Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00327841/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
- 2023/BZP 00290092/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachu na budynku Urzędu Gminy w Prostkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PROSTKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 44B
1.5.2.) Miejscowość: Prostki
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-335
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876112012
1.5.8.) Numer faksu: 876112079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@prostki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.prostki.pl/wiadomosci/10042/przetargi
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_prostki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dachu na budynku Urzędu Gminy w Prostkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c2cb788-2921-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000722/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja dachu na budynku Urzędu Gminy w Prostkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327841/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.36.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Modernizacja dachu na budynku Urzędu Gminy w Prostkach.
1. Opis przedsięwzięcia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dachu na budynku Urzędu Gminy w Prostkach. W ramach zamówienia należy: zdemontować panele fotowoltaiczne, zdemontować rynny, rury spustowe i obróbki blacharskie, naprawić kominy oraz czapki kominowe, wykonać więźbę dachową wraz jej zakotwieniem w konstrukcji nośnej stropodachu, wykonać paroizolację, dokonać łacenia dachu, pokryć dach blachą trapezową, dokonać montażu obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wykonać instalację odgromową, dokonać montażu wcześniej zdemontowanych paneli fotowoltaicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót. Zgodnie
z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia zapisanym w umowie Wykonawca przygotowuje ofertę na podstawie załączonego przedmiaru.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – przedmiar robót.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne
z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
We wszystkich miejscach Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do SWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199657,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grundung Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423223980
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 8/210
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-703
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15990000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE KONSERWACJI BIEŻĄCEJ W BUDYNKACH SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE ORAZ ICH OTOCZENIA
- MALOWANIE POSZYCIA DACHOWEGO WRAZ Z ORYNNOWANIEM NA ZABYTKOWYM KOŚCIELE PW. ŚW. TRÓJCY PARAFII RZYMSKOKATOLICKIEJ ŚW. DIONIZEGO W KOZICZYNKU
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- Świadczenie usług Pogotowia Technicznego na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- Wykonanie robót budowlanych w sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Wołominie przy ul. Legionów 85 w ramach zadania pn."Modernizacja obiektów sportowych w Zespole Szkół w Wołominie w ramach Programu(...)
- "Remont zabytkowego budynku kamienicy na ul. Północnej 50 w Strzelcach Krajeńskich"
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.