eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Dostawa artykułów gastronomicznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej -(II)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów gastronomicznych jednorazowego użytku
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni
Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej –(II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2dd159a7-38c9-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów gastronomicznych jednorazowego użytku
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni
Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej –(II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dd159a7-38c9-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039591/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa artykułów gastronomicznych jednorazowego użytku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355513/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ-271-1-43/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m Ilość j.m. zamawiana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4.
1. Gumki recepturki kg 1
2. Folia aluminiowa rolka 60
3. Folia PE spożywcza rolka 2
4. Koperta papierowo-foliowa na frytki szt. 8000
5. Kubek papierowy na napoje gorące, wieczko szt. kubek 100000
6. szt. wieczko 100000
7. Kubek papierowy na napoje gorące, wieczko szt. kubek 1800
8. szt. wieczko 1800
9. Kubek papierowy na napoje gorące, wieczko szt. kubek 1500
10. szt. wieczko 1500
11. Łyżeczka PS szt. 100
12. Łyżka PS szt. 100000
13. Mieszadełko drewniane szt. 2000
14. Nóż PS szt. 60000
15. Pojemnik PP, pokrywka PP do pojemnika, szt., pojemnik 100000
16. szt., pokrywka 100000
17. Pojemnik APET szt. 600
18. Pojemnik polipropylenowy okragły, pokrywka z polistyrenu do pojemnika, szt., pojemnik 12000
19. szt., pokrywka 12000
20. Pojemni PP do zgrzewu, 2 - dzielny, szt. 66000
21. Pojemni PP do zgrzewu, niedzielony, szt. 60000
22. Pojemni PP do zgrzewu, 3 - dzielny, szt. 15000
23. Rękawice foliowe HDPE szt. 200
24. Serwetki gastronomiczne szt. 17500
25. Tacka zapiekanka szt. 1500
26. Tacka zapiekanka szt. 2000
27. Talerz papierowy szt. 11000
28. Torba foliowa szt. 1800
29. Torebki fałdowe papierowe szt. 1000
30. Torebki HDPE szt. 50000
31. FOLIA DO ZGRZEWU szt. 160
32. Słomka papierowa szt. 3750
33. Kubek PET Tulip na napoje, średni, wieczko PET do kubka kubek szt. 1000
34. pokrywka szt. 1000
35. Kubek PET Tulip na napoje, duży, wieczko PET do kubka kubek szt. 2800
36. pokrywka szt. 2800
37. Woreczki zrywki (reklamówki) rolka 60
38. Kartonik kubełek na frytki szt. 100
39. Pudełko rożek na frytki szt. 100
40. Pojemnik sałatkowy trójdzielny z pokrywką szt. 672
41. Reklamówka HDPE szt. 2000
42. Pojemnik APET 1000 ml okrągły sałatkowy z przykrywką szt. 2500
43. Pojemnik APET 750 ml okrągły sałatkowy z przykrywką szt. 2500
44. Widelec PS szt. 25000
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone 3 oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 5 jako niezgodne z warunkami Zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.