Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00383843/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa piasku drobnego przesiewanego 0,1 - 5 mm
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych EKOWOD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531622986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mariańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ekowod.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekowod.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ekowod.eu; https://ekowood.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków. Działalność związana ze zbieraniem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem odpadów, odzysk surowców
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa piasku drobnego przesiewanego 0,1 - 5 mm2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ea8da90-f80d-4cb1-aa00-7a0566073538
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383843
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.VIII/PZP/TP/D/2025.AH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku drobnego przesiewanego 0,1 - 5 mm samochodami samowyładowczymi, w ilościach szacunkowych - 8 000 t. Kruszywo musi spełniać wymagania normy PN-EN 13242+A1:2010 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” lub równoważnej, a także wymagania określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213). Zamawiający ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą dostarczonej partii piasku w terminie 2 dni roboczych, licząc od dnia następującego po dniu dostawy. Reklamacja zgłaszana jest w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres osoby wskazanej przez Wykonawcę, z potwierdzeniem jej otrzymania przez adresata (w formie zwrotnej wiadomości e-mail lub automatycznego potwierdzenia doręczenia/odczytu). Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w terminie 2 dni roboczych od dnia jej otrzymania. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca, w terminie 2 dni roboczych od dnia jej uznania uzupełni dostawę – w przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wymieni towar na nowy – w przypadku stwierdzenia wad jakościowych. Brak odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszoną reklamację w powyższym terminie oznacza jej uznanie. Dostawy częściowe będą realizowane w ilościach co najmniej 1 000 ton, przy czym każda dostawa powinna być zorganizowana w sposób umożliwiający pełne wykorzystanie ładowności pojazdów transportowych. Transport kruszywa musi być realizowany środkami transportu spełniającymi wymagania przepisów prawa, w warunkach zabezpieczających przed nadmiernym zawilgoceniem. Wykonawca dostarczy asortyment, na własny koszt i ryzyko, na składowisko odpadów w Ziemiełowicach. Dostawy będą realizowane w dni robocze, w godzinach 7:00–15:00, chyba że Strony ustalą inaczej. Wykonawca będzie realizował poszczególne zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia zlecenia. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w partiach, na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego zgodnie z jego bieżącymi potrzebami. Wykonawca wraz z każdą dostawą dostarczy kopię dokumentu potwierdzającego jakość dostarczonego kruszywa, zgodnie z wymagania normy PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważnej oraz przepisów ustawy o wyrobach budowlanych. Zamawiający ma prawo w każdym czasie trwania umowy żądać aktualnych atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności itp. Cena jednostkowa wskazana w formularzu ofertowym jest stałe i obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją dostaw przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający nie przyjmie faktury, jeżeli zostaną zgłoszone zastrzeżenia co do jakości lub ilości przedmiotu dostawy. Zastrzeżenia te Zamawiający zgłosi Wykonawcy na piśmie niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od daty dostawy. W takim przypadku termin płatności faktury ulega zawieszeniu do czasu wyjaśnienia i usunięcia zastrzeżeń przez Wykonawcę. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczony asortyment na okres co najmniej 24 miesięcy, liczony od daty odbioru dostawy. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne, koszty oraz problemy z koordynacją dostaw piasku, co mogłoby zagrozić prawidłowemu wykonaniu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłosił postępowanie na dostawę piasku drobnego przesiewanego o frakcji 0–5 mm, jednak faktyczne potrzeby Zamawiającego dotyczą dostawy kruszywa o frakcji 0–16 mm. Wprowadzenie takiej zmiany w treści SWZ skutkowałoby istotną zmianą charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności prowadziłoby do znacznej zmiany jego zakresu. Z tego względu Zamawiający nie ma możliwości dokonania zmiany SWZ, a w konsekwencji dalsze prowadzenie postępowania należy uznać za nieuzasadnione. W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 256 w związku z art. 137 ust. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.), unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Modernizacja chodnika w Zawiści.
- Modernizacja nawierzchni na drogach powiatowych.
- Przebudowa Parku im. Władysława Bartoszewskiego w Namysłowie
- Modernizacja i rozbudowa monitoringu miejskiego w Namysłowie
- Remont Urzędu Miejskiego w Namysłowie
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji elektrowni wiatrowych w południowej części gminy Namysłów
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Materiały do zimowego utrzymania dróg powiatowych"
- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie zimowym 2025/2026
- Dostawa materiałów uszorstniających i środków chemicznych w sezonie 2025/2026 - z podziałem na 5 części
- "Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg"
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.