eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoWykonanie prac termomodernizacyjnych oraz robót remontowych budynków Muzeum im. Jerzego Dunin-Borkowskiego w Krośniewicach



Ogłoszenie z dnia 2025-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac termomodernizacyjnych oraz robót remontowych budynków Muzeum im. Jerzego Dunin-Borkowskiego w Krośniewicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 357 41 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2368866a-f0be-4dc1-b666-b9fd8a5a22df

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac termomodernizacyjnych oraz robót remontowych budynków Muzeum im. Jerzego Dunin-Borkowskiego w Krośniewicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2368866a-f0be-4dc1-b666-b9fd8a5a22df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043169/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Wykonanie prac termomodernizacyjnych oraz robót remontowych budynków Muzeum im. Jerzego Dunin-Borkowskiego w Krośniewicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234565

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2025.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2567069,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Części I zamówienia – Wykonanie prac remontowo – budowlanych związanych z termomodernizacją budynków Muzeum im. Jerzego Dunin-Borkowskiego w Krośniewicach – wykonanie prac projektowych i robót budowlanych, jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym – załącznik nr 1A do SWZ) i uzgodnienie jej z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz Zamawiającym, a następnie na jej podstawie wykonanie prac remontowo – budowlanych związanych z termomodernizacją budynków Muzeum im. Jerzego Dunin-Borkowskiego w Krośniewicach wraz z umieszczeniem tablicy informacyjnej dotyczącej źródła finansowania inwestycji na terenie, na którym prowadzone będą roboty budowlane. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: częściowe docieplenie budynków wraz ze zmianą źródła ciepła oraz niezbędną infrastrukturą, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz inne prace remontowo – budowlane. Realizacja tej części zamówienia odbędzie się w dwóch etapach:
a) Etap 1 – Dokumentacja projektowa;
b) Etap 2 – Roboty budowlane;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I zamówienia – Wykonanie prac remontowo – budowlanych związanych z termomodernizacją budynków Muzeum im. Jerzego Dunin-Borkowskiego w Krośniewicach – wykonanie prac projektowych i robót budowlanych, stanowią:
a) Program Funkcjonalno - Użytkowy – załącznik nr 1A do SWZ; wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część PFU:
˗ załącznik nr 1 do PFU – Projekt budowlany dodatkowego wyjścia zgodnie z wymogami przeciwpożarowymi wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych; wraz z Pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków nr WUOZ-ZN.5142.594.2024.IB z dnia 23.07.2024 r. wydanym przez Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz z Decyzją Nr 401/2024 udzielającą pozwolenia na budowę z dnia 18.09.2024 r. wydaną przez Starostę Kutnowskiego;
˗ załącznik nr 2 do PFU – Wytyczne Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi (znak pisma WUOZ-ZN,5183.460.2024.KSZ) z dnia 21.05.2024 r. w zakresie koncepcji termomodernizacji i remontu dawnego zajazdu i wozowni w Krośniewicach, pełniących obecnie funkcję muzeum im. Jerzego Dunin-Borkowskiego;
b) Audyt energetyczny – załącznik nr 1B do SWZ;
c) Inwentaryzacja – załącznik nr 1C do SWZ;
d) Koncepcja – załącznik nr 1D do SWZ;
e) Projekt umowy – załącznik nr 5A do SWZ.
3. Gwarancja i rękojmia za wady:
1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonaną dokumentację projektową, wykonane roboty budowlane, instalacyjne oraz montażowe, wykonane instalacje, dostarczone i zamontowane urządzenia, wbudowane materiały oraz dostarczoną i zamontowaną tablicę informacyjną gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót.
(Ostateczny termin gwarancji i rękojmi za wady wynikał będzie z oferty Wykonawcy).
2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności:
a) dokumentacja projektowa,
b) roboty budowlane,
c) roboty instalacyjne oraz montażowe,
d) wykonane instalacje,
e) dostarczone i zamontowane urządzenia,
f) wbudowane materiały,
g) dostarczona i zamontowana tablica informacyjna.
3) Gwarancja obejmuje:
a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji;
b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów, urządzeń i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych;
c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytych przez Wykonawcę materiałów i urządzeń, posiadających wadę ukrytą;
d) ponadto w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi za wady na dostarczone i zamontowane urządzenia (w szczególności kocioł/kotły) Wykonawca, bez odrębnego wynagrodzenia, zobowiązany jest do zapewnienia świadczenia, niezbędnych w celu zachowania gwarancji i rękojmi za wady na dostarczone i zamontowane urządzenia, usług serwisowych i konserwacji tych urządzeń wraz z materiałami eksploatacyjnymi. Koszty z tym związane należy wliczyć w cenę oferty.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
5. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w dokumentach zamówienia.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia.
6. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Zgodnie z zasadami finansowania Programu, Zamawiający przewiduje rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy (zarówno za realizację Części I jak i Części II zamówienia) na następujących zasadach:
1) pierwszą fakturą w wysokości 2,00 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego 2,00 % wartości przedmiotu umowy, dla Części I zamówienia;
2) drugą fakturą w wysokości 19,00 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego kolejnych 19,00 % wartości przedmiotu umowy, dla Części I zamówienia;
3) trzecią fakturą w wysokości 29,00 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego kolejnych 29,00 % wartości przedmiotu umowy, dla Części I zamówienia;
4) czwartą fakturą w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego 100% wartości przedmiotu umowy, dla Części I zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

44621200-1 - Kotły grzewcze

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 2536629,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia dla Części II zamówienia – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi oraz robotami remontowo – budowlanymi związanymi z termomodernizacją budynków Muzeum im. Jerzego Dunin-Borkowskiego w Krośniewicach, jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi obejmującymi wykonanie prac remontowo – budowlanych związanych z termomodernizacją budynków Muzeum im. Jerzego Dunin-Borkowskiego w Krośniewicach.
Zadaniem osób odpowiedzialnych za świadczenie usługi objętej przedmiotem zamówienia będzie w szczególności wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim wszystkich obowiązków wynikających z umowy na wykonanie robót budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418).
Zamawiający wymaga obecności Inspektorów nadzoru na terenie budowy w okresie trwania umowy na roboty budowlane – w zależności od potrzeb i w sposób zapewniający należyte pełnienie nadzoru, w celu zapewnienia prawidłowej kontroli budowy pod względem zgodności wykonywanych prac z Programem Funkcjonalno - Użytkowym, opracowaną przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacją projektową, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, umową o roboty budowlane wraz z jej ewentualnymi zmianami, harmonogramem rzeczowo-finansowym, z zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga obecności Inspektora nadzoru robót ogólnobudowlanych - Koordynatora inspektorów nadzoru w liczbie minimum 2 (dwóch) pobytów w tygodniu na terenie budowy podczas wykonywania robót. Każdorazowy pobyt Inspektora nadzoru na terenie budowy musi być potwierdzony wpisem do Dziennika Budowy.

Ostateczna liczba pobytów Inspektora nadzoru robót ogólnobudowlanych - Koordynatora inspektorów nadzoru na terenie budowy wynikać będzie z oferty Wykonawcy.

Zamawiający nie zapewnia zaplecza Wykonawcy, a godziny pracy Wykonawcy muszą być dostosowane do godzin pracy wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy niezbędne zasoby, w szczególności pomieszczenia, urządzenia i środki służące do wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II zamówienia stanowi Projekt umowy – załącznik nr 5B do SWZ.
Zakres prac projektowych i robót budowlanych nad realizacją których ma być pełniony nadzór inwestorski stanowią następujące dokumenty:
a) Program Funkcjonalno - Użytkowy – załącznik nr 1A do SWZ; wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część PFU:
˗ załącznik nr 1 do PFU – Projekt budowlany dodatkowego wyjścia zgodnie z wymogami przeciwpożarowymi wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych; wraz z Pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków nr WUOZ-ZN.5142.594.2024.IB z dnia 23.07.2024 r. wydanym przez Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz z Decyzją Nr 401/2024 udzielającą pozwolenia na budowę z dnia 18.09.2024 r. wydaną przez Starostę Kutnowskiego;
˗ załącznik nr 2 do PFU – Wytyczne Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi (znak pisma WUOZ-ZN,5183.460.2024.KSZ) z dnia 21.05.2024 r. w zakresie koncepcji termomodernizacji i remontu dawnego zajazdu i wozowni w Krośniewicach, pełniących obecnie funkcję muzeum im. Jerzego Dunin-Borkowskiego;
b) Audyt energetyczny – załącznik nr 1B do SWZ;
c) Inwentaryzacja – załącznik nr 1C do SWZ;
d) Koncepcja – załącznik nr 1D do SWZ;
e) Projekt umowy – załącznik nr 5B do SWZ.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
4. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w dokumentach zamówienia.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia.
5. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Zgodnie z zasadami finansowania Programu, Zamawiający przewiduje rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy (zarówno za realizację Części I jak i Części II zamówienia) na następujących zasadach:
1) pierwszą fakturą w wysokości 2,00 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego 2,00 % wartości przedmiotu umowy, dla Części I zamówienia;
2) drugą fakturą w wysokości 19,00 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego kolejnych 19,00 % wartości przedmiotu umowy, dla Części I zamówienia;
3) trzecią fakturą w wysokości 29,00 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego kolejnych 29,00 % wartości przedmiotu umowy, dla Części I zamówienia;
4) czwartą fakturą w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego 100% wartości przedmiotu umowy, dla Części I zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 30439,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4483489,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5236000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4483489,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Trafalscy sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752666633

7.3.3) Ulica: Narutowicza

7.3.4) Miejscowość: Żychlin

7.3.5) Kod pocztowy: 99-320

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Na etapie składania oferty Podwykonawca nie jest znany jak również zakres podwykonawstwa


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4483489,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBI sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883119317

7.3.3) Ulica: Wojskowa

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Informacje dodatkowe do pkt 8.3) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
1) Część I zamówienia – Wykonanie prac remontowo – budowlanych związanych z termomodernizacją budynków Muzeum im. Jerzego Dunin-Borkowskiego w Krośniewicach – wykonanie prac projektowych i robót budowlanych: Zamówienie zostanie wykonane (zakończone) maksymalnie w terminie do 20 miesięcy od dnia zawarcia umowy. W ramach realizacji Etap 1 – Dokumentacja projektowa, Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy, do przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej, w celu umożliwienia jej akceptacji i odbioru przez Zamawiającego. Etap 2 – Roboty budowlane, zostanie zrealizowany (zakończony) w całości w terminie do 20 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Za termin zakończenia realizacji Etapu 2 Przedmiotu zamówienia Strony ustalają dzień zgłoszenia przez Wykonawcę, pismem dostarczonym do siedziby Zamawiającego oraz wpisem do dziennika budowy - osiągnięcia gotowości do odbioru końcowego robót, potwierdzonej przez Inspektora Nadzoru na piśmie, o którym mowa wcześniej oraz wpisem do dziennika budowy, z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 2 pkt 38 i 39 umowy;
2) Część II zamówienia – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi oraz robotami remontowo – budowlanymi związanymi z termomodernizacją budynków Muzeum im. Jerzego Dunin-Borkowskiego w Krośniewicach: Wykonawca zobowiązany będzie pełnić czynności nadzoru inwestorskiego od dnia podpisania umowy, aż do zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem, przy czym za zakończenie świadczenia usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego uważa się zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego robót i ostatecznego finansowego rozliczenia robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim. Zakłada się, że wykonawca robót budowlanych, zakończy realizację robót budowlanych (zgłosi gotowość do odbioru końcowego robót) w terminie do 20 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
2. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.