Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00283368/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd” – część 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓROWO IŁAWECKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897611322
1.5.8.) Numer faksu: 897611530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uggorowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-ug.bip-wm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gorowoilaweckie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd” – część 2.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1db5f74f-09ac-4e7c-8afc-cda5a4665ddc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00388795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039592/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - część 2.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FUNDUSZE EUROPEJSKIE NA ROZWÓJ CYFROWY (FERC)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283368
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.1.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 454000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa systemu klasy SIEM dla Urzędu Gminy.Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu klasy SIEM dla Urzędu Gminy, wraz z wdrożeniem, szkoleniem i wsparciem technicznym. Zadaniem systemu będzie automatyczne gromadzenie, analiza i monitorowanie zdarzeń związanych z dostępem do informacji.
Szczegółowy opis systemu zawarty jest w OPZ stanowiącym załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych dla Centrum Usług Społecznych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do tworzenia kopi zapasowych dla Centrum Usług Społecznych wraz ze wsparciem technicznym.
Zadaniem oprogramowania będzie automatyczne wykonywanie kopii zapasowych danych zgromadzonych w systemach informatycznych oraz kopii danych ze stacji roboczych.
Szczegółowy opis systemu zawarty jest w OPZ stanowiącym załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd i aktualizacja Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.Przedmiotem zamówienia jest przegląd, aktualizacja i wdrożenie zaktualizowanych Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Urzędzie Gminy i Centrum Usług Społecznych.
Wdrożenie SZBI obejmie w szczególności:
1) analizę obecnie funkcjonującej dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji;
2) opracowanie rekomendacji zabezpieczeń;
3) opracowanie i wdrożenie polityk, procedur, instrukcji SZBI;
4) opracowanie planów ciągłości działania, planów awaryjnych;
5) integracja (zapewnienie zgodności SZBI) z funkcjonującym w Urzędzie Systemem Kontroli Zarządczej;
6) opracowanie projektu zarządzenia w sprawie wdrożenia SZBI;
7) szkolenie dla kadry zarządzającej w zakresie wdrożenia SZBI;
8) szkolenie dla pracowników Urzędu w zakresie wdrożenia SZBI.
Szczegółowe wymagania określone są w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72222000-7 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72178,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72178,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72178,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERVCOMP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523191771
7.3.3) Ulica: ul. Oleska 11
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72178,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18104,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18104,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18104,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERVCOMP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523191771
7.3.3) Ulica: ul. Oleska 11
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18104,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41574,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72201,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41574,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDEALDATA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 527427905
7.3.3) Ulica: ul. Oliwska 135/3
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41574,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GÓROWO IŁAWECKIE
więcej: przetargi GÓROWO IŁAWECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie, wdrożenie, przegląd, aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Gminy Miejskiej Hajnówka i dla 13 jednostek organizacyjnych
- Zakup sprzętu IT i oprogramowania, w tym w obszarze cyberbezpieczeństwa wraz ze szkoleniami pracowników, w ramach projektu pn. "Rozwój e-usług i cyfryzacja zasobów geodezyjnych Powiatu Wągrowieckiego"
- Zakup i dostawa: macierzy dyskowej, zasilacza UPS, usługi wdrożenia klastra wysokiej dostępności, serwera kopii zapasowych oraz oprogramowania do zarządzania i monitorowania infrastruktury IT.
- "Zakup i dostawa serwerów, macierzy, aplikacji do kopii zapasowych, zasilacza awaryjnego do serwerowni oraz zasilaczy awaryjnych do stanowisk komputerowych"
- Audyt, kompleksowe przygotowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) na Politechnice Lubelskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego z wdrożeniem oraz podniesieniem poziomu bezpieczeństwa dla Urzędu Gminy w Skrzyszowie oraz jednostki Centrum Usług Społecznych w Skrzyszowie
więcej: Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.