eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niechlów"ZAKUP NOWEGO WOZU ASENIZACYJNEGO - WYDATEK NA INWESTYCJE W ZAKRESIE USUWANIA ŚCIEKÓW ZE ŚRODKÓW SUBWENCJI UZUPEŁNIAJĄCEJ NA KANALIZACJĘ"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"ZAKUP NOWEGO WOZU ASENIZACYJNEGO - WYDATEK NA INWESTYCJE W ZAKRESIE USUWANIA ŚCIEKÓW ZE ŚRODKÓW SUBWENCJI UZUPEŁNIAJĄCEJ NA KANALIZACJĘ"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIECHLÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głogowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Niechlów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-215

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@niechlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechlow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.niechlow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"ZAKUP NOWEGO WOZU ASENIZACYJNEGO - WYDATEK NA INWESTYCJE W ZAKRESIE USUWANIA ŚCIEKÓW ZE ŚRODKÓW SUBWENCJI UZUPEŁNIAJĄCEJ NA KANALIZACJĘ"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdaab9dc-37ee-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041166/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 "ZAKUP NOWEGO WOZU ASENIZACYJNEGO - WYDATEK NA INWESTYCJE W ZAKRESIE USUWANIA ŚCIEKÓW ZE ŚRODKÓW SUBWENCJI UZUPEŁNIAJĄCEJ NA KANALIZACJĘ"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353299/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRIOŚ.271.29.2022.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 682235,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego wozu asenizacyjnego wraz z przeszkoleniem dwóch osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi samochodu.
2. Pojazd przeznaczony jest opróżniania zbiorników bezodpływowych oraz transportu nieczystości płynnych do oczyszczalni ścieków.
3. Samochód asenizacyjny będący przedmiotem zamówienia winien spełniać przewidziane obowiązującymi przepisami prawa wymagania techniczne umożliwiające dopuszczenie go obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej tj.
1) posiadać znak CE deklarację zgodności,
2) spełniający wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U.2002.193.1617 z dnia 22.11.2002 r.)
3) spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami - ustawa Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2022 poz. 988)
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp w brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji
Warunków Zamówienia na składanie ofert wpłynęła dwie oferty:
1. MERCEDES MARTRUCK POJAZDY SPECJALNE Sp. z o.o., ul. ks. Józefa Londzina 47, 43-382 Bielsko-Biała, cena oferty: 1 141 440,00 zł. brutto
2. DOBROWOLSKI Sp. z o.o., Obrońców Warszawy 26a, 67-400 Wschowa, cena oferty: 918 908,40 zł. brutto

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 800 000,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 04.10.2022r.
Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 918908,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1141440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.