Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00370140/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
- 2025/BZP 00508475/01 - Wynik z dnia 2025-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu – 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.3.) Oddział zamawiającego: Lubelska WK OHP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007003467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 14c
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-410
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubelska.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohplublin.bip.e-zeto.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb960939-e7c2-479c-8fac-62309d3b42991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu – 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb960939-e7c2-479c-8fac-62309d3b4299
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00099968/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukceswna dostawa art. żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie, Radzyniu Podlaskim i Zamościu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00370140
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LWK.OSIW.Z.270.02.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa owoców, warzyw świeżych4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 14295,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa produktów mrożonych4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 7345,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, produktów mięsnych oraz drobiu i przetworów drobiarskich4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112100-7 - Świeży drób
4.5.5.) Wartość części: 12403,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu podstawowym pn. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu – 3 części w części II do dnia 21.08.2025 r. do godziny 10:00 w przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
W związku z powyższym stanem faktycznym zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320 z późń. zm. Dz. U. 2025 nr 620, 769 oraz 794), Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W wyznaczonym terminie tj. do dnia 21.08.2025 r. do godziny 10:00 złożono ofertę od n/w wykonawcy, którego cena przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
w związku z powyższym na podstawie art. 259 oraz art. 260 w związku z art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320 z późń. zm. Dz. U. 2025 nr 620, 769 oraz 794) Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w części III, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi sprzątania pomieszczeń dla Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddział Terenowy w Lublinie w okresie 18 miesięcy
- Usługa zorganizowania zimowiska dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- Modernizacja i wyposażenie obiektów dydaktycznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Sukcesywne dostawy pomp insulinowych
- Usługa żywienia pacjentów hospitalizowanych w Instytucie Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych - POWTÓRKA
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO nr 11 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 5 w Gdańsku "Róża Wiatrów"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Ottona Lipkowskiego w Krupskim Młynie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 46 w Gdańsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 9 części
- Dostawa żywności w roku 2026 na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 12
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





