Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00258894/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-02
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Roboty budowlane
            Wymiana WLZ i sieci strukturalnej w budynku przy al. Szucha 14 w Warszawie – w formule „zaprojektuj i wybuduj”    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142746130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powsińska 69/71
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-903
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.eb2b.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytucja gospodarki budżetowej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana WLZ i sieci strukturalnej w budynku przy al. Szucha 14 w Warszawie – w formule „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d7c879e-cee0-4530-adc7-f019e70ea5c9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00258894
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIP.261.38.2025.KA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wymiana WLZ i sieci strukturalnej w budynku przy al. Szucha 14 w Warszawie – w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji, został określony Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia  umowy (PPU).
3.	Przedmiot umowy będzie realizowany przez wykonawcę w trzech etapach wykonawczych:
Etap I – wykonanie projektu budowlanego w zakresie projektu architektoniczno-budowlanego wraz z uzyskaniem na rzecz KPRM dwóch decyzji administracyjnych wraz  z ich ostatecznością (decyzji MWKZ, decyzji Wojewody Mazowieckiego), przez Wykonawcę (o ile umowa/PPU nie będzie stanowiła inaczej).
Etap II – wykonanie projektu technicznego z detalami/elementami jak dla projektu wykonawczego, który będzie sporządzany, po uzyskaniu decyzji MWKZ (jeszcze bez jej ostateczności) a w trakcie uzyskiwania ostateczności decyzji MWKZ oraz decyzji administracyjnej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych,
- w Etapie I oraz Etapie II, dla potrzeb realizacji prac projektowych, wykonawca ma obowiązek dokonać inwentaryzacji w zakresie niezbędnym dla celów projektowych.
Etap III – wykonanie robót budowlanych na podstawie wydanych decyzji, projektu budowlanego i niniejszego PFU wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie ich realizacji (do odbioru końcowego robót) i przy sporządzeniu dokumentacji powykonawczej.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45314310-7 - Układanie kabli
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 795011,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 795011,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 795011,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comp SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5220001694
7.3.3) Ulica: Jutrzenki 116
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
        Podwykonawcy zostaną powierzone do wykonania następujące zakresy zamówienia:
Prace budowlano – instalacyjne
Prace związane z budową instalacji klimatyzacji    
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 795011,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Najem 3 używanych samochodów osobowych klasy D oraz 1 używanego samochodu osobowego klasy C
 - Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
 - Remont drewnianej posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
 - Wykonywanie diagnostyki drogowych obiektów inżynierskich, ekranów i bramownic w zakresie opinii technicznych, ekspertyz, analiz oraz badań podstawowych i specjalistycznych dotyczących oceny stanu(...)
 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
 - Usługi serwisu i wsparcia dla urządzeń HSM Thales LUNA S700 oraz oprogramowania
 
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla Modernizacji Pomnika Armii Poznań wraz z otoczeniem"
 - Budowa hali magazynowo-garażowej na terenie OSzKW przy ul. Grygowej - dokumentacja projektowa
 - Modernizacja drogi transportu rolnego Mykanów - Stary Cykarzew na działkach ew.nr 984, 1100/2, 1099/2 w miejscowości Stary Cykarzew, gm. Mykanów" część 2 obejmująca działki 1100/2, 1099/2
 - Roboty malarskie w pawilonach i w Budynku Głównym w Domu Pomocy Społecznej w Czernej w 2025 r
 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych obejmujących część stolarki okiennej (część I - parter, I i II piętro) oraz architektury ogrodowej Zespołu Pałacowo-Parkowego w Ostromecku
 - "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa Stadionu w miejscowości Stara Dąbrowa" w formule zaprojektuj i wybuduj
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





