eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuplicePrzebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w miejscowości Drzeniów, gmina Tuplice



Ogłoszenie z dnia 2022-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w miejscowości Drzeniów, gmina Tuplice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUPLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 27

1.5.2.) Miejscowość: Tuplice

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-219

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tuplice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tuplice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5aa127f1-2237-11ed-9071-8637ea33a6f9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w miejscowości Drzeniów, gmina Tuplice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5aa127f1-2237-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024903/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w m. Drzeniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314875/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKPII.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla przedsięwzięcia pn.: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w miejscowości Drzeniów, gmina Tuplice.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie prac budowlanych części budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń sali gimnastycznej na salę świetlicy wiejskiej.
W ramach Etapu I, który to jest przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania:

1) Dokumentacji projektowej dla całości zadania ujętego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym – załącznik nr 11 do SWZ.

2) Pomieszczenie nr 5 - SALA GIMNASTYCZNA:
− sufit 80m2
− powierzchnia ścian 152 m2

3) Pomieszczenie nr 6 - SALA PINGPONGOWA:
− powierzchnia posadzki 24 m2
− sufit 24 m2
− powierzchnia ścian 80 m2

4) Pomieszczenie nr 20 – ŁAZIENKA:
− powierzchnia posadzki 11 m2
− sufit 11 m2
− powierzchnia ścian 50 m2

5) ROBOTY ELEKTRYCZNE – 1 kpl:
− przewody,
− rozdzielnia
− grzejniki elektryczne
− lampy, gniazda

6) Pomieszczenie nr 6c:
− powierzchnia sufitu 10 m2
− powierzchnia ścian 50 m2
− powierzchnia posadzki 10 m2

7) ROBOTY SANITARNE
− (instalacja wody , kanalizacji, armatura do wc) – 1 kpl
− biały montaż do wc – 1 kpl

8) Pomieszczenie nr 6a:
− powierzchnia sufitu 6 m2
− powierzchnia ścian 36 m2
− powierzchnia posadzki 6 m2

9) Pomieszczenie nr 17- SANITARIATY:
− powierzchnia sufitu 6 m2
− powierzchnia ścian 33 m2
− powierzchnia posadzki 6 m2

10) WYBURZENIA I ZAMUROWANIA 50% - 1 kpl

11) Pomieszczenie nr 7:
− powierzchnia sufitu 7 m2
− powierzchnia ścian 33 m2
− powierzchnia posadzki 7 m2

12) Pomieszczenie nr 6d:
− powierzchnia sufitu 7 m2
− powierzchnia ścian 33 m2
− powierzchnia posadzki 7 m2

Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zaprojektowania i wykonania w szczególności następujących prac:
• Opracowania dokumentacji projektowej - projektów budowlano-wykonawczych przebudowy budynku wszystkich koniecznych branż w formie planów, rysunków oraz innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, Projekt budowlano-wykonawczy musi być przedstawiony do akceptacji i zatwierdzony przez Zamawiającego.
• Uzyskania wszelkich wymaganych prawem, stosownych do zakresu zadania, decyzji administracyjnych i uzgodnień pozwalających wykonać roboty budowlane.
• Przygotowania odpowiednich dokumentów formalno - prawnych koniecznych dla rozpoczęcia i prowadzenia robót, w oparciu o obowiązujące przepisy (m.in. Prawo budowlane -Dz.U.2013.1409 z późn. zm.)
• Opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) na wszystkie elementy realizowanych robót.
• Opracowania zbiorczego przedmiaru robót stałych.
• Zatwierdzenie materiałów przewidzianych do wbudowania.
• Prowadzenia dziennika budowy.
Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 11 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz w Załączniku nr 10 do SWZ – Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Kmito Jerzy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9270002433

7.3.3) Ulica: Ul. Piaskowa 36a

7.3.4) Miejscowość: Sulechów

7.3.5) Kod pocztowy: 66-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Biuro Projektowe-Jerzy Kulawiński - w zakresie dokumentacji projektowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.