Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00313434/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdwlodz.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cee21d0-01ac-4f03-b087-d6dfe6c4d7bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00389280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00313434
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.2610.19.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1• Budowa aktywnego oświetlenia na projektowanym przejściu dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 484 w m. Zelów, w rejonie km 3+900 .
• Budowa aktywnego oznakowania na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 484 w m. Zelów, w rejonie km 6+013.
• Budowa aktywnego oznakowania na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 484 w m. Zelów, w rejonie km 5+354.
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, szczegółowo określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 260163,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2• Budowa dedykowanego doświetlenia, znaków aktywnych oraz montaż azylu dla pieszych na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 488 w m. Zgierz, w rejonie skrzyżowania ul. Łódzka / ul. Traugutta.
• Budowa aktywnego znaku B-20 „STOP” na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 704 oraz dróg powiatowych nr 5101E / 5103E w m. Kołacin.
• Budowa aktywnego znaku B-20 „STOP” na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 705 oraz dróg powiatowych nr 1322E / 2700E w m. Bolimów.
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, szczegółowo określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 204880,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3• Budowa aktywnego oznakowania na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 713 w m. Andrespol, w rejonie km 11+370
• Budowa aktywnego oświetlenia na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 716 w m. Będków, w rejonie Skrzyżowania z ul. Parkową
• Budowa peronu na przystanku autobusowym w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 716 w m. Raków Duży w rejonie km 38+150
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, szczegółowo określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 235773,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4• Budowa dedykowanego doświetlenia i znaków aktywnych na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 479 w m. Zadzim, w rejonie km 7+319.
• Budowa aktywnego oznakowania na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 703 w m. Łęczyca, w rejonie km 31+574.
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, szczegółowo określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 146342,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5• Budowa dedykowanego doświetlenia, znaków aktywnych oraz montaż azylu dla pieszych na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 482 w m. Łask, w rejonie skrzyżowania ul. Warszawska/ ul. Inki Danuty Siedzikówny.
• Budowa radarowego wyświetlacza prędkości w ciągu drogi wojewódzkiej nr 450 w rejonie km 62+200.
• Budowa dedykowanego doświetlenia i znaków aktywnych na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 482 w m. Grabowiec, w rejonie km 43+700.
• Budowa dedykowanego doświetlenia na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 482 w m. Dębołęka, w rejonie km 56+491.
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, szczegółowo określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 276423,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MACUGA Włodzimierz Macuga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271513589
7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MACUGA Włodzimierz Macuga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271513589
7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty w zakresie zadania nr 3 w terminie przewidzianym na składanie ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MACUGA Włodzimierz Macuga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271513589
7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MACUGA Włodzmierz Macuga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271513589
7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Organizacja dwu- i trzydniowych wycieczek dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- Dostawa wraz z wdrożeniem Systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych ReCourt na 3 salach rozpraw w budynkach sądów okręgu łódzkiego.
- Usługa przygotowania roboczej wersji katalogu usług laboratoryjnych z uwzględnieniem mapowania pojęć z zakresu LOINC w ramach projektu wdrożenia słownika LOINC (...)
- EZ.272.193.2025 zakup nowych rozwiązań teleinformatycznych i dodatkowych systemów - utworzenie portalu IT dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Usługa szkoleniowa z zakresu ochrony ludności i zarządzania kryzysowego - szkolenia dla kadry ŁUW oraz administracji zespolonej i podmiotów OL.
- Zakup laptopów z oprogramowaniem i akcesoriami
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynkach Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnień i Współuzależnienia przy ul. Szosa Bydgoska 1 oraz przy ul. Tramwajowa 2-4 w Toruniu
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. ,, Modernizacja kanałów A, B i C- wraz z infrastrukturą - część B.''
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska.
- "Zaprojektuj i wybuduj - Agregat prądotwórczy dla MOSiR przy ul. Wilczej 8; 56-120 Brzeg Dolny".
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę 2 parkingów podziemnych i naziemnych położonych w Krośnie Odrzańskim
- Dostawa oraz instalacja zapór drogowych z systemem rozpoznawania tablic rejestracyjnych na osiedlu przy ul. Meissnera 7/9/11 w W-wa (budynek z placem parkingowym) w formule zaprojektuj i wybuduj.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.