Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00303623/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
- 2023/BZP 00310707/01 - Wynik z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Segmentacja sieci IT wraz z usługą katalogową Active Directory, dostawą systemu klasy Prewencja Detekcja Reakcja oraz wykonanie audytu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Ośrodek Reumatologiczny SP SZOZ w Śremie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630833353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 95
1.5.2.) Miejscowość: Śrem
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: por@reumatologia.srem.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://reumatologia.srem.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Segmentacja sieci IT wraz z usługą katalogową Active Directory, dostawą systemu klasy Prewencja Detekcja Reakcja oraz wykonanie audytu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6984a9a9-1960-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390089
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334004/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Segmentacja sieci IT wraz z usługą katalogową Active Directory, dostawą systemu klasy Prewencja Detekcja Reakcja oraz wykonanie audytu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303623/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POR-ZP.3720.3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Segmentacja sieci IT wraz z usługą katalogową Active Directory, dostawą systemu klasy Prewencja Detekcja Reakcja oraz wykonanie audytu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanieSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Remont budynku po pożarze lokalu nr 6 - ul. Tadeusza Kościuszki 12 w Śremie
- Zakup pomocy terapeutycznych i edukacyjnych oraz wyposażenia dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Szkole Podstawowej nr 4 w Śremie - 4 części
- Przebudowa ul. Wawrzyniaka w miejscowości Wyrzeka wraz z budową stanowisk postojowych
- Modernizacja Orlika w Parku Powstańców Wielkopolskich
- Opracowanie dokumentacji projektowej - budowy ścieżki rowerowej z m. Mechlin do m. Dąbrowa w gminie Śrem
- Zakup, montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie zintegrowanego systemu e-usług publicznych dla mieszkańców MOF Łukowa
- Dostawa laptopów i monitora interaktywnego w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Dostawa różnych subskrypcji w podziale na 2 części
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe z modułem XDR
- Zakup wraz z dostawą symulatorów VR wraz z oprogramowaniem i opieką serwisową
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.