Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00332709/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
- 2025/BZP 00343558/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni analitycznej (2 części) w ramach projektu „Dobry zawód – moja przyszłość”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365274690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 115
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-542
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cez.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cez.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d8c8407-4cd1-4aed-b171-51010784658b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia pracowni analitycznej (2 części) w ramach projektu „Dobry zawód – moja przyszłość”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d8c8407-4cd1-4aed-b171-51010784658b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094036/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.27 : Dostawa wyposażenia pracowni analitycznej w ramach projektu „Dobry zawód – moja przyszłość" CZĘŚĆ 1
1.2.28 : Dostawa wyposażenia pracowni analitycznej w ramach projektu „Dobry zawód – moja przyszłość" CZĘŚĆ 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Dobry zawód – moja przyszłość” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332709
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/DZMP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 sprzęt do wykonywania jakościowych i ilościowych analiz 1 zestaw2 odczynniki chemiczne 1 zestaw
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 29549,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 miernik uniwersalny do pomiaru pH i SEM z elektrodami 6 sztuk2 wirówka laboratoryjna do próbówek 1 sztuka
3 spektrofotometr UV – VIS z zestawem kuwet 1 sztuka
4 polarymetr 1 sztuka
5 konduktometr z czujnikiem konduktometrycznym 6 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria
38433000-9 - Spektrometry
4.5.5.) Wartość części: 36203,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21667,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41636,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21667,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe „Chemland” Mariusz Bartczak 73-110 Stargard ul. Usługowa 3
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530148740
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO HANDLOWE CHEMLAND MARIUSZ BARTCZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO HANDLOWE CHEMLAND MARIUSZ BARTCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21667,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „pzp”, Zamawiający informuje, że postępowanie w niniejszej sprawie zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2 pzp tj. wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający odrzucił n/w oferty:
1. Zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy: Alfachem Sp. z o.o. na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 potwierdzającego brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca zobowiązany był do złożenia wraz z ofertą tzw oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, na potwierdzenie, że nie zachodzą względem niego przesłanki wykluczenia opisane w SWZ w Rozdział III pkt 2. Wykonawca dokumentu tego nie złożył wraz z ofertą. Pismem z dnia 04 08 2025 r. Zamawiający wezwał wykonawcę do złożenia tego dokumentu na podstawie art. 128 ust 1 pzp wskazując termin do dnia 07 08 2025 r. Wykonawca nie odpowiedział na to wezwanie, a tym samym spełniona jest przesłanka z art. 226 ust 1 pkt 2 pzp – wykonawca nie złożył oświadczenia potwierdzającego brak podstaw wykluczenia.
2. Katarzyna Araszkiewicz i Leopold Żółkiewicz – oferta w/w wykonawców została złożona omyłkowo do niniejszego postępowania. Z formularza oferty wynika, że wykonawcy Ci składali ofertę do innego Zamawiającego.
3. Zamawiający odrzucił ofertę Labindex s.c. Marcin Grzelka, Michalis Stambudzys na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 pzp – jest niezgodna z warunkami zamówienia.
4. Zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy MERAZET Spółka Akcyjna na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 pzp – jest niezgodna z warunkami zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup serwera z systemem operacyjnym i licencjami dostępowymi
- Świadczenie usługi utrzymania czystości i higieny w obiekcie pływalni MOSiR w Łodzi w 2026 r. - pływalnia "Wodny Raj" przy ul. Wiernej Rzeki 2
- Świadczenie usługi drukowania i sukcesywnych dostaw druków na potrzeby Miejskiego Ośrodka pomocy Społecznej w Łodzi
- "Usługa wykonania gadżetów promocyjnych".
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przygotowywanie i dostarczanie śniadań i dwudaniowych obiadów dla DDP w Łodzi.
- SZP.281.85.2025 - Dostawa testów do oznaczania czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą analizatorów dla Instytutu "CZMP"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla SP 15 w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach"
- Zakup Spektrometru promieniowania jonizującego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku
- Dostawa aparatury badawczej i laboratoryjnej wraz z drobnym asortymentem laboratoryjnym do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania badań
- Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 6 części
- WZPiFP-119-25 Dostawa testów uzupełniających do zestawu NARKO-II
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.