wykonywania prac Pogotowia Techniczne oraz prac remontowo-konserwacyjnych instalacji: centralnego ogrzewania, ciepłej wody, wodno-kanalizacyjnej, gazowej ... "



Ogłoszenie z dnia 2022-10-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zawarcie umowy ramowej w przedmiocie wykonywania prac Pogotowia Techniczne oraz prac remontowo-konserwacyjnych instalacji: centralnego ogrzewania, ciepłej wody, wodno-kanalizacyjnej, gazowej ... "

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GORZOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210371857

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 33

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 722 55 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gtbs.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gtbs.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.gtbs.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wynajem lokali mieszkalnych, budownictwo mieszkaniowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zawarcie umowy ramowej w przedmiocie wykonywania prac Pogotowia Techniczne oraz prac remontowo-konserwacyjnych instalacji: centralnego ogrzewania, ciepłej wody, wodno-kanalizacyjnej, gazowej ... "

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b1d2dd5-4959-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-GTBS/IX/2022-WR

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 520545,38

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa zasobów mieszkaniowych na osiedlu budynków wielorodzinnych Gorzowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Gorzowie Wlkp. w zakresie:
1) „Pogotowia Technicznego” oraz
2) konserwacji i drobnych napraw instalacji centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody, wodno-kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej. Zasoby lokalowe obejmują 13 nw. budynków wielorodzinnych, czterokondygnacyjnych z 472 lokalami mieszkalnymi o powierzchni użytkowej 22.583,15 m2. Nieruchomość zlokalizowana jest w Gorzowie Wlkp. przy ulicach: Dekerta, Prądzyńskiego, Czartoryskiego i Sowińskiego.
Przewidywany zakres prac:
1) likwidacja przecieków na wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody, wodno-kanalizacyjnej,
2) wymiana lub naprawa uszkodzonych zaworów grzejnikowych, kurków, wrzecion, dławików, itp.,
3) uzupełnianie szczeliwa na dławicach zaworów,
4) usuwanie korozji i malowanie farbą antykorozyjną na widocznych miejscach elementów wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody, wodno-kanalizacyjnej,
5) uzupełnianie izolacji w miejscach mechanicznych uszkodzeń.
6) w przypadku awarii instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody i wodno-kanalizacyjnej wykonanie czynności zapobiegających przed dalszymi jej skutkami,
7) przegląd instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, ciepłej wody i wodno-kanalizacyjnej zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi przy udziale Zleceniodawcy,
8) konserwacja instalacji wodno-kanalizacyjnej domowej:
a) wymiana lub naprawa sprzętu wg uzgodnionego zakresu,
b) w przypadku awarii instalacji wykonanie czynności zapobiegających przed dalszymi jej skutkami,
c) udrażnianie zapchanych pionów i przyborów kanalizacyjnych w godzinach 7:00—22:00 oraz w godzinach 22:00—7:00 zabezpieczenie przed powiększaniem się skutków ewentualnej awarii,
9) konserwacja instalacji gazowej domowej – zakres jak w pkt. 8 a, b.
10) konserwacja instalacji elektrycznej domowej,
11) dostarczanie części i materiałów niezbędnych do konserwacji i napraw,
12) utrzymanie normatywnych temperatur centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody w lokalach mieszkalnych.
13) utrzymanie normatywnych ciśnień w instalacji wodnej,
14) utrzymanie „Pogotowia Technicznego” w godzinach od 15:00 do 7:00 dnia następnego oraz całodobowo w dni świąteczne i wolne od pracy. Usługa „Pogotowia Technicznego” wykorzystywana jest do zabezpieczenia wszystkich zleconych umową do konserwacji sieci przed ewentualnym powiększeniem skutków awarii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249330,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249330,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERMOINSTAL Łukasz Pozarzycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 211296388

7.3.3) Ulica: Fredry 4A

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 520545,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Na podstawie założonej (szacunkowej) liczby roboczogodzin strony przewidują, iż szacunkowe wynagrodzenie brutto z tytułu wykonania prac w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy wyniesie 249 330,40 zł; (słownie dwieście czterdzieści dziewięć tysięcy trzysta trzydzieści złotych 40/100) (całkowite wynagrodzenie brutto z wyłączeniem kosztów zakupu materiałów).
2. Maksymalna wartość umowy ramowej (kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia) wynosi: 481 986,47 zł netto, tj. 520 545,38 zł brutto (słownie: pięćset dwadzieścia tysięcy pięćset czterdzieści pięć złotych 38/100).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.