Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00330049/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Promocja Kraków5020 sp. z o.o., Centrum Kongresowego ICE Kraków i inicjatywy KRAKÓW NETWORK w mediach społecznościowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kraków5020 sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520951738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 17
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-302
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@k5020.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://k5020.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zamowienia.k5020.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarzadzanie, promocja, produkcja i nadawanie audycji audiowizualnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Promocja Kraków5020 sp. z o.o., Centrum Kongresowego ICE Kraków i inicjatywy KRAKÓW NETWORK w mediach społecznościowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f01576c-29ec-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330049/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-14/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51645,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Promocja Kraków5020 sp. z o.o. w mediach społecznościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera Załącznik nr 1a do SWZ oraz Załącznik nr 5a do SWZ – Projektowane zapisy umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 31727,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Promocja Centrum Kongresowego ICE Kraków i inicjatywy KRAKÓW NETWORK w mediach społecznościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera Załącznik nr 1b do SWZ oraz Załącznik nr 5b do SWZ – Projektowane zapisy umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 19918,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41233,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96187,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42123,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Public Management Adam Bąk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 754-29-32-442
7.3.3) Ulica: ul. Radzymińska 12/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-752
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42123,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 30.09.2022 r. Wykonawca Pan Pikto Sp. z o.o., którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, poinformował o odstąpieniu od podpisania umowy w przedmiotowym postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający postanowił o unieważnieniu 2 części postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21438,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88024,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W przypadku braku zawarcia umowy do dnia 15.09.2022 r.:
1) Dla Części 1 - przedmiot zamówienia, w zakresie prowadzenia mediów społecznościowych będzie realizowany od dnia zawarcia Umowy do dnia 31.12.2022 r., przy czym pierwsze publikacje treści w poszczególnych kanałach medialnych winny zostać opublikowane nie później niż do 3 dni od dnia zawarcia umowy. Dla pierwszego, niepełnego miesiąca realizacji, wartość wynagrodzenia zostanie obliczona proporcjonalnie do liczby dni realizacji umowy, liczonych od dnia zawarcia umowy do końca miesiąca kalendarzowego,
2) Dla Części 1 - przedmiot zamówienia, w zakresie prowadzenia reklamy w Internecie winien zostać zrealizowany w zakresie przewidzianym dla miesiąca września 2022 r,. tj. z wykorzystaniem budżetu w wysokości 2 500 zł brutto,
3) Dla Części 1 - przedmiot zamówienia w zakresie realizacji usług dodatkowych, winien zostać zrealizowany w zakresie i wynagrodzeniu jak dla pierwszego miesiąca realizacji, tj. w zakresie 4 godzin dla consultingu strategicznego.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Organizacja konferencji "Edukacyjna Gmina Małopolski"
- 89/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
- "Zakup nowego oprogramowania do systemu backupu dla Starostwa Powiatowego w Krakowie"
- Opracowanie PFU dla zadania inwestycyjnego pn. "Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji energetycznej w budynkach Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie ul. Skarbowej 1 i al. Focha 33"
- Zakup i dostawa nici chirurgicznych II
- Wymiana balustrad oraz pochwytów na głównej i bocznych klatkach schodowych w budynku W-1 (10-20) WIL Politechnika Krakowska ul. Warszawska 24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kampania informacyjno-promocyjna
- Promocja Politechniki Częstochowskiej przez zespół męskiej drużyny piłki siatkowej biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Polską Ligę Siatkówki S.A. (PlusLiga)
- Kampania outdoorowa w ramach FEW 2021-2027 dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
- Zaprojektowanie i realizacja kampanii promocyjno - informacyjnej oraz wydarzeń związanych z Europejskim Tygodniem Mobilności.
- Usługa opracowania i realizacji kampanii społecznej pn.: "Widzę Cię! Słyszę Cię!" dot. uzależnień behawioralnych
- Zakup, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.