Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00400232/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-01
- 2025/BZP 00405286/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-03
- 2025/BZP 00412617/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: SŁUŻBA KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140679598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojciecha Oczki 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-007
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@skw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.skw.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-348b485c-d053-4559-9e70-a15449675252
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00389584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00100046/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa środków czystości, artykułów higienicznych, artykułów gospodarczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov,3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: : 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov zwanej
dalej platformą. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.
3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o
wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy
znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje.
4. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany złożyć ofertę sporządzoną w języku polskim, z zachowaniem formy
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie danych i zaleceniami
określonymi powyżej.
5. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov,
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Nie dotyczy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SKW przetwarza dane osobowe na podst. art. 38 ust.1 ustawy z dnia 9 czerwca 2006
roku o Służbie Kontrwywiadu Wojskowego oraz Służbie Wywiadu Wojskowego (Dz. U. z 2024 R. poz. 1405 t.j.).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-45-SKW-2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 466747,90 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 386747,90 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy środków czystości zgodnie z OPZ - zał. nr 1a do SWZ.
Zamawiający przewiduje realizację dostaw sukcesywnie partiami lub w całości,
w zależności od potrzeb i w wielkościach określonych przez Zamawiającego każdorazowo w pisemnym lub telefonicznym
zgłoszeniu. Zamawiający zastrzega, że w trakcie obowiązywania umowy ilości produktów objętych zamówieniem może ulec
zmianie z przyczyn, których nie można było wcześniej przewidzieć przy ustalaniu potrzeb, jednak wartość zamówienia nie
może przekroczyć kwoty oferty.
4.2.5.) Wartość części: 164324,21 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39811100-1 - Odświeżacze powietrza
39811110-4 - Dozowniki odświeżaczy powietrza
33711900-6 - Mydło
39831000-6 - Preparaty piorące
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39830000-9 - Środki czyszczące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy artykułów higienicznych zgodnie z OPZ - zał. nr 1b do SWZ.
Zamawiający przewiduje realizację dostaw sukcesywnie partiami lub w całości,
w zależności od potrzeb i w wielkościach określonych przez Zamawiającego każdorazowo w pisemnym lub telefonicznym
zgłoszeniu. Zamawiający zastrzega, że w trakcie obowiązywania umowy ilości produktów objętych zamówieniem może ulec
zmianie z przyczyn, których nie można było wcześniej przewidzieć przy ustalaniu potrzeb, jednak wartość zamówienia nie
może przekroczyć kwoty oferty.
4.2.5.) Wartość części: 167390,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
33761000-2 - Papier toaletowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy artykułów gospodarczych zgodnie z OPZ - zał. nr 1c do SWZ.
Zamawiający przewiduje realizację dostaw sukcesywnie partiami lub w całości,
w zależności od potrzeb i w wielkościach określonych przez Zamawiającego każdorazowo w pisemnym lub telefonicznym
zgłoszeniu. Zamawiający zastrzega, że w trakcie obowiązywania umowy ilości produktów objętych zamówieniem może ulec
zmianie z przyczyn, których nie można było wcześniej przewidzieć przy ustalaniu potrzeb, jednak wartość zamówienia nie
może przekroczyć kwoty oferty.
4.2.5.) Wartość części: 55033,69 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39500000-7 - Wyroby włókiennicze
39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca składa wraz z ofertą karty charakterystyki dla każdego artykułu chemicznego, a dla pozostałych produktów Wykonawca przesyła karty produktów/ karty katalogowe producenta/ oświadczenia producenta lub inne dokumenty z opisem danych technicznych produktu zawierające dokładne parametry oferowanego asortymentu w zakresie, co najmniej takim jak podany w OPZ, tak by Zamawiający był w stanie ocenić, czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki określone w OPZ.Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa wraz z ofertą zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu z wyjątkiem sytuacji gdy przedmiotowy środek dowodowy służypotwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert przepisu z art. 107 ust. 2
ustawy PZP nie stosuje się.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Część nr 1 – 2 300,00 zł bruttoCzęść nr 2 – 2 500,00 zł brutto
Część nr 3 – 800,00 zł brutto
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Zgodnie z art. 58 ustawy, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takiej sytuacji Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega
możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia kopii umowy regulującej
współpracę tych Wykonawców.
b) Zgodnie z art. 58 ust. 5 ustawy przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, w szczególności przesłanki wykluczenia z postępowania. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie tych przepisów, które dotyczą
pojedynczych Wykonawców i które to Zamawiający określił w niniejszej SWZ.
Podstawy wykluczenia z postępowania określone w Rozdziale VII SWZ nie mogą zachodzić wobec każdego z Wykonawców
oddzielnie.
c) Sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (art. 117 ustawy):
– nie dotyczy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający na podstawie art. 439 ust. 1 i 2 PZP przewiduje możliwość zmiany ceny usługi, określonej w § 2 ust. 1umowy, w formie pisemnego aneksu, w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia
(waloryzacja wynagrodzenia), na zasadach opisanych w par. 10 pkt. 1 umowy.
2. W przypadku, gdyby Zamawiający uznał, że nie jest w stanie ponieść zwiększonego ciężaru finansowego w związku z
waloryzacją, Wykonawca ma prawo rozwiązać umowę z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia ze
skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
3. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 1 zobowiązany jest do
zmiany wynagrodzenia podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen kosztów, o
których mowa w ust. 1 pkt 1) dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli przedmiotem umowy są dostawy oraz okres
obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.
4. Dopuszcza się zmiany umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień
publicznych, w przypadku potrzeby dodatkowych dostaw, gdzie łączna wartość zmiany umowy nie przekroczy 15 %
maksymalnej wartości umowy wyznaczonej w § 2 ust.1 umowy.
5. Powyższe zmiany zostaną dokonane w przypadku przesłania do Wykonawcy zgłoszenia e-mailem w trakcie roku
obowiązywania niniejszej umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-03 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych i kwater - Nowy Glinnik, Gliwice, Lubliniec, Sandomierz, Bielsko- Biała - 5 części
- Dostawa układów regulacji przepływu gazów procesowych
- Dostawa produktu leczniczego Nintedanib.
- Usługi w zakresie wsparcia systemów informatycznych/oprogramowań, świadczone przez ich producentów
- Zakup sprzętu sieciowego dla Urzędu Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy.
- MODERNIZACJA ULICY ZACISZNEJ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów do sterylizacji dla Szpitala Powiatowego w Radomsku.
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie na okres 12 miesięcy
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawy środków czystości oraz akcesoriów do sprzątania
- Dostawy sukcesywne środków piorących, dezynfekujących i wzmacniających do prania bielizny szpitalnej wraz z automatycznym systemem dozującym.
- Dostawa środków higieny, chemicznych środków czyszczących oraz profesjonalnych środków dezynfekcyjnych.
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.