Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00344158/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ WEWNĘTRZNEJ UL. CICHA W MIEJSCOWOŚCI RÓWNE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRACHÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cypriana Kamila Norwida 6
1.5.2.) Miejscowość: Strachówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-282
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 257562828
1.5.8.) Numer faksu: 257562829
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@strachowka.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strachowka.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strachowka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ WEWNĘTRZNEJ UL. CICHA W MIEJSCOWOŚCI RÓWNE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f243ab3b-2dca-4692-8a2a-6dfed81745e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068169/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ WEWNĘTRZNEJ UL. CICHA W MIEJSCOWOŚCI RÓWNE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344158
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie n/w robót budowlanych:
Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Cicha w miejscowości Równe (dz. ewid. nr 482 obręb 0016 Równe).
Inwestycja przewiduje wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej ul. Cichej w miejscowości Równe o szerokości 4,0 ÷ 4,5 m długości 200 m, dla której zaplanowano:
1) Wykonanie jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 4,0 ÷ 4,5 m o szacunkowej powierzchni – 858 m2.
Konstrukcja jezdni drogi gminnej:
- warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC11S 50/70 - gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC16W 50/70 - gr. 5 cm,
- górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm,
- warstwa podbudowy (poszerzenia) z kruszywa betonowego 4/63 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm,
- wyprofilowane i zagęszczone podłoże.
2) Wykonanie zjazdów indywidualnych o szacunkowej powierzchni: 54 m2
Konstrukcja zjazdów indywidualnych:
- górna warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o gr. 8 cm,
- dolna warstwa z kruszywa betonowego 4/63 stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm
- wyprofilowane i zagęszczone podłoże.
3) Wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m o szacunkowej powierzchni: 200 m2
Konstrukcja poboczy:
- kruszywo łamane 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o gr. warstwy 15 cm,
- wyprofilowane i zagęszczone podłoże.
4) Wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem
- wykonanie oznakowania pionowego – 7 znaków (znaki ostrzegawcze, zakazu, tabliczki informacyjne)
- wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego – próg zwalniający
- wykonanie oznakowania poziomego.
5) Pozostałe roboty:
- wycinka krzewów,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne (wykopy, nasypy),
- humusowanie i obsianie mieszanką - zieleń niska,
- uporządkowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie linii telekomunikacyjnej rurami osłonowymi typu AROT,
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych – wymiana skrzynek wraz z regulacją wysokościową.
Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Dodatkowe informacje, które należy uwzględnić przy wykonywaniu zamówienia:
- na czas prowadzenia robót zabezpieczyć i oznakować miejsce prowadzenia robót,
- ewentualne konieczności wejścia na działki będące własnością innych osób należy uzgodnić przed rozpoczęciem prac,
- zamówienie należy wykonać z materiałów własnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie na podstawie ustawy Prawo budowlane i przy użyciu własnego sprzętu,
- obsługa geodezyjna (geodezyjne tyczenie oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza) leży po stronie Wykonawcy,
- przed rozpoczęciem prac należy bezwzględnie opracować i uzgodnić projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, co jest niezbędnym warunkiem rozpoczęcia robót,
- po wykonaniu robót należy przywrócić teren do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245199,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331134,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245199,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220010022
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 28
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie roboty z wyłączeniem robót bitumicznych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245199,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa odwodnienia pasa drogowego przy ul. Kolejowej w Rudnie
- Dostawa, montaż i uruchomienie zewnętrznego ekranu LED informacyjnego na konstrukcji kładki dla pieszych nad al. Mickiewicza w Łodzi
- Rozbudowa dróg powiatowych Nr 2715W i Nr 2716W w miejsc. Dyzin, Jatne i Celestynów, gm. Celestynów, powiat otwocki
- Dostawa i montaż wykładziny PCV w lokalach mieszkalnych
- Roboty budowlane na potrzeby realizacji zadania pn. "Zachodniopomorskie Spawalnicze Branżowe Centrum Umiejętności"
- PROWADZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH NA BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM POŁOŻONYM W CHODZIEŻY PRZY UL. RYNEK 3A
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.