eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Rozbudowa systemu EWID2007 poprzez dostawę, uruchomienie i udzielenie licencji na portale: Interesanta, Komornika, Rzeczoznawcy.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa systemu EWID2007 poprzez dostawę, uruchomienie i udzielenie licencji na portale: Interesanta, Komornika, Rzeczoznawcy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Słupsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979625

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 3

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.slupsk.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu EWID2007 poprzez dostawę, uruchomienie i udzielenie licencji na portale: Interesanta, Komornika, Rzeczoznawcy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc94c990-29d1-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022199/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Rozbudowa systemu EWID2007 poprzez dostawę , uruchomienie i udzielenie licencji na portale: Interesanta, Komornika i Rzeczoznawcy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331277/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

UZASADNIENIE WYBORU TRYBU


System informatyczny EWID2007 jest eksploatowany przez znaczną część wydziałów UM w Słupsku. Poza jego podstawową funkcją jaką jest obsługa urzędu i wsparcie w realizacji ustawowych zadań, istnieje także możliwość jego rozbudowy o dodatkowe moduły świadczące usługi na zewnątrz urzędu i wspomagające obsługę interesantów za pomocą e-usług. Są to moduły dedykowane dla konkretnych zadań jak np. obsługa komorników poprzez udzielanie zwrotnych informacji o figurowaniu (bądź nie figurowaniu) osób w ewidencji gruntów i budynków (portal komornika), obsługa rzeczoznawców poprzez umożliwienie wglądu w akty notarialne lub możliwość pobrania transakcji z rejestru cen nieruchomości (portal rzeczoznawcy) oraz obsługa interesantów poprzez udostępnianie materiałów PZGiK oraz wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów i budynków zdalnie (portal interesanta).

Całość uzasadnienia w informacjach dodatkowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AT.ZP.271.18.2022.ZCH

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu EWID2007 poprzez dostawę, uruchomienie i udzielenie licencji na trzy portale: Interesanta, Komornika, Rzeczoznawcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jarosław Repetnik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą JAROSŁAW REPETNIK GEOMATYKA-KRAKÓW

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bernard Bielecki prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Bernard Bielecki GEOMATYKA-KRAKÓW, REGON 356885793, NIP 675-102-28-67, adres wykonywania działalności: ul. Mała Góra 30, 30-864 Kraków; Mariusz Kasperkiewicz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Mariusz Kasperkiewicz Geomatyka-Kraków, REGON 356891687, NIP 551-225-16-99, adres wykonywania działalności: ul. Mała Góra 30, 30-864 Kraków; Jacek Łaguz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Jacek Łaguz GEOMATYKA-KRAKÓW, REGON 120503863, NIP 679-188-43-16, adres wykonywania działalności: ul. Mała Góra 30, 30-864 Kraków; Stanisław Łaguz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Stanisław Łaguz GEOMATYKAKRAKÓW, REGON 120512649, NIP 679-183-48-96, adres wykonywania działalności: ul. Mała Góra 30, 30-864 Kraków; Grzegorz Marecik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Grzegorz Marecik GEOMATYKA-KRAKÓW, REGON 121014445, NIP 993-020-05-48, adres wykonywania działalności: ul. Mała Góra 30, 30-864 Kraków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120517055

7.3.3) Ulica: Mała Góra 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84870 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.