Ogłoszenie z dnia 2023-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00068577/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
- 2023/BZP 00140461/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
- 2023/BZP 00124566/01 - Wynik z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
dostawy materiałów opatrunkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wrocławska 1-3
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389035
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zmianie umowy3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00389033
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.3. Przyczyny dokonania zmian umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
W związku ze wzmożonym zapotrzebowaniem, a także z koniecznością zabezpieczania ciągłości dostaw i zapotrzebowania przy utrzymaniu dotychczasowych stawek na przedmiot umowy, działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 lit. a-c ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129), Strony postanowiły zwiększyć się wartość umowy o 30 procent, tj. o kwotę 34 414,30 zł brutto (słownie : trzydzieści cztery tysiące czterysta czternaście złotych trzydzieści groszy
Po zmianie:
W związku ze wzmożonym zapotrzebowaniem, a także z koniecznością zabezpieczania ciągłości dostaw i zapotrzebowania przy utrzymaniu dotychczasowych stawek na przedmiot umowy, działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 lit. a-c ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129), Strony postanowiły zwiększyć się wartość umowy o 30 procent, tj. o kwotę 2 251,80 zł brutto
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Krótki opis zmiany umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
W związku ze wzmożonym zapotrzebowaniem, a także z koniecznością zabezpieczania ciągłości dostaw i zapotrzebowania przy utrzymaniu dotychczasowych stawek na przedmiot umowy, działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 lit. a-c ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129), Strony postanowiły zwiększyć się wartość umowy o 30 procent, tj. o kwotę 34 414,30 zł brutto (słownie : trzydzieści cztery tysiące czterysta czternaście złotych trzydzieści groszy
Po zmianie:
W związku ze wzmożonym zapotrzebowaniem, a także z koniecznością zabezpieczania ciągłości dostaw i zapotrzebowania przy utrzymaniu dotychczasowych stawek na przedmiot umowy, działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 lit. a-c ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129), Strony postanowiły zwiększyć się wartość umowy o 30 procent, tj. o kwotę 2 251,80 zł brutto
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu sp. z o.o.
- Dostawa opatrunków
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 7 PAKIETÓW
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu medycznego, materiałów jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej oraz innych materiałów medycznych - powtórka
- Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - etap I
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





