eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jas³oWSPARCIE MERYTORYCZNE NGO'S: WSPARCIE W FORMIE US£UG KSIÊGOWYCH/DORADZTWO PODATKOWE



Og³oszenie z dnia 2023-09-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
WSPARCIE MERYTORYCZNE NGO’S: WSPARCIE W FORMIE US£UG KSIÊGOWYCH/DORADZTWO PODATKOWE

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Jas³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://um.jaslo.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,134360,ad0022078aac0ed5835f15ab872ebca8.html

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WSPARCIE MERYTORYCZNE NGO’S: WSPARCIE W FORMIE US£UG KSIÊGOWYCH/DORADZTWO PODATKOWE

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d5e3d849-1fd8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00389546

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00053096/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.32 WSPARCIE MERYTORYCZNE NGO’S: WSPARCIE W FORMIE US£UG KSIÊGOWYCH/DORADZTWO PODATKOWE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00300802

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FE.042.21.3.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja us³ugi pn. „Wsparcie merytoryczne NGO’S: wsparcie
w formie us³ug ksiêgowych/ doradztwo podatkowe”.
1. ¬ród³a finansowania dzia³alno¶ci i kierunki wydatkowania ¶rodków w organizacjach pozarz±dowych.
2. Bud¿et jako narzêdzie zarz±dzania finansami w organizacjach pozarz±dowych. Dokumentacja zasad (polityki) rachunkowo¶ci.
3. Zak³adowy plan kont jako element dokumentacji zasad (polityki) rachunkowo¶ci.
4. Organizacja prac zwi±zanych z zamkniêciem roku obrotowego.
5. Zasady sporz±dzania sprawozdania finansowego i jego zakres.
6. Uproszczona ewidencja przychodów i kosztów.
7. Polityka rachunkowo¶ci w organizacjach nieprowadz±cych dzia³alno¶ci gospodarczej.
8. Dokumentacja w sprawie wprowadzenia dokumentacji zasad (polityki) rachunkowo¶ci.
9. Przyk³adowy zak³adowy plan kont.
10. Polityka rachunkowo¶ci w organizacjach prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±.
11. Uchwa³a organu organizacji pozarz±dowej w sprawie dokumentacji zasad (polityki) rachunkowo¶ci.
12. Metody wyceny aktywów i pasywów.
13. Zasady prowadzenia ksi±g rachunkowych.
14. Roczne sprawozdanie finansowe.
15. Sprawozdanie merytoryczne fundacji.
16. Sprawozdanie merytoryczne i finansowe organizacji po¿ytku publicznego.
17. Sprawozdanie z realizacji zadania publicznego.
18. Podatek dochodowy od osób prawnych.
19. Podatek dochodowy od osób fizycznych.
20. Podatek od towarów i us³ug.
21. Podatek od spadków i darowizn.
22. Podatek od czynno¶ci cywilnoprawnych.
23. Podatek od nieruchomo¶ci.
24. Kwestie zwi±zane z odpowiedzialno¶ci± za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
w zwi±zku z gospodarowaniem ¶rodkami publicznymi.
25. Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych – obowi±zki organizacji.


Zakres ¶wiadczonej us³ugi/zlecenia:
1. Doradztwo przy prowadzeniu ksi±g rachunkowych organizacji zgodnie z przepisami ustawy
o rachunkowo¶ci.
2. Doradztwo przy prowadzeniu uproszczonej ewidencji przychodów i kosztów dla organizacji które spe³niaj± wymogi o których mowa w art. 10a ustawy o dzia³alno¶ci po¿ytku publicznego
i o wolontariacie.
3. Doradztwo przy prowadzeniu rejestrów podatku od towarów i us³ug.
4. Pomoc przy sporz±dzaniu odpowiednich deklaracji podatkowych (w szczególno¶ci CIT-8)
5. Doradztwo i pomocy przy sporz±dzaniu sprawozdañ do celów statystycznych i podatkowych
6. Reprezentowanie przed Urzêdami Skarbowymi i innymi urzêdami (w miarê zaistnia³ych potrzeb).
7. Ustalanie indywidualnego planu kont organizacji pozarz±dowych z uwzglêdnieniem prowadzenia:
- nieodp³atnej dzia³alno¶ci po¿ytku publicznego;
- odp³atnej dzia³alno¶ci po¿ytku publicznego;
- wyodrêbnionej rachunkowo¶ci dla dotacji ze ¶rodków publicznych;
- przychodów i kosztów organizacji po¿ytku publicznego z tytu³u 1,5% podatku dochodowego przekazanego organizacjom przez osoby fizyczne.
8. Doradztwo w zakresie prowadzenia ewidencji ¶rodków trwa³ych.
9. Pomoc przy prowadzenie rozrachunków z kontrahentami.
10. Doradztwo przy sk³adaniu sprawozdañ z dzia³alno¶ci po¿ytku publicznego do Narodowego Instytutu Wolno¶ci – Centrum Rozwoju Spo³eczeñstwa Obywatelskiego.
11. Doradztwo przy sk³adaniu sprawozdañ finansowych do Szefa Krajowej Administracji Skarbowej.

Miejsce i czas realizacji us³ugi:
Us³uga bêdzie realizowana w biurze Pracowni Aktywno¶ci Spo³ecznej Generatora Nauki GEN w Urzêdzie Miasta w Ja¶le przy ul. Bednarskiej 2. Dopuszcza siê wykonanie us³ugi w siedzibie Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego.

Zadanie dotyczy przedsiêwziêcia ,,Utworzenie centrum wspierania aktywno¶ci organizacja pozarz±dowych” realizowanego w ramach projektu, finansowanego ze ¶rodków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 oraz bud¿etu pañstwa pn. „Jas³o – moje miasto, mój dom”.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79211000-6 - Us³ugi ksiêgowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79211100-7 - Us³ugi ksiêgowania

79220000-2 - Us³ugi podatkowe

79221000-9 - Us³ugi w zakresie doradztwa podatkowego

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Pienta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.4) Miejscowo¶æ: Jas³o

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 32000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.