eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka



Ogłoszenie z dnia 2022-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10f9456c-291f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031891/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego w miejscowości Jabłonka zadanie realizowane ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330368/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3256639,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie „Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka” - zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji, Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.
2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:
2.1. Część I „Przebudowa drogi gminnej – ul. Pogranicza – K360671 w ramach zadania „Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka””
a) przebudowa drogi gminnej ul. Pogranicza w miejscowości Jabłonka o długości 186 m
b) przebudowa konstrukcji podbudowy (na poszerzeniach) i nawierzchni asfaltowej jezdni wraz z remontem elementów odwodnienia drogi tj. oczyszczenie rowów, ścianki czołowe wlotów do istniejących przepustów, elementy przepustów
c) wyfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej
d) wzmocnienie i poszerzenie podbudowy drogi dla uzyskania korpusu pod projektowaną jezdnię z poboczami
e) wykonanie kanału technologicznego (typ KTu1) ze studzienkami (typ SKR-1)
f) wykonanie nawierzchni asfaltowej – warstwa wyrównawcza + siatka przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne, warstwa wiążąca i ścieralna łącznie 11 cm, i szerokości 4,50-7,20 m
g) usypanie poboczy 2*0,75 m z kruszywa łamanego

Szerokość przebudowywanej jezdni zmienna od 4,50 -7,20 m, długość sumaryczna przebudowywanego odcinka wynosi 186 mb

3. Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki;
Załącznik Nr 11 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 12 do SWZ Przedmiar robót (przedmiar wraz z dokumentacją oraz SST stanowi podstawę do sporządzenia wyceny oferty)
Załącznik Nr 13 do SWZ Dokumentacja techniczna

4 . Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
CPV: 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni.

5. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 833657,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie „Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka” - zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji, Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.
2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:

2.1. Część II „Przebudowa drogi gminnej – ul. Łąkowa – K360676 w ramach zadania „Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka””
a) przebudowa drogi gminnej ul. Łąkowej o długości 751 m
b) przebudowa konstrukcji podbudowy poprzez wykonanie stabilizacji cementem i nawierzchni asfaltowej jezdni wraz z remontem elementów odwodnienia drogi tj. oczyszczenie rowów, ścianki czołowe wlotów do istniejących przepustów, elementy przepustów
c) wyfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej
d) wzmocnienie i poszerzenie podbudowy drogi wraz z wykonaniem stabilizacji cementem dla uzyskania dla uzyskania korpusu pod projektowaną jezdnię z poboczami
e) wykonanie kanału technologicznego (typ KTu1) ze studzienkami (typ SKR-1)
f) wykonanie nawierzchni asfaltowej – warstwa wiążąca i ścieralna łącznie 11cm i szerokości 3,00 m
g) usypanie poboczy 2*0,75 m z kruszywa łamanego

Szerokość przebudowywanej jezdni zmienna od 3,00 m,


3. Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki;
Załącznik Nr 11 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 12 do SWZ Przedmiar robót (przedmiar wraz z dokumentacją oraz SST stanowi podstawę do sporządzenia wyceny oferty)
Załącznik Nr 13 do SWZ Dokumentacja techniczna

4 . Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
CPV: 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni.

5. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 884645,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie „Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka” - zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji, Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.
2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:
2.1. Część III „Przebudowa drogi gminnej – ul. Długa – K360669 w ramach zadania „Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka””
a) przebudowa drogi gminnej ul. Długiej o długości 863 m
b) przebudowa konstrukcji podbudowy poprzez wykonanie stabilizacji cementem i nawierzchni asfaltowej jezdni wraz z remontem elementów odwodnienia drogi tj. oczyszczenie rowów, ścianki czołowe wlotów do istniejących przepustów, elementy przepustów
c) wyfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej
d) wzmocnienie i poszerzenie podbudowy drogi wraz z wykonaniem stabilizacji cementem dla uzyskania korpusu pod projektowaną jezdnię z poboczami
e) wykonanie kanału technologicznego (typ KTu1) ze studzienkami (typ SKR-1)
f) wykonanie nawierzchni asfaltowej – warstwa wiążąca i ścieralna łącznie 11cm i szerokości 3,00 - 3,50 m
g) usypanie poboczy 2*0,75 m z kruszywa łamanego

Szerokość przebudowywanej jezdni zmienna od 3,00 - 3,50 m, długość sumaryczna przebudowywanego odcinka wynosi 863 mb

3. Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki;
Załącznik Nr 11 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 12 do SWZ Przedmiar robót (przedmiar wraz z dokumentacją oraz SST stanowi podstawę do sporządzenia wyceny oferty)
Załącznik Nr 13 do SWZ Dokumentacja techniczna

4 . Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
CPV: 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni.

5. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 1074749,87 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie „Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka” - zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji, Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.
2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:
2.1. Część IV „Przebudowa drogi gminnej – ul. Galasowa – K360685 w ramach zadania „Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka””
a) przebudowa drogi gminnej ul. Galasowej o długości 732 m
b) przebudowa konstrukcji podbudowy poprzez wykonanie poszerzeń i wyrównania istniejącej podbudowy i wykonanie nawierzchni asfaltowej jezdni oraz tłuczniowej
c) wyrównanie istniejącej podbudowy na odcinku 0+000 – 0+320 oraz wykonanie poszerzeń o pełnej konstrukcji dla uzyskania korpusu pod projektowaną jezdnię z poboczami
d) wykonanie kanału technologicznego (typ KTu1) ze studzienkami (typ SKR-1)
e) wykonanie nawierzchni asfaltowej – warstwa wiążąca i ścieralna łącznie 11cm i szerokości 3,00 - 3,50 m
f) usypanie poboczy 2*0,75 m z kruszywa łamanego
g) na odcinku od km 0+320 - 0+732 wykonanie pełnej konstrukcji podbudowy wraz z nawierzchnia tłuczniową wraz z poboczami o jednolitej konstrukcji nawierzchni szerokość całkowita 4,50 m

Szerokość przebudowywanej jezdni zmienna od 3,00-4,50 m, długość sumaryczna przebudowywanego odcinka wynosi 732 mb


3. Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki;
Załącznik Nr 11 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 12 do SWZ Przedmiar robót (przedmiar wraz z dokumentacją oraz SST stanowi podstawę do sporządzenia wyceny oferty)
Załącznik Nr 13 do SWZ Dokumentacja techniczna

4 . Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
CPV: 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni.

5. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 463585,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1223709,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1543798,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1223709,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Sp. z o. o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327

7.3.3) Ulica: Kamienica 1000

7.3.4) Miejscowość: Kamienica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1223709,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1081667,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1090411,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1081667,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Sp. z o. o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327

7.3.3) Ulica: Kamienica 1000

7.3.4) Miejscowość: Kamienica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1081667,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1332973,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1337095,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1332973,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Sp. z o. o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327

7.3.3) Ulica: Kamienica 1000

7.3.4) Miejscowość: Kamienica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1332973,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 721830,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 770541,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 721830,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Sp. z o. o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327

7.3.3) Ulica: Kamienica 1000

7.3.4) Miejscowość: Kamienica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 721830,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie inwestycyjne dofinansowane z programu: Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych dla gmin górskich

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.