eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoWykonanie remontu dwóch łazienek dla osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu dwóch łazienek dla osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227664064

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu dwóch łazienek dla osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29ca2e1b-1289-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036658/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont 2 łazienek dla osób z niepełnosprawnościami UM - program Dostępna Gmina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326753

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rz.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Wykonaniu remontu dwóch łazienek dla osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie na potrzeby Gminy Miejskiej Legionowo – Urzędu Miasta Legionowo
2. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje realizację:
1) Prace demontażowe:
a) demontaż istniejących płytek ściennych – pow. 28,0m2,
b) demontaż płytek podłogowych wraz z wpustami– pow. 7,0m2,
c) naprawa uszkodzeń w istniejących drzwiach – 2 sztuki,
d) demontaż grzejnika łazienkowego wraz z podejściem - 1 szt,
e) demontaż istniejącej armatury (umywalki i ustępy krany) wraz z podejściami i zadeklowaniem odpływów pionach – 4 szt,
f) demontaż luster – 2 szt,
g) demontaż kinkietów – 2 szt,
h) demontaż istniejących gniazd wtykowych – 1 szt,
i) demontaż istniejących łączników instalacyjnych – 4 szt,
2) Prace remontowe:
a) wykonanie nowych przedścianek GK do zabudowy stelaży do podwieszenia misek ustępowych– 8,0 m2,
b) wkucie w ścianę instalacji skroplin z urządzeń klimatyzacyjnych – 1kpl,
c) wykonanie nowych podejść wody, ciepłej i zimnej pod umywalki oraz zimnej pod ustępy z niezbędnymi przeróbkami instalacji istniejącej – 2 kpl,
d) wykonanie rozprowadzenia instalacji kanalizacji sanitarnej – 2 kpl,
e) montaż kranów bezdotykowych – 2 szt.,
f) dostawa i montaż umywalek dla niepełnosprawnych zwykłej wraz z syfonem – 4 szt.,
g) dostawa i montaż lustra regulowanego dla OzN - 2 szt.,
h) dostawa i montaż ustępów dla niepełnosprawnych wraz z stelażem i spłuczką – 2 szt.,
i) dostawa i montaż poręczy dla niepełnosprawnych montowanych przy umywalce i ustępie – 8 szt.,
j) dostawa i montaż podajników na papier toaletowy – 2 szt.,
k) dostawa i montaż podajników mydła – 2 szt.
l) dostawa i montaż podajników na płyn do dezynfekcji – 2 szt.,
m) dostawa i montaż podajników ręczników papierowych – 2 szt.
n) dostawa i montaż suszarki do rąk – 1 sztuka
o) dostawa i montaż koszy na ręczniki papierowe – 2 szt,
p) dostawa i montaż klamek i zamków łazienkowych w kolorze czarnym – 2 szt.,
q) dostawa i montaż rączki do zamykania drzwi na poręczy znajdującej się na drzwiach wejściowych – 2szt.,
r) dostawa i montaż poręczy zamontowanej na drzwiach wejściowych – 2 szt.,
s) naprawa ścian i sufitu podwieszanego, naprawa spękań i nierówności ścian i sufitu – 8,0m2, lampy sufitowe wpuszczane i pozostałe wyposażenie sufitu – do zachowania. W czasie naprawy i malowania sufitu należy je zdemontować i ponownie zamontować, lub zabezpieczyć przed uszkodzeniami.
t) wykonanie podejść sanitarnych do nowej armatury – 2 kpl,
u) zagruntowanie wszystkich ścian i sufitu przed ułożeniem płytek i malowaniem – 28 m2,
v) ułożenie nowych płytek na posadzce toalet. Płytki należy układać na kleje wysokoplastyczne – 8,0 m2,
w) dwukrotne wymalowanie farbą półmatową ścian nad płytkami tj, powyżej 2,0 i sufitu w pełnym zakresie – 20 m2,
x) ułożenie glazury do wysokość 2,0m – 28 m2,
y) wykonanie instalacji elektrycznej podtynkowej we wcześniej przygotowanych bruzdach w łazienkach:
• obwód gniazd wykonać przewodem YDYp żo 3x2,5mm2 400/750V.
• obwód oświetlenia przewodem YDYp żo 3x1,5mm2 400/750V.
z) w łazienkach zainstalować oprawy i osprzęt hermetyczny:
• oprawy LED o mocy min 20W IP min 65,
• oprawy awaryjne LED o mocy min 3W IP min 65, czas świecenia min 1h
• osprzęt podtynkowy IP min 44,
aa) łazienki wyposażyć z system przyzywowy:
• wyłącznik pociągowy IP min 44 zainstalować w pobliżu (max 1m) miski ustępowej
• sygnalizator zainstalować nad drzwiami wejściowymi do łazienki
• kasownik i zasilacz zainstalować przy wejściu do łazienki przy łącznikach instalacyjnych.
• okablowane wykonać podtynkowo zgodnie z dokumentacją techniczną urządzeń
ab) prawidłowość wykonania instalacji elektrycznej potwierdzić pomiarami elektrycznymi zgodnie z normą PN-HD 60364,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91879,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91879,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91879,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remonteka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5223146306

7.3.3) Ulica: ul. Godziszowska 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-882

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91879,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.