eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrlaPrzebudowa kanalizacji deszczowej na osiedlu wielorodzinnym w miejscowości Dydule gm. Orla



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa kanalizacji deszczowej na osiedlu wielorodzinnym w miejscowości Dydule gm. Orla

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ORLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 5

1.5.2.) Miejscowość: Orla

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-106

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 730 57 80

1.5.8.) Numer faksu: 85 730 57 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugorl@orla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.orla.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91f2a2bd-1f35-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa kanalizacji deszczowej na osiedlu wielorodzinnym w miejscowości Dydule gm. Orla

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91f2a2bd-1f35-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063561/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa kanalizacji deszczowej na osiedlu wielorodzinnym w miejscowości Dydule gm. Orla

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347028

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1595120,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn: „Remont wraz z przebudową istniejącego systemu kanalizacji deszczowej oraz budowa kanału zrzutowego wód opadowych” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa kanalizacji deszczowej na osiedlu wielorodzinnym w miejscowości Dydule gm. Orla” na działkach oznaczonych: nr geod. 80/59, 80/60, 80/67, 80/61, 80/62, 80/63, 80/68, 80/69, 80/65, 80/66, 80/82, 80/86, 80/87, 108 i 145/1 w obrębie Dydule gm. Orla.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" przebudowy kanalizacji deszczowej na osiedlu wielorodzinnym w miejscowości Dydule, gm. Orla, w tym przede wszystkim: przeprowadzenie niezbędnych procedur formalno-prawnych, uzyskanie wymaganych zgód, zezwoleń, postanowień bądź decyzji administracyjnych; nabycie niezbędnych materiałów i realizację dostaw; realizację niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych; uruchomienie zabudowanych urządzeń i wykonanych instalacji; wykonanie dokumentacji powykonawczej, przekazanie obiektów do eksploatacji oraz dokonanie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi.
Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla:
- Przebudowy kanalizacji deszczowej na osiedlu wielorodzinnym wraz z budową wylotu;
- Drenażu opaskowego wkoło każdego budynku;
- Utwardzenia terenu i dojść do budynków;
- Opasek i chodników;
- Wykonania nawierzchni żwirowej na drodze dojazdowej;
oraz realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych.
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) przygotowanie niezbędnych materiałów do realizacji inwestycji – tj. między innymi: karty informacyjnej przedsięwzięcia dla uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, wniosku do uzyskania decyzji lokalizacji celu publicznego, wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zależności od potrzeb,
b) sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót w zależności od potrzeb,
c) wykonanie badań gruntowych,
d) obsługę geodezyjną,
e) wykonanie projektów technicznych zgodnie z obowiązującym prawem w zależności od potrzeb,
f) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektów,
g) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji i użytkowania,
h) nadzór autorski projektanta,
i) sporządzenie operatu wodno-prawnego i uzyskanie na jego podstawie pozwolenia wodno-prawnego o ile będzie to konieczne,
j) zapewnienie gwarancji należytego wykonania robót.
2) Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności wykonanie:
a) miejsc utwardzonych - 525 m2,
b) drogi żwirowej - 1 700 m2,
c) chodników - 420 m2,
d) opasek wokół budynków - 203 m2,
e) kanalizacji deszczowej - 1 150 mb,
f) studni - 42 szt,
g) drenażu opaskowego - 420 mb.
Uwaga! Podane powyżej dane liczbowe należy traktować jako orientacyjne – Wykonawca na etapie projektowania określi dokładne wartości.
3. Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, pierwszej klasy jakości i wolne od wad fabrycznych oraz muszą posiadać niezbędne atesty i deklaracje zgodności.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do uzgodnienia z Zamawiającym szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego i kosztorysu ofertowego robót budowlanych sporządzonego metodą uproszczoną (zawierającego ceny jednostkowe, ilości robót podstawowych) razem z przekazaniem Zamawiającemu do odbioru kompletnej dokumentacji projektowej wraz z przygotowanym do podpisania protokołem odbioru kompletnej dokumentacji projektowej.
5. Wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych Wykonawca winien, z odpowiednim wyprzedzeniem, uzgadniać z Zamawiającym oraz Użytkownikami nieruchomości, na terenie których prowadzone będą prace.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 9 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy (dalej: PFU)
7. Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, pierwszej klasy jakości i wolne od wad fabrycznych oraz muszą posiadać niezbędne atesty i deklaracje zgodności.
8. Wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych Wykonawca winien, z odpowiednim wyprzedzeniem, uzgadniać z Zamawiającym. Wykonawca powinien, jeżeli jest to konieczne, przewidzieć odpowiednie zabezpieczenie robót w obrębie pasów drogowych, a także zapewnić niezbędną organizację ruchu zgodnie z wytycznymi zarządcy danej drogi.
9. Odpady powstałe w wyniku prowadzonych robót budowlanych Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.).
10. Jakość dostarczonych i zastosowanych podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami, certyfikatami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami dokumentacji technicznej.
11. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium wyboru ofert. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 84 miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia (wykonane dokumentacje projektowe, dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane) liczonej od dnia końcowego bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego przedmiotu wykonanego zamówienia – na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym i w warunkach wynikających z niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga zrównania okresu odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu Umowy z okresem udzielonej gwarancji jakości, zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1876980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1876980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1876980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Siemiatyczach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5440001791

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 35

7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze

7.3.5) Kod pocztowy: 17-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty związane z wykonaniem dokumentacji projektowej (usługi architektoniczne, budowlane inżynieryjne i kontrolne - projekt)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1876980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.