Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00314875/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w miejscowości Drzeniów, gmina Tuplice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUPLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 27
1.5.2.) Miejscowość: Tuplice
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-219
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tuplice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tuplice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5aa127f1-2237-11ed-9071-8637ea33a6f91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w miejscowości Drzeniów, gmina Tuplice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5aa127f1-2237-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391125
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024903/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w m. Drzeniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314875/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKPII.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla przedsięwzięcia pn.: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w miejscowości Drzeniów, gmina Tuplice.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie prac budowlanych części budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń sali gimnastycznej na salę świetlicy wiejskiej.
W ramach Etapu I, który to jest przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania:
1) Dokumentacji projektowej dla całości zadania ujętego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym – załącznik nr 11 do SWZ.
2) Pomieszczenie nr 5 - SALA GIMNASTYCZNA:
− sufit 80m2
− powierzchnia ścian 152 m2
3) Pomieszczenie nr 6 - SALA PINGPONGOWA:
− powierzchnia posadzki 24 m2
− sufit 24 m2
− powierzchnia ścian 80 m2
4) Pomieszczenie nr 20 – ŁAZIENKA:
− powierzchnia posadzki 11 m2
− sufit 11 m2
− powierzchnia ścian 50 m2
5) ROBOTY ELEKTRYCZNE – 1 kpl:
− przewody,
− rozdzielnia
− grzejniki elektryczne
− lampy, gniazda
6) Pomieszczenie nr 6c:
− powierzchnia sufitu 10 m2
− powierzchnia ścian 50 m2
− powierzchnia posadzki 10 m2
7) ROBOTY SANITARNE
− (instalacja wody , kanalizacji, armatura do wc) – 1 kpl
− biały montaż do wc – 1 kpl
8) Pomieszczenie nr 6a:
− powierzchnia sufitu 6 m2
− powierzchnia ścian 36 m2
− powierzchnia posadzki 6 m2
9) Pomieszczenie nr 17- SANITARIATY:
− powierzchnia sufitu 6 m2
− powierzchnia ścian 33 m2
− powierzchnia posadzki 6 m2
10) WYBURZENIA I ZAMUROWANIA 50% - 1 kpl
11) Pomieszczenie nr 7:
− powierzchnia sufitu 7 m2
− powierzchnia ścian 33 m2
− powierzchnia posadzki 7 m2
12) Pomieszczenie nr 6d:
− powierzchnia sufitu 7 m2
− powierzchnia ścian 33 m2
− powierzchnia posadzki 7 m2
Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zaprojektowania i wykonania w szczególności następujących prac:
• Opracowania dokumentacji projektowej - projektów budowlano-wykonawczych przebudowy budynku wszystkich koniecznych branż w formie planów, rysunków oraz innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, Projekt budowlano-wykonawczy musi być przedstawiony do akceptacji i zatwierdzony przez Zamawiającego.
• Uzyskania wszelkich wymaganych prawem, stosownych do zakresu zadania, decyzji administracyjnych i uzgodnień pozwalających wykonać roboty budowlane.
• Przygotowania odpowiednich dokumentów formalno - prawnych koniecznych dla rozpoczęcia i prowadzenia robót, w oparciu o obowiązujące przepisy (m.in. Prawo budowlane -Dz.U.2013.1409 z późn. zm.)
• Opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) na wszystkie elementy realizowanych robót.
• Opracowania zbiorczego przedmiaru robót stałych.
• Zatwierdzenie materiałów przewidzianych do wbudowania.
• Prowadzenia dziennika budowy.
Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 11 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz w Załączniku nr 10 do SWZ – Wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Kmito Jerzy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9270002433
7.3.3) Ulica: Ul. Piaskowa 36a
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Biuro Projektowe-Jerzy Kulawiński - w zakresie dokumentacji projektowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE JERZY KMITO
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE JERZY KMITO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Magnuszew
- "MODERNIZACJA ELEWACJI BUDYNKU, PIWNIC I POMIESZCZEŃ TECHNICZNYCH CKIS ORAZ ILUMINACJA BUDYNKU CENTRUM"
- Przeniesienie zasilania pawil. szpital. do rozdzielni gł. oraz opracowanie projektu wykonaw. przekładki instalacji dla potrzeb wzmocnienia stropu wraz z wyk. przekładki instalacji
- Remont, wymiana i montaż stolarki okiennej w budynku mieszkalnym przy ul. Uniejowskiej w Warszawie
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania: "PIŁA ReWITAlizacja placu Zwycięstwa: ZIELEŃ i BEZPIECZEŃSTWO"
- Budowa wiaty rekreacyjnej w Dębowcu
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.