eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolbórzKompleksowa dostawa gazu ziemnego do obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Wolbórz



Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Wolbórz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLBÓRZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647859

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jagiełły 28

1.5.2.) Miejscowość: Wolbórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-320

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: /44/ 616-42-41

1.5.8.) Numer faksu: /44/616-42-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wolborz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.wolborz.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Wolbórz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d2cbcff-26f5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064369/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Wolbórz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318016

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego do obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Wolbórz.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawiera „Wykaz i charakterystyka punktów poboru” stanowiąca załącznik nr 3 do niniejszej SWZ oraz „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się zgodnie z zapisami ustawy z dnia
10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.). oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi. Jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia musi być zgodna z Polską Normą PN-C- 04750 Paliwa gazowe – Klasyfikacja, oznaczenie i wymagania. Za jakość przedmiotu zamówienia odpowiada Operator Systemu Dystrybucyjnego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. – W sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1158 ze zm.).
4. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży gazu ziemnego wysokometanowego typu E
i zapewnia jego dystrybucję do Zamawiającego w sposób ciągły przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich czynności i uzgodnień z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i zawrzeć w imieniu Zamawiającego umowę na dystrybucję. Własność paliwa gazowego przechodzi na Zamawiającego w granicy własności sieci gazowej Operatora Systemu Dystrybucyjnego określonej w warunkach przyłączenia do sieci gazowej. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia, rozliczenia za zużycie paliwa gazowego odbywać się będzie na podstawie odczytu rzeczywistego wskazania układu pomiarowego.
5. Łączne szacunkowe zapotrzebowanie gazu ziemnego w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. dla punktów poboru określonych w załączniku Nr 3 do SWZ wynosi 920311 kWh (podane w niniejszej specyfikacji ilości są przybliżone i mogą ulec zmianie).
6. Podane zużycie gazu ziemnego w okresie obowiązywania umowy jest ilością szacunkową służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu ziemnego w podanej ilości. Rzeczywiste zużycie wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje żadne roszczenie o realizację dostaw gazu ziemnego w ilości wpisanej w „Wykaz i charakterystyka punktów poborów” -(ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SWZ).
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami wraz z dowodami - w celu udowodnienia w swojej ofercie, że
proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 04.08.2023 r. o godzinie 10.00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 1 ustawa Pzp.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.