eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2023/2024, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych) biletów miesięcznych



Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2023/2024, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych)
biletów miesięcznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubaczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasna 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalubaczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalubaczow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2023/2024, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych)
biletów miesięcznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf17db71-4253-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017627/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2023/2024, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych) biletów miesięcznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365549

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

12.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: jest dowóz uczniów, wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu oraz ich wsiadania i wysiadania, do wymienionych niżej placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2023/2024, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych) biletów miesięcznych w tym:
1.1 CZĘŚĆ 1 - Zespół Szkolno – Przedszkolny w Lisich Jamach

12.1.1. Trasy dowozu dzieci:

CZĘŚĆ 1
2.1 Zespół Szkolno – Przedszkolny w Lisich Jamach (UWAGA! tylko dowóz)
1) Dąbrowa – Lisie Jamy, liczba uczniów - 17 (UWAGA! tylko dowóz)
2) Krowica Lasowa – Lisie Jamy, liczba uczniów - 23 (UWAGA! tylko dowóz)

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 34755,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

12.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: jest dowóz uczniów, wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu oraz ich wsiadania i wysiadania, do wymienionych niżej placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2023/2024, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych) biletów miesięcznych w tym:

2.1 CZĘŚĆ 2- Zespół Szkolno - Przedszkolny w Młodowie


12.1.1. Trasy dowozu dzieci:



CZĘŚĆ 2
2.2 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Młodowie (UWAGA! dowóz i odwóz)
1) Boble – Sysaki – Za kościołem – PKS – Młodów – 8 dzieci
• 7:20 – Boble – 3 dzieci
• 7:25 – Sysaki – 1 dziecko
• 7:27 - Za kościołem – 4 dzieci
• 7:30 – PKS
• ZSP Młodów

2) Szczutków - Dąbków – Młodów – 33 dzieci
• 7:20 – Onyszczaki (3 dzieci)
• 7:23 – Hotel gazu (5 dzieci)
• 7:28 - Kuźnia Budy (2 dzieci)
• 7:32 – PKS (4 dzieci)
• 7:34 – Ruda Szczutkowska (4 dzieci)
• 7:36 – Tuczarnia (3 dzieci)
• 7:45 – Dąbków (12 dzieci)
• ZSP Młodów

3) Hurcze - Opaka – Młodów – 42 dzieci (ewentualnie trasa: Opaka – Hurcze - Młodów
• 7:20 Hurcze (9 uczniów)
• 7:35 – Opaka (33 dzieci)
• ZSP Młodów

4) Borowa Góra – Młodów - 20 dzieci
• 7:40 Świetlica – (6 dzieci)
• 7:43 obok kapliczki – (4 dzieci)
• 7:45 PKS – (10 dzieci)
,

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 178991,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

12.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: jest dowóz uczniów, wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu oraz ich wsiadania i wysiadania, do wymienionych niżej placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2023/2024, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych) biletów miesięcznych w tym:

3.1 CZĘŚĆ 3 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Baszni Dolnej


12.1.1. Trasy dowozu dzieci:


CZĘŚĆ 3
2.3 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Baszni Dolnej (UWAGA! dowóz i odwóz)

1) Mokrzyca - Załuże – Tymce – Basznia Dolna – 29 uczniów
• 7:30 - Mokrzyca – (1 uczeń)
• 7:35 - Podłęże - PKS – (3 uczniów)
• 7:38 – obok p. Adamek (7 uczniów)
• 7:40 – obok p. Mryczko (5 uczniów)
• 7:42 - Obok świetlicy (8 uczniów)
• 7:50 – zatoczka gdzie zawracają autobusy (5 uczniów)
• ZSP Basznia Dolna

2) Huta Kryształowa – Podlesie – Basznia Górna – 20 uczniów
• 7:10 – Huta Kryształowa (1 uczeń)
• 7:15 – Kopalnia siarki (2 uczniów)
• 7:20 Malce – (1 uczeń)
• 7:22 – obok domu pszczelarzy – (6 uczniów)
• 7:25 – obok p. Kisyk – (5 uczniów)
• 7:27 – skręt na KO – (5 uczniów)
• ZSP Basznia Dolna

3) ZSP Basznia Dolna - Dąbrowa – Sołotwina – ZSP Basznia Dolna – 16 dzieci – autobus bierze kurs bezpośrednio po przywiezieniu uczniów do szkoły
• 7:40 Dąbrowa (13 uczniów)
• 7:42 Sołotwina (3 uczniów)
• ZSP Basznia Dolna

4) Piastowo – Basznia Dolna (21 uczniów)
• 7:40 Piastowo – obok świetlicy (21 uczniów)

5) Bałaje – Antoniki – Pilipy – Basznia Dolna (33 uczniów)
• 7:35 - Bałaje świetlica (2 uczniów
• 7:38 – Antoniki obok krzyżówki (6 uczniów)
• 7:40 – Antoniki przystanek PKS (8 uczniów)
• 7:42 – Antoniki obok świetlicy (12 uczniów)
• 7:45 – Pilipy przystanek PKS (5 uczniów)
• ZSP Basznia Dolna

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 206795,56 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

12.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: jest dowóz uczniów, wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu oraz ich wsiadania i wysiadania, do wymienionych niżej placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2023/2024, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych) biletów miesięcznych w tym:

4.1 CZĘŚĆ 4 - Szkoła Podstawowa w Krowicy Samej

12.1.1. Trasy dowozu dzieci:



CZĘŚĆ 4
2.4 Szkoła Podstawowa w Krowicy Samej (UWAGA! dowóz i odwóz)
1) Budomierz – Krowica Sama, liczba uczniów - 9
2) Budomierz (Hołodówka) – Krowica Sama, liczba uczniów - 14
3) Cetynia - Krowica Sama, liczba uczniów - 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 57346,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32640 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32640 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunkacji Samochodowej Jarosław S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920003288

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168096 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168096 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168096 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Jarosław S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920003288

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168096 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194208 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194208 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194208 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Jarosław S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920003288

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194208 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53856 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53856 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53856 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Jarosław S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920003288

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53856 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.