eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnkówUtworzenie bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 oraz geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu GESUT



Ogłoszenie z dnia 2025-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 oraz geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu GESUT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CZARNKOWSKO-TRZCIANECKI - Starostwo Powiatowe w Czarnkowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rybaki 3

1.5.2.) Miejscowość: Czarnków

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pct.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.czarnkowsko-trzcianecki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1124046

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 oraz geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu GESUT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-051487db-eb8f-499a-8ed0-99387a28a183

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035044/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 oraz geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu GESUT

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274244

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.12.2025.KF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 404559,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 oraz geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu w oparciu o dokumentację znajdującą się w zasobie geodezyjnym oraz w uzasadnionych przypadkach uzupełnienie o dane uzyskane z pomiaru bezpośredniego.
Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Cześć 1: Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 oraz geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu GESUT w mieście Trzcianka.
Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr 1 wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72320000-4 - Usługi bazy danych

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 224926,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 oraz geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu w oparciu o dokumentację znajdującą się w zasobie geodezyjnym oraz w uzasadnionych przypadkach uzupełnienie o dane uzyskane z pomiaru bezpośredniego.
Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Cześć 2: Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 oraz geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu GESUT w mieście Czarnków.

Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr 2 wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72320000-4 - Usługi bazy danych

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 179633,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425580,0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425580,0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425580,0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIO PLAN Mateusz Czerch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241805613

7.3.3) Ulica: ul. Jaworzańska 196

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 114 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie tj. do 20.06.2025 r. do godz. 10.00 wpłynęły trzy oferty. Kwota zaproponowana przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą wynosi 196 800,00 zł brutto. Zamawiający w dniu 25.06.2025 r. na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Podmiotowe środki dowodowe należało przesłać za pomocą platformy zakupowej do dnia 03.07.2025 r. do godz. 23:59. W terminie wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca nie złożył ww. dokumentów. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 200 000,00 zł brutto i nie jest w stanie pokryć różnicy do oferty niepodlegającej odrzuceniu. Powoduje to obowiązek unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.