Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00307202/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie dla Nasielskiego Ośrodka Kultury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NASIELSK
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Programów Strukturalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377899
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elektronowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Nasielsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-190
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@nasielsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11322951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie dla Nasielskiego Ośrodka Kultury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e52385b3-1c65-45da-bc88-359adb30fc9d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307202
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż wraz z uruchomieniem sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego w ramach zadania pn.: „Wyposażenie Nasielskiego Ośrodka Kultury” dofinansowanego w ramach programu wsparcia „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025”.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać niżej wymienione, minimalne wymagania:
1) Sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany, nie poddany jakimkolwiek naprawom, pełnowartościowy, kompletny, wolny od wad, w tym wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, a ponadto spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy.
2) Nie może być obciążony prawem obligacyjnym ani rzeczowym na rzecz osób lub podmiotów trzecich, nie toczy się wobec niego postępowanie egzekucyjne, sądowe, ani przed jakimkolwiek organem orzekającym oraz nie jest przedmiotem zabezpieczenia.
3) Sprzęt przystosowany do eksploatacji całorocznej w warunkach atmosferycznych stref klimatycznych odpowiadających obszarowi UE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
30213200-7 - Komputer tablet
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249321,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249321,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249321,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKENE Agata Grzegorczyk-Wosiek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7392941622
7.3.3) Ulica: Ul. Wodna 9
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-190
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKENE AGATA GRZEGORCZYK-WOSIEK
jakie przetargi wygrała firma
SKENE AGATA GRZEGORCZYK-WOSIEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249321,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-21INNE PRZETARGI NASIELSK
- Modernizacja energetyczna budynku Nasielskiego Ośrodka Kultury w Nasielsku
- Opracowanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenu Gminy i Miasta Nasielsk w roku 2026
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Nasielsk
- Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich
więcej: przetargi NASIELSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dobryszycach
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie gminy Chmielno
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2026
- Utrzymanie sterowników CPAnet w Gdańsku
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim oraz potrzeb realizacji zadań z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





