Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie, wydawanie i umożliwienie spożycia jednego gorącego posiłku dziennie (obiadu) w dni zajęć szkolnych (...) – SP nr 9
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W KOSZALINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Monte Cassino 2
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-412
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cuskoszalin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cus.koszalin.ibip.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, wydawanie i umożliwienie spożycia jednego gorącego posiłku dziennie (obiadu) w dni zajęć szkolnych (...) – SP nr 92.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d69df709-88b4-48bd-a317-23f02264cdf0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035540/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przygotowanie, wydawanie i umożliwienie spożycia jednego gorącego posiłku dziennie (obiadu) w dni zajęć szkolnych (...) – SP nr 9
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368149
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przesłanką zastos. trybu zamówienia z wolnej ręki jest fakt, iż usługa może być świadczona tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 9 w Koszalinie wskazał, że ajentem stołówki szkolnej w roku szkolnym 2025/2026 będzie firma Bar „Tramp” Ryszard Giedrowicz, Koszalin. W związku z powyższym, Centrum nie ma możliwości przepr. innego, konkur. trybu celem wyłonienia i wprowadz. dodatk. Wykonawcy. Ponadto, biorąc pod uwagę art. 100 ustawy o pomocy społecznej, który mówi, iż w postęp. w sprawie świadczeń z pomocy społ. należy kierować się przede wszystkim dobrem osób korzyst. z pomocy społ. i ochroną ich dóbr, niewskazane byłoby wprowadzenie innego Wykonawcy dostarczającego obiady, ponieważ mogłoby to prowadzić do podziału, stygmatyzacji, a w konsekwencji do dyskryminacji tych uczniów.
Zamówienie zostanie udziel. na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.260.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wydawanie i umożliwienie spożycia jednego gorącego posiłku dziennie (obiadu) w dni zajęć szkolnych dzieciom, którym przyznano tę formę pomocy decyzją administracyjną wydaną przez Zamawiającego, z możliwością żywienia tych dzieci w okresach: ferii zimowych, przerw świątecznych i innych dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 9 w Koszalinie w okresie od 02 września 2025 roku do 26 czerwca 2026 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bar "Tramp" Ryszard Giedrowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330034851
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAR "TRAMP" RYSZARD GIEDROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
BAR "TRAMP" RYSZARD GIEDROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-02 do 2026-06-26INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzęt endoskopowy (II)
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku internatowego nr 4 Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie.
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w m. Rekowo w ciągu DW 107
- Dostawa części ścieralnych do urządzenia do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) MICROMAT 2200 do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie .
- "Dostawa nowych opon w rozmiarach: 15,5 R25; 20,5 R25; 23,5 R25; 27x10-12 do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie ."
- Dostawa części ściernych do rozrywarki worków Matthiessen SRIII - K4 (ze stałymi nożami) o numerze seryjnym 150310 do RZOO w Sianowie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do placówek oświatowych na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Świadczenie usług cateringowych wraz z wynajmem sal na potrzeby organizacji form wsparcia dla uczestników projektu pn. "Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej w województwie dolnośląskim"
- Wykonanie usługi cateringowej podczas konferencji naukowej Innowacje Techniczne i Przemysłowe
- Świadczenie usługi cateringowej podczas uroczystości Inauguracji Roku Akademickiego 2025/2026 Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji
- Usługa cateringowa podczas forum regionalnego inauguracyjnego projekt pn. "Małopolski system wspierania transformacji cyfrowej szkół"
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.