eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo › Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez przebudowę skweru rekreacyjnego w miejscowości Chłapowo



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez przebudowę skweru rekreacyjnego w miejscowości Chłapowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji we Władysławowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383365087

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hallera 19

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 537247994

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sport@wladyslawowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wladyslawowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sport i rekreacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez przebudowę skweru rekreacyjnego w miejscowości Chłapowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efd0d7ef-0358-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00249845/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez przebudowę skweru rekreacyjnego w miejscowości Chłapowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umowa o dofinansowanie 00531-6523.2-SW1110800/21/22 z dnia 19.05.2022r. w ramach projektu "Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259737/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.01.OSIR.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 705387,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji celu publicznego, tj. zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez przebudowę skweru rekreacyjnego w miejscowości Chłapowo". Zakres prac obejmuje przede wszystkim zagospodarowanie przestrzeni wokół istniejącego zbiornika wody, który ze względu na rozmiar i charakter dominuje w obrębie przestrzeni objętej planowaną rewitalizacją. Głównym założeniem jest stworzenie możliwości bezpiecznego przebywania
i odpoczynku wokół jego krawędzi i wykorzystanie zaniedbanej i zamkniętej części nieruchomości. Ponadto planuje się zwiększenie powierzchni zielonych i nasadzeń roślin ozdobnych, zmianę ustawienia i doposażenie zewnętrznej siłowni oraz wymianę nawierzchni utwardzonych w tym zmniejszenie jej powierzchni. W ramach zagospodarowania przewidziano montaż nowych ławek i innych elementów takich jak kosze na śmieci, stoły do gier planszowych, przestawienie istniejącego stojaka na rowery oraz ustawienie 2 gablot i 1 tablicy pamiątkowo – informacyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 979400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1415522,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 979400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HARD BRUK INWESTYCJE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882403799

7.3.3) Ulica: Warzywnicza 1

7.3.4) Miejscowość: Reda

7.3.5) Kod pocztowy: 84-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 979400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.