Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00345382/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
- 2023/BZP 00342209/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dwóch przyczep rolniczych – wywrotek trójstronnych 6 tonowych dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Stargardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZZDW Koszalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 31
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-122
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.stargrd@zzdw.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zzdw/public/postepowanie?postepowanie=335006901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dwóch przyczep rolniczych – wywrotek trójstronnych 6 tonowych dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Stargardzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2bd4194-3347-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345382/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZDW - 6.381.172.2022.7
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych przyczep rolniczych – wywrotek trójstronnych 6 tonowych dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Stargardzie:
Przyczepy fabrycznie nowe, rok produkcji 2022.
1) Przyczepy muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r.
w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia.
2) Wykonawca dokona dostawy oraz rozładunku przedmiotu zamówienia na własny koszt, zapewniając należyte jego zabezpieczenia w czasie transportu oraz przy załadunku
i rozładunku.
3) Adres dostawy:
a) 1 szt. przyczepy - do Obwodu Drogowego w Nowogardzie, ul. Pileckiego 24, 72-200 Nowogard,
b) 1 szt. przyczepy - do Obwodu Drogowego w Suchaniu z siedzibą w Tarnowie ul. Kolejowa 1, 73-132 Suchań
w godzinach od 7:00 do 14:00, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego o terminie dostawy.
4) Dostarczone przyczepy muszą być wyposażone w następujące dokumenty:
a) świadectwo homologacji na terenie RP,
b) książkę gwarancyjną,
c) pełną instrukcję obsługi w języku polskim,
d) certyfikaty bezpieczeństwa CE (deklaracje zgodności).
4.5.3.) Główny kod CPV: 16520000-6 - Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117219,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117219,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROLTOP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191248594
7.3.3) Ulica: Cedry małe ul. Wiślana 4
7.3.4) Miejscowość: Cedry
7.3.5) Kod pocztowy: 83-020
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11721900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa specjalistycznych środków chemicznych do podczyszczalni ścieków w technologii osmozy odwróconej (RO CLEANER AA, RO CLEANER C, RO CLEANER D, Roprep Scaling) do RZOO w Sianowie
- Przebudowa DW 144 m. Chociwel ul. Dworcowa
- Bieżące utrzymanie i konserwacja mostów i przepustów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Białogardzie w podziale na zadania
- Przeprowadzenie przeglądów przewodów kominowych w budynkach komunalnych zarządzanych (administrowanych) przez Zamawiającego
- Pompy insulinowe
- Dostawa wraz z montażem kompletnej instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Szczecinku przy ul. Jasnej 3.
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.