Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00290268/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Piecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 34
1.5.2.) Miejscowość: Piecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-710
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897422029
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piecki.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11324021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Piecki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d0048b0-d0e2-4cab-ad03-331c8376d02f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00388908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067841/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Piecki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290268
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZK.271.2.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 194703,27 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169785,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Piecki, powiat mrągowski, województwo warmińsko-mazurskie.Budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Piecki, według wymagań określonych szczegółowo w załączniku nr 9 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia.
Opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia:
1) CZĘŚĆ 1- Gant obejmuje:
a) Wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie infrastruktury oświetleniowej w miejscowości Gant obr. Gant dz. nr ew. 07-3245/8, 174/5, 190, 178/1 Gmina Piecki, o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV, według następujących parametrów:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 488/525,
- ilość oświetleniowych słupów szt. 2,
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 5/nr-9,
- zgłoszenie nr – AB6743.6.56.2025 z dn. 28.05.2025.
b) Wykonanie badań i pomiarów.
c) Szczegółowy zakres prac określono w niżej wskazanej dokumentacji:
- Projekt budowlany- zał. nr 10 do SWZ,
- STWiOR – zał. nr 11 do SWZ,
- Przedmiar – zał. nr 12 do SWZ.
3. Dodatkowe wymagania wobec wszystkich części przedmiotu zamówienia :
1) włączenie do istniejącego inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią wszystkich punktów oświetleniowych objętych zamówieniem.
2) inwentaryzacja powykonawcza, poprzez wypełnienie Załącznika nr 16 do SWZ - Wzór inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej z naniesionymi danymi lokalizacji punktów oświetleniowych,
3) wykonanie kosztorysu powykonawczego (2 egz.).
4) inne prace niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi:
— opracowanie harmonogramu wykonania robót,
— opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruch z PZD w Mrągowie i innymi instytucjami wynikającymi z przepisów prawa, oraz wykonanie i utrzymanie jej podczas realizacji inwestycji, likwidacja jej, przywracając tereny do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy.
— przed planowanym rozpoczęciem robót, działając z upoważnienia Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia, zgodnie z Decyzją znak: S5.4141.12.2023.JP z dnia 14.04.2023 r., do Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie z wnioskiem o udzielenie zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót. Koszty związane z zajęciem pasa drogowego ponosi Wykonawca.
— oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
— organizację zaplecza budowy,
— organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
— wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej możliwej do edycji (w formacie .dwg),
— wykonanie kosztorysów powykonawczych (dla każdej części zamówienia oddzielnie w 2 egz.)
— bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
— prowadzenie nadzoru,
— wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 66920,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Piecki, powiat mrągowski, województwo warmińsko-mazurskie.Budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Piecki, według wymagań określonych szczegółowo w załączniku nr 9 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia.
2) CZĘŚĆ 2 – Piecki obejmuje:
a) Wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie infrastruktury oświetleniowej w miejscowości Piecki obr. Piecki dz. nr ew. 18-503/5, 689/1, 689/2 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV, według następujących parametrów:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 382/420,
- ilość oświetleniowych słupów szt. 8,
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 4a/RK-10,
- Zgłoszenie nr AB.6743.6.7.2025 z dn. 27.01.2025 r.
b) Wykonanie badań i pomiarów.
c) Szczegółowy zakres prac określono w niżej wskazanej dokumentacji:
- Projekt budowlany- zał. nr 13 do SWZ,
- STWiOR – zał. nr 14 do SWZ,
- Przedmiar – zał. nr 15 do SWZ.
3. Dodatkowe wymagania wobec wszystkich części przedmiotu zamówienia :
1) włączenie do istniejącego inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią wszystkich punktów oświetleniowych objętych zamówieniem.
2) inwentaryzacja powykonawcza, poprzez wypełnienie Załącznika nr 16 do SWZ - Wzór inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej z naniesionymi danymi lokalizacji punktów oświetleniowych,
3) wykonanie kosztorysu powykonawczego (2 egz.).
4) inne prace niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi:
— opracowanie harmonogramu wykonania robót,
— opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruch z PZD w Mrągowie i innymi instytucjami wynikającymi z przepisów prawa, oraz wykonanie i utrzymanie jej podczas realizacji inwestycji, likwidacja jej, przywracając tereny do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy.
— przed planowanym rozpoczęciem robót, działając z upoważnienia Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia, zgodnie z Decyzją znak: S5.4141.12.2023.JP z dnia 14.04.2023 r., do Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie z wnioskiem o udzielenie zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót. Koszty związane z zajęciem pasa drogowego ponosi Wykonawca.
— oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
— organizację zaplecza budowy,
— organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
— wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej możliwej do edycji (w formacie .dwg),
— wykonanie kosztorysów powykonawczych (dla każdej części zamówienia oddzielnie w 2 egz.)
— bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
— prowadzenie nadzoru,
— wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 102864,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82410,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Mróz Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EL-M"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231570977
7.3.3) Ulica: Leśna 3
7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-330
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EL-M"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EL-M"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82410,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107010,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Mróz Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EL-M"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231570977
7.3.3) Ulica: Leśna 3
7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-330
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EL-M"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EL-M"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107010,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PIECKI
więcej: przetargi PIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na ujęciu wody
- Budowa infrastruktury towarzyszącej wraz z urządzeniami do poboru wód podziemnych Stacja Uzdatniania Wody w Cieni Drugiej - ETAP I
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Wymiana słupów i opraw na obwodnicy śródmiejskiej we Wrocławiu w ciągu ul. Kuklińskiego, Jeziorańskiego i w ciągu mostu Milenijnego dla Gminy Wrocław
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





