Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00293596/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
- 2025/BZP 00301125/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-01
- 2025/BZP 00324790/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-14
- 2025/BZP 00330778/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dwóch pojazdów elektrycznych do transportu osób i ładunków oraz jednej przyczepy, z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PURUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369429585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kowalska 2
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 773 24 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.purum-pruszcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11317491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dwóch pojazdów elektrycznych do transportu osób i ładunków oraz jednej przyczepy, z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-981e3249-d22a-4645-aa8e-196c792be4de
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00388863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293596
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 605943,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch identycznych, fabrycznie nowych, elektrycznych pojazdów przeznaczonych do transportu osób i ładunków w warunkach miejskich i podmiejskich oraz jednej przyczepy (zwanych dalej „pojazdami), z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego.
2. Podwozie i zabudowa pojazdów, oraz cała konstrukcja przyczepy muszą być fabrycznie nowe - wyprodukowane nie wcześniej niż w 2025r. Nie mogą być używane, regenerowane ani pochodzić z ekspozycji.
3. Pojazdy muszą być elektryczne.
4. Pojazdy muszą posiadać homologację (N1) do poruszania się po drogach publicznych w Polsce.
5. Każdy pojazd musi pomieścić minimum cztery osoby, z kabiną wyposażoną w ergonomiczne miejsca dla kierowcy i pasażerów oraz pasy bezpieczeństwa i zagłówki dla każdego miejsca.
6. Zamówienie obejmuje również dostawę jednej przyczepy przystosowanej do współpracy z opisanymi pojazdami.
7. Pojazdy mają być przystosowane do odbioru odpadów z koszy ulicznych z łatwym dostępem do przestrzeni ładunkowej oraz możliwością jej zabezpieczenia przed wysypaniem odpadów podczas transportu.
8. Pojazdy muszą być kompaktowe, o szerokości i długości pozwalającej na poruszanie się w wąskich miejskich uliczkach oraz na chodnikach.
9. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia, do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Kowalska 2, 83-000 Pruszcz Gdański.
10. Warunki finansowania przedmiotu dostawy:
1) umowa leasingu operacyjnego
2) opłata początkowa (czynsz inicjalny/ czynsz „0”) w wysokości 10%,
3) maksymalnie 48 rat (47+opłata końcowa) leasingowych, a czas obowiązywania umowy nie dłuższy niż 48 miesięcy,
4) opłata końcowa w wysokości 7 % wartości początkowej przedmiotu leasingu,
5) w raty leasingowe powinny być wliczone wszystkie koszty, które poniesie Zamawiający jako korzystający, w szczególności: koszt dostawy do siedziby Zamawiającego, szkolenia, wydania certyfikatów, rejestracji, napraw gwarancyjnych, nabycia przedmiotu zamówienia (leasingu), wszelkie podatki oraz inne opłaty jakie powinien uiścić Zamawiający w związku z zawarciem i wykonywaniem umowy leasingu (z wyjątkiem podatku od środków transportu),
6) waluta umowy: PLN
7) stałe miesięczne raty leasingowe, obowiązujące przez cały okres trwania umowy leasingu,
8) możliwość skorzystania z opcji wykupu – przeniesienia własności przedmiotu leasingu na Zamawiającego jako korzystającego po zakończeniu umowy leasingu i uregulowaniu wszystkich należności z niej wynikających,
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 740713,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 740713,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 740713,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Alior Leasing Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Integra Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5223027866
7.3.3) Ulica: ul. Łopuszańska 38D
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-232
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 740713,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Pompa do brudnej wody wysokiej wydajności
- Roboty budowlane polegające na remoncie instalacji, przewodów infrastruktury grzewczej wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach mieszkalnych położonych na terenie powiatu tczewskiego i gdańskiego
- Dostawa samochodu dostawczego do 18t z urządzeniem hakowym, z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Ochrona osób i mienia w obiektach administracyjno - biurowych Oddziału Terenowego w Pruszczu Gdańskim położonych w Pruszczu Gdańskim oraz w Słupsku
- "Rozbiórka obiektów inwentarsko składowych położonych na dz. nr 10/21 obręb Cygusy, gm. Sztum, powiat sztumski, woj. pomorskie"
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni mechanizacji rolnictwa i agrotroniki
- "Samochód przystosowany do transportu osób z niepełnosprawnościami" w ramach Projektu: Wsparcie pielęgniarskiej opieki długoterminowej w SP ZOZ w Brzesku.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej zamiatarki wolnobieżnej o DMC max. 3.500 kg z wymiennym osprzętem.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowych aut dostawczych Część 1 i Część 2
- Dostawa samochodu dostawczego do 18t z urządzeniem hakowym, z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego
- Dostawa używanego samochodu z podnośnikiem koszowym w formie leasingu operacyjnego na potrzeby MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
więcej: Pojazdy elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.