Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00338513/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11
1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aedc8ce-66ca-41e8-8640-e03f121867aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029829/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00338513
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/49/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego (branży konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych) nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8”.
Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad robotami oraz nadzór nad przeglądami gwarancyjnymi (w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót dla zadania inwestycyjnego pn. ,, Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8’’), które winny odbyć się przynajmniej raz w roku i nadzór nad wynikającymi z nich robotami polegającymi na usunięciu usterek spowodowanych złą jakością wykonanych prac. Nadzór inwestorski obejmuje również okres serwisu, gwarancji i polegać będzie na lokalizacji oraz na nadzorze nad usunięciem ewentualnych wad, które zostaną ujawnione w trakcie udzielonej przez Wykonawcę robót rękojmi.
Zamówienie wykonywane będzie w oparciu o dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz kosztorysy nakładcze dla zakresu robót z postępowania nr ZP-3502/43/2025, nad którymi pełniona będzie funkcja Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
UWAGA!
Szczegółowy zakres inwestycji, terminy i warunki jej realizacji, projektowane postanowienia umowy, oraz inne dane zamieszczone są na:
• stronie platformy zakupowej (System): https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow - strona internetowa prowadzonego postępowania,
• stronie internetowej Zamawiającego: https://spzozjaroslaw.bip.gov.pl/,
Numer postępowania: ZP-3502/43/2025
Nazwa postępowania: „Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8”.
LOKALIZACJA:
Budynki zlokalizowane na terenie SP ZOZ w Jarosławiu, ul. Kościuszki 18, 37-500 Jarosław
A. Przewidywany zakres robót
Zakres robót do wykonania w ramach realizacji zamówienia na dostawę i montaż klimatyzacji:
Lokalizacja prac w budynku nr 5 i 8, objętych wielobranżowym nadzorem inwestorskim. Inwestycja polegać będzie na wykonaniu robót jak niżej:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót (wszystkich branż), wraz z dostawą i montażem urządzeń klimatyzacyjnych.
W ramach zamówienia wykonana zostanie instalacja zasilania elektrycznego, dostosowana do potrzeb nowoprojektowanej instalacji klimatyzacji. Wykonawca zrealizuje dostawę materiałów i urządzeń, ich rozładunek i dostarczenie do miejsca wbudowania, montaż urządzeń klimatyzacyjnych wraz z konstrukcjami wsporczymi dla agregatów chłodniczych zwanych dalej jednostkami zewnętrznymi, montaż przewodów instalacji chłodniczej, montaż instalacji odprowadzenia skroplin, wykonanie przebić w ścianach i stropach z zabezpieczeniem izolacyjnym otworów, zabezpieczenie przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem istniejącego wyposażenia w pomieszczeniach na czas montażu. Wykonawca uruchomi i wykona próby funkcjonalne, próby ciśnieniowe dla czynnika chłodniczego oraz próby szczelności instalacji odprowadzania skroplin, regulację urządzeń klimatyzacyjnych, wykona pomiary instalacji elektrycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację urządzeń klimatyzacji w okresie gwarancji oraz szkolenie personelu Zamawiającego w niezbędnym zakresie obsługi systemu klimatyzacji urządzeń. Z przeprowadzonego szkolenia Wykonawca sporządzi stosowny protokół. Wykonawca zrealizuje wszelkie niezbędne prace budowlane po zakończeniu prac montażowych (szpachlowanie, gładzenie, malowanie miejsc po wprowadzeniu instalacji). Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą z naniesieniem na rzutach kondygnacji budynku instalacji urządzeń, tras zasilania elektrycznego, obiegu czynnika chłodzącego oraz odprowadzenia skroplin, w formie graficznej w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym.
Uwaga:
Budynek nr 5 jest wpisany do rejestru zabytków, a Budynek nr 8 znajduje się na terenie objętym ochroną konserwatorską.
Wykonywane prace nie mogą stwarzać utrudnień w użytkowaniu budynków, dróg wewnętrznych szpitala oraz dojazdu do budynków od strony terenu szpitala. Roboty nie mogą stwarzać utrudnień w użytkowaniu budynku oraz dostępu i dojazdu do budynku, kontenerów i garaży, od strony terenu szpitala.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15774,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15774,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRANS laboratorium drogowe Hanna Kic
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792 192 30 97
7.3.3) Ulica: Ul. Łazy Kostkowskie 25A
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKOTRANS - Laboratorium Drogowe" Hanna Kic
jakie przetargi wygrała firma
"EKOTRANS - Laboratorium Drogowe" Hanna Kic
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15744,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Nadzór Inwestorski pełniony będzie przez Wykonawcę od dnia podpisania umowy przez cały okres realizacji inwestycji opisanej w § 1 tj. Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8’ do zakończenia i rozliczenia w/w inwestycji. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do obsługi okresu gwarancyjnego/rękojmi – przez okres 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru całości w/w inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie (o ile jest wymagane).
Termin realizacji przedmiotu Umowy do zakończenia całości inwestycji, tj. odbioru końcowego robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na użytkowanie (o ile jest wymagane) oraz w okresie obowiązywania gwarancji jakości i rękojmi za wady robót budowlanych, z zastrzeżeniem pozostałych szczegółowych postanowień Umowy.
2. Planowany termin zakończenia robót 150 dni kalendarzowych od podpisania umowy na dostawę i montaż w postępowaniu: „Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynku nr 5 i 8” Nr postępowania: ZP-3502/43/2025
1. Czas realizacji niniejszej umowy może zostać odpowiednio przedłużony lub skrócony w przypadku przedłużenia lub skrócenia terminu realizacji robót dla zadania inwestycyjnego pn. ,, Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8’’ będących przedmiotem nadzoru. Przedłużenie lub skrócenie czasu realizacji niniejszej umowy nie wpłynie na wynagrodzenie Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa przetworów mleczarskich dla potrzeb kuchni szpitalnej - powtórka
- Dostawa (wynajem) i jednokrotny montaż sezonowego (mobilnego) lodowiska sztucznie mrożonego o wymiarach 20m x 30m
- Dostawa odczynników i paneli testowych do analizatorów BioFire FilmArray model TORCH multiplex PCR oraz odczynników do identyfikacji metodą spektrometrii Mas MALDI Biotyper Sirius IVD System.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów med., odpadów zawierających subst. niebezp. i gospodarowania odpadami innymi jak niebezpieczne, które powstają w wyniku działalności Zamawijącego
- "Tworzenie miejsc opieki w miejskim żłobku Radosny Zakątek w Jarosławiu" w ramach programu "Aktywny Maluch 2022-2029" w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój oferty turystycznej Aglomeracji Tarnowskiej w oparciu o markę EnoTarnowskie w ramach zadania nr 8 "Poszerzenie oferty turystycznej gminy o ofertę parku wodnego w Szerzynach
- Rozbudowa infrastruktury elektroenergetycznej średniego napięcia 15kV w strefie przemysłowej w Kleszczowie - część północna - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. " Przebudowa Kliniki Neurochirurgii w KSW im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie".
- Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowo- przetargowej modernizacji przestrzeni publicznej wokół stawu na terenie Cmentarza Powstańców Warszawy wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Remont pomieszczeń oddziału rehabilitacji zlokalizowanej na drugim piętrze budynku "B" w Szpitalu Powiatowym w Międzyrzecu Podl.
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Odnawialne źródła energii w gminie Kamieńsk - edycja III"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.