eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Remont sanitariatów III piętra budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2022-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sanitariatów III piętra budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 147

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/11wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sanitariatów III piętra budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24b574aa-3028-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057835/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Remont sanitariatów III piętra bud. nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341495/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 37/ZP/RB/INFR/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Remont sanitariatów III piętra budynku nr 2
w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy.Zakres robót:
Roboty ogólnobudowlane:
• wykucie ościeżnic drzwiowych,
• rozebranie ścianek działowych z cegły,
• wykucie otworów w ścianach z cegły,
• rozebranie posadzek i ścian z płytek ceramicznych oraz stropu z płyt kartonowo-gipsowych,
• zeskrobanie i zmycie starej farby,
• ułożenie belek stalowych,
• uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów,
• wykonanie podkładu betonowego,
• położenie tynków zwykłych wewnętrznych II kategorii,
• ułożenie izolacji przeciwwilgociowej,
• wykonanie ścianek działowych z płyt kartonowo-gipsowych,
• wykonanie sufitów podwieszanych z płyt kartonowo-gipsowych na ruszcie metalowym,
• położenie posadzek z kamieni sztucznych,
• licowanie ścian płytkami,
• wykonanie przegród z tworzyw sztucznych,
• gruntowanie powierzchni pionowych,
• położenie gładzi gipsowej jedno- i dwuwarstwowej na ścianach,
• położenie tynków wewnętrznych kategorii II,
• dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych,
• montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych drewnianych i naświetli z PCV,
• wywóz i utylizacja odpadów.

Zakres wszystkich prac i wymagań został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SWZ (STWIORB branży budowlanej) oraz załączniku 7 do SWZ (przedmiar budowlany).

Roboty elektryczne:
• wymiana części instalacji elektrycznej (przewody, gniazda, lampy, łączniki),
• montaż przekaźnika czasowego wentylatora,
• pomiary.

Zakres wszystkich prac i wymagań został szczegółowo opisany w załączniku nr 5
do SWZ (STWIORB branży elektrycznej) oraz załączniku 8 do SWZ (przedmiar elektryczny)


Roboty instalacyjne:
• wymiana urządzeń sanitarnych,
• wymiana fragmentów instalacji c.o., tj. rur przyłącznych, grzejników wraz
z zaworami,
• wymiana zużytych elementów instalacji wod-kan,
• wykonanie przewodów wentylacyjnych,
• próby.

Zakres wszystkich prac i wymagań został szczegółowo opisany w załączniku nr 6
do SWZ (STWIORB branży sanitarnej) oraz załączniku 9 do SWZ (przedmiar sanitarny)

1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy terminowo, z należytą starannością, zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, w technologii i zakresie określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz przepisach ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) i aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Norm Polskich i aprobat technicznych.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności w ramach realizacji przedmiotu umowy, o ile mieszczą się one w zakresie definicji stosunku pracy określonego w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie wykonywania robót i w ich otoczeniu zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. 2021.1973
z późn. zm.), ustawy z dnia 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. 2022.916
– t.j.), rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz.U. 2016.2183 z późn. zm.), ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U.2022.699 z późn. zm.) – oświadczenie w pkt 8 załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220999,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220999,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220999,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Femiona Agnieszka Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561291799

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Wielka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220999,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.