eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławPełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11

1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aedc8ce-66ca-41e8-8640-e03f121867aa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029829/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00338513

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/49/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego (branży konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych) nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8”.
Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad robotami oraz nadzór nad przeglądami gwarancyjnymi (w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót dla zadania inwestycyjnego pn. ,, Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8’’), które winny odbyć się przynajmniej raz w roku i nadzór nad wynikającymi z nich robotami polegającymi na usunięciu usterek spowodowanych złą jakością wykonanych prac. Nadzór inwestorski obejmuje również okres serwisu, gwarancji i polegać będzie na lokalizacji oraz na nadzorze nad usunięciem ewentualnych wad, które zostaną ujawnione w trakcie udzielonej przez Wykonawcę robót rękojmi.

Zamówienie wykonywane będzie w oparciu o dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz kosztorysy nakładcze dla zakresu robót z postępowania nr ZP-3502/43/2025, nad którymi pełniona będzie funkcja Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.

UWAGA!
Szczegółowy zakres inwestycji, terminy i warunki jej realizacji, projektowane postanowienia umowy, oraz inne dane zamieszczone są na:
• stronie platformy zakupowej (System): https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow - strona internetowa prowadzonego postępowania,
• stronie internetowej Zamawiającego: https://spzozjaroslaw.bip.gov.pl/,
Numer postępowania: ZP-3502/43/2025
Nazwa postępowania: „Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8”.

LOKALIZACJA:
Budynki zlokalizowane na terenie SP ZOZ w Jarosławiu, ul. Kościuszki 18, 37-500 Jarosław
A. Przewidywany zakres robót

Zakres robót do wykonania w ramach realizacji zamówienia na dostawę i montaż klimatyzacji:
Lokalizacja prac w budynku nr 5 i 8, objętych wielobranżowym nadzorem inwestorskim. Inwestycja polegać będzie na wykonaniu robót jak niżej:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót (wszystkich branż), wraz z dostawą i montażem urządzeń klimatyzacyjnych.

W ramach zamówienia wykonana zostanie instalacja zasilania elektrycznego, dostosowana do potrzeb nowoprojektowanej instalacji klimatyzacji. Wykonawca zrealizuje dostawę materiałów i urządzeń, ich rozładunek i dostarczenie do miejsca wbudowania, montaż urządzeń klimatyzacyjnych wraz z konstrukcjami wsporczymi dla agregatów chłodniczych zwanych dalej jednostkami zewnętrznymi, montaż przewodów instalacji chłodniczej, montaż instalacji odprowadzenia skroplin, wykonanie przebić w ścianach i stropach z zabezpieczeniem izolacyjnym otworów, zabezpieczenie przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem istniejącego wyposażenia w pomieszczeniach na czas montażu. Wykonawca uruchomi i wykona próby funkcjonalne, próby ciśnieniowe dla czynnika chłodniczego oraz próby szczelności instalacji odprowadzania skroplin, regulację urządzeń klimatyzacyjnych, wykona pomiary instalacji elektrycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację urządzeń klimatyzacji w okresie gwarancji oraz szkolenie personelu Zamawiającego w niezbędnym zakresie obsługi systemu klimatyzacji urządzeń. Z przeprowadzonego szkolenia Wykonawca sporządzi stosowny protokół. Wykonawca zrealizuje wszelkie niezbędne prace budowlane po zakończeniu prac montażowych (szpachlowanie, gładzenie, malowanie miejsc po wprowadzeniu instalacji). Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą z naniesieniem na rzutach kondygnacji budynku instalacji urządzeń, tras zasilania elektrycznego, obiegu czynnika chłodzącego oraz odprowadzenia skroplin, w formie graficznej w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym.
Uwaga:
Budynek nr 5 jest wpisany do rejestru zabytków, a Budynek nr 8 znajduje się na terenie objętym ochroną konserwatorską.
Wykonywane prace nie mogą stwarzać utrudnień w użytkowaniu budynków, dróg wewnętrznych szpitala oraz dojazdu do budynków od strony terenu szpitala. Roboty nie mogą stwarzać utrudnień w użytkowaniu budynku oraz dostępu i dojazdu do budynku, kontenerów i garaży, od strony terenu szpitala.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15774,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15774,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRANS laboratorium drogowe Hanna Kic

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792 192 30 97

7.3.3) Ulica: Ul. Łazy Kostkowskie 25A

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15744,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin rozpoczęcia Nadzoru Inwestorskiego Strony ustalają na dzień podpisania umowy.
Nadzór Inwestorski pełniony będzie przez Wykonawcę od dnia podpisania umowy przez cały okres realizacji inwestycji opisanej w § 1 tj. Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8’ do zakończenia i rozliczenia w/w inwestycji. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do obsługi okresu gwarancyjnego/rękojmi – przez okres 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru całości w/w inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie (o ile jest wymagane).
Termin realizacji przedmiotu Umowy  do zakończenia całości inwestycji, tj. odbioru końcowego robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na użytkowanie (o ile jest wymagane) oraz w okresie obowiązywania gwarancji jakości i rękojmi za wady robót budowlanych, z zastrzeżeniem pozostałych szczegółowych postanowień Umowy.
2. Planowany termin zakończenia robót 150 dni kalendarzowych od podpisania umowy na dostawę i montaż w postępowaniu: „Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynku nr 5 i 8” Nr postępowania: ZP-3502/43/2025
1. Czas realizacji niniejszej umowy może zostać odpowiednio przedłużony lub skrócony w przypadku przedłużenia lub skrócenia terminu realizacji robót dla zadania inwestycyjnego pn. ,, Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8’’ będących przedmiotem nadzoru. Przedłużenie lub skrócenie czasu realizacji niniejszej umowy nie wpłynie na wynagrodzenie Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.