Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00309420/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
- 2022/BZP 00318399/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-24
- 2023/BZP 00342302/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-07
- 2023/BZP 00346291/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu „Rozwój usług społecznych w ramach Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Chojnice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnicach
1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090079098
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 7
1.5.2.) Miejscowość: Chojnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523977121
1.5.8.) Numer faksu: 523974948
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopschojnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopschojnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mopschojnice.bip.gov.pl/search/publiccontracts/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu „Rozwój usług społecznych w ramach Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Chojnice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f65357ed-196d-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013685/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu "Rozwój usług społecznych w ramach Gminnego Programu Rewitalziacji Miasta Chojnice"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rozwój usług społecznych w ramach Gminnego Programu Rewitalziacji Miasta Chojnice2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309420/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 505100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opiekun i asystent dla osób niesamodzielnychZadanie obejmuje m.in. na pomocy w codziennych obowiązkach, pomocy w załatwieniu spraw
urzędowych, zrobieniu zakupów, wizyt u lekarza, współpracy z instytucjami, organizacjami
pozarządowymi, spędzanie czasu wolnego, w tym wsparcie podczas zajęć kulturalnych,
sportowych, rekreacyjnych, utrzymywanie czystości w pokoju osoby wymagającej usług poprzez
bieżące porządki oraz utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego, przygotowanie posiłków z
uwzględnieniem diety, pomoc przy kąpieli osobom niepełnosprawnym (chodzącym) w tym
czesanie, ubieranie, obcinanie paznokci itp. Usługa będzie świadczona w miejscu zamieszkania
Beneficjenta.
Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
Ilość uczestników: usługą objętych zostanie 15 uczestników projektu
Ilość godzin: łącznie 8969 godzin.
Forma realizacji: usługa będzie świadczona w domu Beneficjenta 5 dni w tygodniu od nponiedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00.
Miejsce realizacji: teren miasta Chojnice – dzielnicy Rewitalizacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 365280,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Złota rączka Zadanie obejmuje świadczenie usługi Złotej Rączki dla osób niesamodzielnych - zapewnienie
nieodpłatnej pomocy osobom niesamodzielnym w drobnych, domowych naprawach. Zakres
pomocy obejmuje drobne naprawy, niewymagające natychmiastowej interwencji, specjalistycznej
wiedzy lub uprawnień, jak również niepociągające za sobą dużych nakładów finansowych np.
wymianę żarówki, naprawę przeciekającego kranu itp.
Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
Ilość uczestników: usługą zostaną objęci Beneficjenci projektu
Ilość godzin: łącznie 720 godzin.
Forma realizacji: Naprawy wykonywane będą wyłącznie w lokalu zamieszkiwanym przez osobę
ubiegającą się o pomoc.
Miejsce realizacji: teren miasta Chojnice – dzielnicy Rewitalizacji
.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 39600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pielęgniarka Zadanie obejmuje świadczenie usług pielęgniarskich na rzecz uczestników projektu – osób
niesamodzielnych, polegające na prowadzeniu porad pielęgniarskich, pogadanek, pomiarze
ciśnienia itp.
Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
Ilość uczestników: usługą objętych zostanie 20 Beneficjentów projektu
Ilość godzin: łącznie 105 godzin.
Forma realizacji: usługa będzie świadczona w domu Beneficjenta 5 dni w tygodniu od
poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00
Miejsce realizacji: teren miasta Chojnice – dzielnicy Rewitalizacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 4725,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia artystyczne / muzyczne Celem zajęć muzycznych ma być poprawa pamięci, koncentracji, samopoczucia, sprawności
ruchowej osób niesamodzielnych.
Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
Ilość uczestników: odbiorcami usługi są osoby niesamodzielne – uczestnicy Punktu Opieki
Dziennej.
Ilość godzin: łącznie 132 godziny
Forma realizacji: Usługa muzyczna będzie świadczona w dniach i godzinach ustalonych z
Zamawiającym, przypadających w dniach od poniedziałku do piątku
Miejsce realizacji: w budynku przy ul. Dworcowej 12 w Chojnicach
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11220,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W trakcie warsztatów uczestnicy poznają wybrane przez siebie techniki artystyczne irękodzielnicze, stworzą przedmioty codziennego użytku, a także przedmioty i upominki na każdą
okazję. Poznają między innymi techniki decoupage, filcowania, tworzenia biżuterii. Warsztaty będą
służyć rozwijaniu twórczości artystycznej, pasji, zainteresowań, a także staną się okazją do
wspólnego spędzania czasu.
Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
Ilość uczestników: usługą objętych zostanie 20 Beneficjentów projektu
Ilość godzin: łącznie 204 godziny.
Forma realizacji: warsztaty będą odbywać się w dni robocze
Miejsce realizacji: Punktu Opieki Dziennej, tj. ul. Dworcowa 12, 89 – 600 Chojnice
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13260 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
yżury pracownika socjalnego Zakres usługi obejmuje pracę socjalną z osobami niesamodzilenycmi
Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
Ilość uczestników: usługą objętych zostanie 20 Beneficjentów projektu
Ilość godzin: łącznie 54 godziny
Forma realizacji: warsztaty będą odbywać się w dni robocze
Miejsce realizacji: Punktu Opieki Dziennej, tj. ul. Dworcowa 12, 89 – 600 Chojnice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
4.5.5.) Wartość części: 3780 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia informatyczne dla osób niesamodzielnych• Zakres usługi obejmuje pomoc osobom niesamodzielnym w wirtualnej rzeczywistości. Zajęcia
informatyczne mają na celu pomóc uczestnikom projektu w nabyciu umiejętności posługiwania się
komputerem, poszukiwania ważnych informacji w internecie, oraz poruszanie się po portalach tj.
ZUS PUE czy IKP.
• Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
• Ilość uczestników: usługą objętych zostanie 20 Beneficjentów projektu
• Ilość godzin: łącznie 88 godzin.
• Forma realizacji: warsztaty będą odbywać się w dni robocze
• Miejsce realizacji: Punktu Opieki Dziennej, tj. ul. Dworcowa 12, 89 – 600 Chojnice
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7040 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rehabilitant / fizjoterapeuta• Zadanie obejmuje świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu gimnastyki (grupowej i
indywidualnej) z osobami niesamodzielnymi przez rehabilitanta/ fizjoterapeutę.
• Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
• Ilość uczestników: usługą objętych zostanie 20 Beneficjentów projektu
• Ilość godzin: łącznie 646 godziny
• Forma realizacji: 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 13.00
• Miejsce realizacji: Punktu Opieki Dziennej, tj. ul. Dworcowa 12, 89 – 600 Chojnice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 51680,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia ze specjalistą od zajęć artystycznych dla dzieci i młodzieży• Zakres usługi obejmuje prowadzenie zajęć plastycznych umożliwiających pozytywne i twórcze
myślenie.
• Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
• Ilość uczestników: odbiorcami usługi są dzieci korzystające z Placówki Wsparcia Dziennego
• Ilość godzin: łącznie 131 godzin.
• Forma realizacji: Usługa będzie świadczona w dniach i godzinach ustalonych z
Zamawiającym, przypadających w dniach od poniedziałku do piątku
• Miejsce realizacji: w budynku przy ul. Dworcowej 12 w Chojnicach
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8515,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZACH MAT Monika Topór
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791751448
7.3.3) Ulica: ul. Stare Miasto 26/1
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36528000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-15 do 2023-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6825,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6825,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6825,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZACH MAT Monika Topór
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791751448
7.3.3) Ulica: Stare Miasto 26/1
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 682500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-15 do 2023-05-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8580 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8580 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZACH -MAT Monika Topór
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791751448
7.3.3) Ulica: Stare Miasto 26/1
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8580 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-15 do 2023-05-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13260 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13260 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13260 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZACH - MAT Monika Topór
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791751448
7.3.3) Ulica: Stare Miasto 26/1
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13260 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-15 do 2023-05-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3780 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3780 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3780 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZACH - MAT Monika Topór
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791751448
7.3.3) Ulica: Stare Miasto 26/1
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3780 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-15 do 2023-05-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZACH -MAT Monika Topór
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791751448
7.3.3) Ulica: Stare Miasto 26/1
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-15 do 2023-05-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZACH - MAT Monika Topór
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791751448
7.3.3) Ulica: Stare Miasto 26/1
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5168000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-15 do 2023-05-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8515 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8515,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8515,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZACH - MAT Monika Topór
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791751448
7.3.3) Ulica: Stare Miasto 26/1
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8515 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-15 do 2023-05-31INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Wymiana stolarki okiennej w ścianach szczytowych elewacji wschodniej i zachodniej zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Chojnicach
- Zakup i dostawa płyt drogowych żelbetowych na terenie miasta Chojnice
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg na terenie miasta Chojnice
- Wykonanie oznakowania poziomego na terenie powiatu chojnickiego
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego
- USŁUGI SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" W ROKU 2024/2
- Usługa wsparcia rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze - superwizja.
- Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu "Cyfrowa Granica" na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.