Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00383639/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-09
- 2022/BZP 00460261/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-25
- 2022/BZP 00460107/01 - Wynik z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Dostawa sprzętu komputerowego w ramach przyznanych grantów"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzów Śląski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398617
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wojska Polskiego 15
1.4.2.) Miejscowość: Gorzów Śląski
1.4.3.) Kod pocztowy: 46-310
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.7.) Numer telefonu: 34/3505710
1.4.8.) Numer faksu: 34/3505710 wew.42
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gorzowslaski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzowslaski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390855
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00383639/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-10-18 09:00
Po zmianie:
2022-10-19 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-10-18 09:30
Po zmianie:
2022-10-19 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-11-16
Po zmianie:
2022-11-17
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
W załączniku nr 7 do SWZ, „szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zamówienia” o treści:
„Zasilacze Redundantne, Hot-Plug maksymalnie 60W każdy wraz z kompletem kabli zasilających C13/C14.”
Zastępuje się następującym:
„Zasilacze Redundantne, Hot-Plug maksymalnie 600W każdy wraz z kompletem kabli zasilających C13/C14”
Zmiana nr 2
W załączniku nr 5 i 6 do SWZ „umowa (projekt do części 1 zamówienia)” oraz „umowa (projekt) do części 2 zamówienia” w § 1 ust. 4 o treści:
„Przedmiot zamówienia będzie dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami oraz ewentualnym oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z tych elementów. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży”.
Zastępuje się następującym:
„Przedmiot zamówienia będzie dostarczony na ogólnych warunkach gwarancji producenta, sterownikami oraz ewentualnym oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z tych elementów. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży”.
Zmiana nr 3
W załączniku nr 5 i 6 do SWZ „umowa (projekt do części 1 zamówienia)” oraz „umowa (projekt) do części 2 zamówienia” w § 1 ust. 8 pkt. 8.3) o treści:
8.3) dostarczone urządzenia nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych;
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 7 dni. Wyznaczenie Wykonawcy terminu określonego w ust. 8 nie zwalania Wykonawcy z odpowiedzialności za nieprawidłowe wykonanie niniejszej umowy, w szczególności za zobowiązania do zapłaty kar umownych z tego tytułu przewidzianych w § 6 niniejszej umowy.
Zastępuje się następującym:
8.3) dostarczone urządzenia nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych;
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie nie dłuższym niż do 14 dni. Wyznaczenie Wykonawcy terminu określonego w ust. 8 nie zwalania Wykonawcy z odpowiedzialności za nieprawidłowe wykonanie niniejszej umowy, w szczególności za zobowiązania do zapłaty kar umownych z tego tytułu przewidzianych w § 6 niniejszej umowy.
Zmiana nr 4
W załączniku nr 5 i 6 do SWZ „umowa (projekt do części 1 zamówienia)” oraz „umowa (projekt) do części 2 zamówienia” w § 5 ust. 3 o treści:
W razie stwierdzenia, że dostarczony towar nie jest zgodny ze specyfikacją określoną w OPZ i złożonej Ofercie lub będzie niesprawny, jak również w przypadku stwierdzenia innego rodzaju nienależytego wykonania niniejszej umowy, Zamawiający wyznaczy termin nie dłuższy niż 7 dni do zastosowania się do postanowień niniejszej umowy oraz prawidłowego wykonania jej przedmiotu, pod rygorem odstąpienia od umowy i obciążenia Wykonawcy karami umownymi przewidzianymi w § 7 niniejszej umowy.
Zastępuje się następującym:
W razie stwierdzenia, że dostarczony towar nie jest zgodny ze specyfikacją określoną w OPZ i złożonej Ofercie lub będzie niesprawny, jak również w przypadku stwierdzenia innego rodzaju nienależytego wykonania niniejszej umowy, Zamawiający wyznaczy termin nie dłuższy niż do 14 dni do zastosowania się do postanowień niniejszej umowy oraz prawidłowego wykonania jej przedmiotu, pod rygorem odstąpienia od umowy i obciążenia Wykonawcy karami umownymi przewidzianymi w § 7 niniejszej umowy.
Zmiana nr 5
Zamawiający wykreśla (usuwa) zapis ust. 7 w § 5 projektu umowy w zakresie części 1 oraz części 2 zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i elementów wyposażenia pracowni szkolnych
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.