eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radków › "Budowa hali sportowej w Radkowie"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa hali sportowej w Radkowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Radków

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 873 50 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow_publ@radkowklodzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl; http://radkowklodzki.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa hali sportowej w Radkowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1b5af7b-2908-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023432/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa hali sportowej w Radkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328160/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKiM.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zadania jest budowa hali sportowej o kubaturze 15991m3 z widownią i zapleczem socjalnym przy Zespole
Szkolno – Przedszkolnym wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działkach o
numerach ewidencyjnych 271, 268/1-cz w Radkowie, przy ul. Jagiellońskiej.
Projektowany obiekt budowlany to budynek hali sportowej zawierający salę sportową z pełnowymiarowym boiskiem do piłki
ręcznej, koszykówki, siatkówki, badmintona, widownię przeznaczoną maksymalnie dla 120 osób i zaplecze socjalne.
Jest to obiekt wolnostojący, niepodpiwniczony, dwukondygnacyjny w części zaplecza socjalnego z widownią i
jednokondygnacyjny w części hali sportowej.
Hala sportowa została zaprojektowana jako budynek niski w formie jednej, prostej bryły o skośnym dachu.
Obiekt został podzielony na sześć podstawowych stref funkcjonalnych: wejściową, szatni i zaplecza, boisk, magazynu,
widowni i techniczną.
Strefa wejściowa do hali zlokalizowana jest od strony północnej. Poprzez strefę wejściową, przy punkcie kontroli dostępu,
możemy dostać się bezpośrednio do strefy boisk lub korytarzem do strefy szatni i zaplecza oraz klatką schodową do strefy
widowni i strefy technicznej na piętrze.
Użytkownicy poprzez korytarz i szatnie mogą bezpośrednio dostać się do strefy boisk. Strefa magazynu dostępna jest ze strefy boisk.
Strefa wejściowa.
W strefie wejściowej zaprojektowano:
- wiatrołap z miejscem na automaty na napoje,
- korytarz z szatnią samoobsługową,
- pomieszczenie ochrony / biuro do obsługi hali z toaletą.
Strefa szatni i zaplecza.
W strefie szatni i zaplecza zaprojektowano:
- szatnia nr 1 dla 16 zawodników, umywania z prysznicami, toaleta,
- szatnia nr 2 dla 16 zawodników, umywalnia z prysznicami, toaleta,
- pokój trenerów oraz toaleta z prysznicem
- pokój medyczny,
- toaleta dla widzów – damska,
- toaleta dla widzów- męska,
- toaleta dla widzów – dla osób niepełnosprawnych,
- pomieszczenie porządkowe.
Strefa boisk.
Strefa boisk to obszar w obrębie którego mieszczą się pełnowymiarowe:
- boisko do piłki ręcznej 40x20 plus trefy ochronne (po 1 m wzdłuż bocznych linii boiska i po 2 m za każdą linią bramkową),
- boisko do koszykówki 28x15m plus strefy ochronne (min h=7m),
- boisko do siatkówki 18x9m plus 3m strefy ochronnej (min h=7,5m),
- dwa poprzeczne treningowe boiska do siatkówki 18x9m plus 3m strefy ochronnej (min h=7,5m),
- boisko do badmintona 13,4x6,1m plus strefy ochronne.
Strefa boisk na całej szerokości ma zapewnioną minimalną wysokość dla rozgrywania turniejów w siatkówkę, koszykówkę i
piłkę ręczną.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz STWiORB - stanowiące załączniki do SWZ.
2.1. Wykonawca winien zapoznać się z całym projektem i STWiORB, tak aby w trakcie realizacji nie wystąpiły rozbieżności
dotyczące samej realizacji obiektu co do jakości, ilości jak i przyjętych rozwiązań technicznych oraz wartości całej inwestycji
określonej w ofercie. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy szacowaniu wartości zamówienia. Wykonawca
winien zapoznać się z obiektem oraz przed złożeniem oferty zaznajomić się z problematyką zadania. Jakiekolwiek
wątpliwości nawet jeżeli miałyby skutki finansowe winny być przez Wykonawcę wykonane na poziomie kosztu ustalonego
Umową. Podpisanie umowy jest ostatecznie potwierdzeniem przyjętych zapisów zawartych w Umowie jak i w STWiORB
oraz w projekcie. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian w trakcie realizacji bez uprzedniej zgody Inwestora oraz Inspektora
Nadzoru. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub uproszczeń w umowie, a o ich wykryciu winien natychmiast
powiadomić Inwestora i Inspektora, którzy mogą dokonać odpowiednich zmian lub poprawek. Wszystkie wykonane roboty i
dostarczone materiały będą zgodne z Dokumentacja Przetargową i STWiORB. Dane określone w Dokumentacji Przetargowej i w STWiORB będą uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji.
2.2. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
2.3. Kosztem Wykonawcy jest także sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z wymogami ustawy z
dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy.
Do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należą wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowania placu
budowy, zaplecza budowy (np. naprawy, woda, energia elektryczna, ogrodzenie tymczasowe, dozorowanie budowy itp.).
3.1. Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego
zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną.
3.2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty,
specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych,
konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane
niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w
szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych.
Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy,
parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą
określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe,
jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec
jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie
wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie
przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku
do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter
przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy)
lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych,
co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach
lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały
lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Tam gdzie w przedmiarze robót przedmiot zamówienia
został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i
systemów referencji, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt i ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
opisywanym.
4. Gwarancja rękojmia.
1) Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi, liczonej od dnia odbioru końcowego inwestycji przez Zamawiającego.
2) Za oświadczenie gwarancyjne Strony uznają podpisaną przez obie strony umowę, której projekt stanowi załącznik nr 5 do
SWZ.
3) Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.
5. Wizja lokalna.
Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu robót celem sprawdzenia miejsca robót oraz
warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12861903,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16996266,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12861903,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karol Głowa, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Karol Głowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852018175

7.3.3) Ulica: ul. Willowa 100

7.3.4) Miejscowość: Modlniczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-085

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12861903,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.