eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ 8 SZTUK SŁUPÓW OGŁOSZENIOWYCH - II POSTĘPOWANIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ 8 SZTUK SŁUPÓW OGŁOSZENIOWYCH
– II POSTĘPOWANIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wschowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawschowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ 8 SZTUK SŁUPÓW OGŁOSZENIOWYCH
– II POSTĘPOWANIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c0339cb-3b26-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014970/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup, dostawa i montaż 8 sztuk słupów ogłoszeniowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361968/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.29.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 120325,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż 8 szt. słupów ogłoszeniowych.
2.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
34928410-5 Słupy ogłoszeniowe,
45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji.
3.Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
- wykonanie projektów graficznych i uzgodnienie projektów z pracownikami Gminy wskazanymi przez Zamawiającego,
- wykonanie, dostawa i montaż wg załączonych lokalizacji 8 słupów
ogłoszeniowych z gzymsami na podstawie zaakceptowanych projektów graficznych(wskazanie lokalizacji usadowienia słupów na mapie)- Załącznik nr 4 do SWZ,
- trwałe oznakowanie na każdym produkcie logo Wschowa wg wytycznych Zamawiającego
- udzielenie gwarancji na dostarczone produkty minimum 24 miesiące.
4. Wymagania bazowe:
1) słup ogłoszeniowy wg cech:
 wysoka wytrzymałość mechaniczna,
 odporność na czynniki chemiczne,
 odporność na czynniki atmosferyczne,
 słup powinien posiadać min.4 witryny zamykane na klucz,
 słup powinien być wyposażony w szyby poliwęglan minimum 3mm UV dwustronny
 powierzchnia reklamowa słupa elektromagnetyczna – min. 6,5 m2 w tym każdy plakat mocowany na elektromagnesy, ilość elektromagnesów do jednego słupa –min. 40 szt.,
2) dane techniczne słupa:
 wysokość słupa min.3000–max.3600 mm,
 średnica słupa min.1250 – max.1500 mm,
 zakończenie słupa zadaszeniem, z tym, że kolor zadaszenia i wykończenia do ustalenia z Zamawiającym.
 słup przenośny będzie dociążony np.: workami z piaskiem, trylinką,
krawężnik min. 300-max 500 kg do środka słupa, dodatkowo opcja zakotwiczenia słupa.
5.Lokalizacja słupów:
1)słup nr 1 – Wschowa, ul. Daszyńskiego, na działce o numerze ewidencyjnym 969/2,
2)słup nr 2 – Wschowa, ul. Targowa, na działce o numerze ewidencyjnym 954/2,
3)słup nr 3 – Wschowa, ul. Głogowska, na działce o numerze ewidencyjnym 1557/7,
4)słup nr 4 – Wschowa, ul. Ks. Kostki, na działce o numerze ewidencyjnym 1656/7,
5)słup nr 5 – Wschowa, ul. Boczna, na działce o numerze ewidencyjnym 1402,
6)słup nr 6 – Wschowa, Plac Kosynierów, na działce o numerze ewidencyjnym 2212,
7)słup nr 7 – Wschowa, ul. Wolsztyńska, na działce o numerze ewidencyjnym 387/4,
8)słup nr 8 – Wschowa, Plac Zamkowy, na działce o numerze ewidencyjnym 1479/2.
6.Wszystkie prace montażowe muszą zostać zakończone uporządkowaniem miejsca montażu i jego otoczenia.
7.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie sprzętu równoważnego pod warunkiem, iż oferowane dostawy będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W przypadku zaoferowania w ofercie produktu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe do każdego zaoferowanego produktu równoważnego, z których w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany produkt jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do produktu określonego przez Zamawiającego w powyżej.
8.Wykazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych dla urządzeń wymienionych
powyżej, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia.
9.Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.
10. Wykonawca określi gwarancję jakości w złożonej ofercie stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.
11. Pozostałe wymagania dotyczące gwarancji jakości zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.
12. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wolny od wad, fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
13. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
14. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
15. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Niniejsze zamówienie nie zostało podzielone na części, gdyż zamówienie to jest w całości zamówieniem jednego rodzaju.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928410-5 - Słupy ogłoszeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, tj. do 05-10-2022 r., do godz. 13:00 wpłynęła jedna (1) oferta złożona przez PPHU OGRODY DANIELA DANIEL CHAŁUPKA, ul. Moniuszki 17, 67-400 Wschowa, z ceną 215.000,00 zł brutto. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na wykonanie zamówienia, udostępniając ją na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. 162.000,00 zł brutto.
Z uwagi na fakt , iż oferta z najniższą ceną tj. 215.000,00 zł brutto, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny oferty, Zamawiający unieważnił postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.