eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zapr. i wyk.zabezpieczenia kanału klasy pierwszej zlok. na pl.Na Rozdrożu w Warszawie na odcinku od komory 1887 do komory 1779 w ramach zad.inw.pn.:"Budowa pomnika Bitwy Warszawskiej 1920 - część II"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zapr. i wyk.zabezpieczenia kanału klasy pierwszej zlok. na pl.Na Rozdrożu w Warszawie na odcinku od komory 1887 do komory 1779 w ramach zad.inw.pn.:„Budowa pomnika Bitwy Warszawskiej 1920 – część II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 277-58-00

1.5.8.) Numer faksu: 22 277-58-05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https//szrm.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapr. i wyk.zabezpieczenia kanału klasy pierwszej zlok. na pl.Na Rozdrożu w Warszawie na odcinku od komory 1887 do komory 1779 w ramach zad.inw.pn.:„Budowa pomnika Bitwy Warszawskiej 1920 – część II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3783645-22e1-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021196/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zabezpieczenia kolektora kanalizacyjnego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa pomnika Bitwy Warszawskiej 1920 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317520/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP-II-WI/28/ZPIK/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie zabezpieczenia kanału klasy pierwszej zlokalizowanego na
pl. Na Rozdrożu w Warszawie na odcinku od komory 1887 do komory 1779 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa
pomnika Bitwy Warszawskiej 1920 – część II”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wzmocnienia kolektora metodą paneli samonośnych
(oraz wszelkich niezbędnych opracowań zgodnie z ustaleniami na spotkaniach koordynacyjnych), który powinien zapewnić
bezpieczne funkcjonowanie sieci kanalizacyjnej w przypadku wystąpienia wskazanych poniżej wariantów awaryjnych oraz w
zakresie oddziaływań wzajemnych kanału i budowli pomnika:
- w przypadku rozszczelnienia, spękania lub zawalenia konstrukcji murowanej kolektora zastosowane wzmocnienie powinno
zapewnić bezawaryjne funkcjonowanie kanału. Zastosowana technologia – panel powinien posiadać właściwości
samonośne, gdzie wystąpienie ww. awarii powinno w pełni zabezpieczyć ciągłość pracy sieci oraz wykluczyć ryzyko
negatywnego oddziaływania na konstrukcję pomnika;
- w przypadku wystąpienia nacisku fundamentu lub innego elementu pomnika na kolektor zastosowane wzmocnienie
powinno cechować się odpowiednią wytrzymałością na ewentualne obciążenia zewnętrzne,
- w czasie trwania robót budowlanych wznoszenia pomnika.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym:
1) pozyskanie materiałów wyjściowych do projektowania, w tym:
a) inwentaryzacji wraz z monitoringiem kanału za pomocą kamery inspekcyjnej,
b) mapy do celów projektowych,
c) innych niezbędnych materiałów do opracowania kompletnej dokumentacji.
2) wykonanie projektu zagospodarowania terenu,
3) wykonanie projektu konstrukcji wzmocnienia kanału,
4) wykonanie projektu instalacji sanitarnych, składającego się z: szczegółowego opisu, profilu kolektora ściekowego z
zaznaczonymi kolizjami, przekroi i detali,
5) wykonanie wszelkich innych opracowań, jeśli będą niezbędne do opisania zakresu, jaki należy wykonać by prawidłowo
wzmocnić kolektor ściekowy,
6) wykonanie projektów robót niezbędnych do wykonania w komorach 1887 i 1779, umożliwiających wzmocnienie kanału,
7) wykonanie projektów rozwiązań tymczasowych jeśli są konieczne do zastosowania w celu wykonania wzmocnienia
kanału, takich jak np. czasowa organizacja ruchu, komora startowa, przekładka sieci lub tzw. bypass,
8) wykonanie przedmiarów robót,
9) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
10) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych oraz dokumentów w
zakresie wynikającym z przepisów prawa lub wymagań uprawnionych podmiotów uzgadniających projekty. Uzyskanie
niezbędnych decyzji w tym administracyjnych umożliwiających wykonanie wzmocnienia kolektora ściekowego
usytuowanego na Pl. Na Rozdrożu w Warszawie. Projekt powinien uzyskać akceptację MPWiK.
2.2. Wykonanie robót budowlanych w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej oraz Programu Funkcjonalno-
Użytkowego.
3. Poszczególne opracowania należy wykonać w formie:
1) papierowej w ilości po 5 egzemplarzy każde;
2) elektronicznej po 2 egz. na nośniku elektronicznym CD lub DVD, w tym:
a) materiały wyjściowe, opracowania projektowe – dla rysunków w formacie (*.dwg)/(*.dxf) (w układzie zgodnym z
Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15.10.2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych) oraz
(*.pdf), dla tekstu w formacie (.pdf) i (.doc);
b) przedmiary - w programie Norma lub kompatybilnym w formacie (*.ath) i (*.pdf);
c) STWiOR - w programie WORD lub kompatybilnym w formacie (*.doc) lub (*.rtf) oraz (*.pdf).
3) Załączniki formalno-prawne w tym: opinie, ekspertyzy, pozwolenia i uzgodnienia Wykonawca przekaże w oryginałach i na
nośniku elektronicznym w formacie (.pdf).
4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu formę elektroniczną dokumentów objętych przedmiotem zamówienia, która będzie
zgodna z formą papierową ww. opracowań, tj. forma elektroniczna w formacie (.pdf) będzie zawierać wszelkie podpisy i
pieczątki, naniesione na papierze, w trakcie dokonywanych ustaleń i uzgodnień.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokument p.n.: „Program Funkcjonalno-Użytkowy” (Załącznik nr 11
do SWZ).
5. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z wytycznymi MPWiK wskazanymi w pismach (Załącznik nr 11
do SWZ):
- PRO.DWP.840.675.2021.096424.21.PS z dnia 12.04.2021 r.
- PRO.DWP.840.1682.2021.226970.21.PS z dnia 2.08.2021 r.
- PRO.DWP.840.1183.2022.147784.22.AGS z dnia 10.06.2022 r.
- PRO. DWP.840.1406.2022.176188.22.AGS z dnia 1.07.2022 r.
6. Ponadto opis przedmiotu zamówienia określają: Projektowane Postanowienia Umowy (dalej PPU) stanowiące Załącznik
Nr 10 do SWZ, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę osób na podstawie umowy o pracę:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące
czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) roboty sanitarne.
2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy
odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w
punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie,
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określony/e w PPU dowód/dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu
zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1).
Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zawierać informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy
o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary
umownej w wysokości określonej w PPU. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie
żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę, zamawiający może
zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45453100-8 - Roboty renowacyjne

71355000-1 - Usługi pomiarowe

90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1642050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2023350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1642050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSG Industria Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9552264351

7.3.3) Ulica: Granitowa 47

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-750

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1642050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.