Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00284661/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Peł. funk. Inspekt. nadz. inwest. przy realiz.i rb poleg. na realiz. zad. pn. Ławeczka sąsiedzka–PARK W CENTRUM ANDRZEJOWA na ter nier. Ozna. jako dz. nr 697/16 Obręb W-40, w ramach BO nr wn W064AN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/uml1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Peł. funk. Inspekt. nadz. inwest. przy realiz.i rb poleg. na realiz. zad. pn. Ławeczka sąsiedzka–PARK W CENTRUM ANDRZEJOWA na ter nier. Ozna. jako dz. nr 697/16 Obręb W-40, w ramach BO nr wn W064AN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-282b4d41-0f2b-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005214/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.70 Nadzór inwestorski w ramach zadania: ŁAWECZKA SĄSIEDZKA - PARK W CENTRUM ANDRZEJOWA - BO nr W064AN
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284661/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-III.271.80.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13058,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
[Nr zgodna z SWZ] 5.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn. Ławeczka sąsiedzka – PARK W CENTRUM ANDRZEJOWA na terenie nieruchomości oznaczonej jako dz. nr 697/16 Obręb W-40, w ramach Budżetu Obywatelskiego nr wniosku W064AN.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11562,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11562,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEGBUD Daniel Węgrzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 772-179-82-62
7.3.3) Ulica: Wólka Pytowska1
7.3.4) Miejscowość: Kodrąb
7.3.5) Kod pocztowy: 97-512
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11562 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Organizacja jubileuszowej imprezy integracyjnej dla pracowników ZWiK w 2025 roku
- Dostawa kompaktowego spektrometru absorpcji z termostatem zewnętrznym i zestawem komputerowym dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej
- Wykonanie dok.projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego polegającego na budowie nowej alejki parkowej na skwerze przy ul. Łęczycka / ul. Senatorska 72 w ramach Łódzkiego BO 24/25 ID G155GO
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na remont Chłodni Kominowej na terenie EC1 w Łodzi .
- Montaż infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w 12 jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi w wraz z instalacją systemu kontroli dostępu w podziale na 4 części
- Usługi poligraficzne (druki ulotne, zwarte i wielkoformatowe)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Syczyn, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 8
- USŁUGI PEŁNIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO - branża budowlana, sanitarna, elektryczna dla zadania : "Modernizacja, przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz z zakupem wyposażenia.."
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: ,,Przebudowa pomieszczeń na szatnie personelu celem dostosowania do obowiązujących przepisów i zaleceń pokontrolnych PPIS w Koninie".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Wykonanie robót budowlano- konserwatorskich w budynku terapeutycznym w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana w Starogardzie Gd."
- Usługi inspektorów nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Przebudowa i rozbudowa infrastruktury komunalnej na terenie gminy i miasta Dobczyce."
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 407 na odcinku Pogórze-Łącznik - z podziałem na zadania
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.