Og³oszenie z dnia 2025-08-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00292575/01 - Og³oszenie z dnia 2025-06-25
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Udro¿nienie i oczyszczenie koryta rzeki Bystrzycy w ¦widnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856-28-00
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856-87-21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11330631.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udro¿nienie i oczyszczenie koryta rzeki Bystrzycy w ¦widnicy2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9f22a9e2-f532-4cdd-8551-a34d996394cb
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00388733
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00038637/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.23 Udro¿nienie i oczyszczenie koryta rzeki Bystrzycy w ¦widnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00292575
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-87/VII/25 (WPI.271.33.2025)
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 212549,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Udro¿nienie i oczyszczenie koryta rzeki Bystrzycy w ¦widnicy”.
2. Zadanie wykonywane jest przez Gminê Miasto ¦widnica i wspó³finansowane z bud¿etu gminy i Pañstwowego Gospodarstwa Wodnego „Wody Polskie”, ul. ¯elazna 59A, 00-848 Warszawa, na podstawie zawartego porozumienia.
3. Zakres wykonywanych robót:
udro¿nienie koryta rzeki Bystrzycy poprzez wykonanie robót polegaj±cych na oczyszczeniu skarp i koryta rzeki z samosiewów drzew i krzewów oraz zrêbkowaniu z rozproszeniem na miejscu usuniêtej biomasy, usuniêciu ze skarp i koryta rzeki powalonych oraz zniszczonych drzew i ich wywiezieniu do miejsca sk³adowania, wykoszeniu traw i chwastów ze skarp koryta rzeki i wywiezieniu biomasy do utylizacji, likwidacji ³ach, przemieszczaniu osypisk ¿wiru i kamieni w korycie rzeki z czê¶ciowym wbudowaniem materia³u w skarpy koryta rzeki, na trzech odcinkach rzeki Bystrzycy, zlokalizowanych w obrêbie miasta ¦widnicy.
4. Lokalizacja:
a) odcinek rzeki Bystrzycy w km 69+700 – 69+200 (ul. £±kowa 71 - ul. Kraszowicka 32),
b) odcinek rzeki Bystrzycy w km 68+400 – 67+240 (ul. ¦l±ska 2- ul. Nadbrze¿na 51),
c) odcinek rzeki Bystrzycy w km 66+900 – 66+000 (ul. Wroc³awska „Most ¯elazny” – ul. Wadowicka 5).
5. Materia³ pomocniczy stanowi przedmiar robót budowlanych i us³ug towarzysz±cych do wykonania, stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do umowy, stanowi±cej Za³±cznik nr 8 do SWZ.
6. Roboty budowlane bêd± prowadzone na ca³ym obszarze objêtym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalaj±cy na utrzymanie ruchu obs³uguj±cego przyleg³e tereny.
7. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.
8. Warunki wykonania robót:
1) przedmiot zamówienia nale¿y realizowaæ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z zasadami BHP,
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z warunkami SWZ, za jako¶æ zastosowanych materia³ów i ich zgodno¶æ z normami obowi±zuj±cymi wg przepisów art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 poz. 418),
3) materia³y, urz±dzenia i technologie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zostan± nabyte we w³asnym zakresie przez Wykonawcê; Wykonawca dostarczy materia³y i zrealizuje przedmiot zamówienia przy u¿yciu w³asnych lub wypo¿yczonych we w³asnym zakresie, na w³asny koszt narzêdzi ¶rodków transportu,
4) Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia dokumentacji dla czynno¶ci wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami.
5) Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawid³owo¶æ ich oznakowania przez ca³y okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. Roboty nale¿y prowadziæ w sposób zapewniaj±cy ci±g³o¶æ pracy i bezpieczeñstwo osób i mienia znajduj±cych siê w strefie zagro¿enia. Wszelkie koszty zwi±zane ze stratami przez niew³a¶ciwe zabezpieczenie robót bêdzie obci±¿aæ Wykonawcê.
6) Wykonawca ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w trakcie realizacji robót, równie¿ wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia.
7) przed przyst±pieniem do robót Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórc± odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ci±¿± wszystkie obowi±zki okre¶lone w ww. ustawie.
8) Zamawiaj±cy zapewni sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osobê posiadaj±c± stosowne uprawnienia.
9) polecenia Inspektora nadzoru dotycz±ce realizacji robót bêd± wykonywane przez Wykonawcê nie pó¼niej ni¿ w czasie przez niego wyznaczonym, pod gro¼b± wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytu³u wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca.
10) Zamawiaj±cy w ka¿dym czasie bêdzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót
lub innych czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia pod wzglêdem ich jako¶ci oraz
terminowo¶ci.
11) Zamawiaj±cy zachowuje prawo dostêpu do terenu robót dla wskazanych przez siebie przedstawicieli
Zamawiaj±cego.
9. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do:
1) zorganizowania zabezpieczenia terenu w trakcie wykonywania robót budowlanych (oznakowanie zastêpcze, zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.).
2) bie¿±cego wywozu gruntu i materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy na sk³adowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie zgodnie z przepisami o ile bêdzie to konieczne (do 10 km).
3) utrzymania w czysto¶ci dróg publicznych, po których bêdzie odbywa³ siê ruch pojazdów budowy i transportuj±cych materia³y, wykonania inwentaryzacji i przegl±du stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarz±dcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych administratorów i zarz±dców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowi±zany do ich naprawy na w³asny koszt, który nie bêdzie podlega³ odrêbnej zap³acie i jest wliczony w cenê kontraktow±.
4) wykonania inwentaryzacji i przegl±du nieruchomo¶ci w s±siedztwie wykonywanych robót. W przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych w³a¶cicieli nieruchomo¶ci Wykonawca jest zobowi±zany do ich naprawy na w³asny koszt, który nie bêdzie podlega³ odrêbnej zap³acie i jest wliczony w cenê kontraktow±.
5) uporz±dkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu s±siaduj±cego z terenem w obrêbie wykonywanych us³ug po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem.
6) niezw³ocznego zawiadamiania Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie wykonywania us³ug lub prowadzenia robót.
7) sporz±dzenia planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia.
8) zawarcia na w³asny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej na czas realizacji us³ug i robot objêtych umow±, przy czym ubezpieczeniu podlegaæ maj± w szczególno¶ci: us³ugi i roboty objête umow±, urz±dzenia oraz wszelkie mienie ruchome zwi±zane bezpo¶rednio z wykonywaniem us³ug i z wykonawstwem robót.
9) odpowiedzialno¶æ cywilna za szkody oraz nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±ce pracowników i osób trzecich a powsta³e w zwi±zku z prowadzonymi robotami, w tym tak¿e ruchem pojazdów mechanicznych.
10) wykonywania wszelkich, innych czynno¶ci wynikaj±cych ze specyfiki danych robót.
10. Gwarancja:
nie jest wymagana.
11. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:
45246400-7 – roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej,
90721800-5 – us³ugi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagro¿eniami,
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90721800-5 - Us³ugi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagro¿eniami
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 198030,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 499999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198030,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Budowlano - Melioracyjne "BUD-MEL" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891138613
7.3.3) Ulica: Z±bkowicka 26
7.3.4) Miejscowo¶æ: Dzier¿oniów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-200
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 198030,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Transformacja energetyczna budynków mieszkalnych w celu ograniczenia niskiej emisji w Gminie ¦widnica" - ETAP II
- Sprz±tanie pomieszczeñ w S±dzie Rejonowym w ¦widnicy, terenu wokó³ posesji, pomieszczeñ archiwalnych w SO w ¦widnicy oraz pomieszczeñ w O¶rodku Kuratorskim nr 1 w ¦widnicy i nr 4 w ¦wiebodzicach
- Zakup samochodu osobowego elektrycznego dla Starostwa Powiatowego w ¦widnicy
- "OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA S¡DU OKRÊGOWEGO W ¦WIDNICY I S¡DU REJONOWEGO W Z¡BKOWICACH ¦L¡SKICH
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w ¦widnicy, po³o¿onego przy pl. ¦w. Ma³gorzaty 15 w ¦widnicy (...).
- Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludno¶ci
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie us³ugi pn. "Utrzymanie Kana³u Trynka w Grudzi±dzu".
- Doposa¿enie magazynu OLiOC w sprzêt niezbêdny do realizacji zadañ w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zdarzeñ masowych, wielkoobszarowych, gwa³townych zjawisk atmo., zagro¿eñ CBRN oraz w czasie wojny
- Utrzymanie cieków wod. na ter. ZZ w Z. Górze, Nad.Wod. S³awa, Gm.Wijewo: Kan. £±cz. 0+950- 2+320(Lincjusz-Bia³e Mia³kie),2+320-3+200(Brze¼nie Lincjusz),Kan.Papiernia0+000- 0+800(Brze¼nie -Zapowiednik)
- "Rozwój retencji na terenie gminy S³omniki"
- Remont koszy siatkowo-kamiennych na potoku Wieprzówka w km 16+590 - 17+100 w msc. Andrychów, gm. Andrychów, pow. wadowicki
- Zasyp wyrw na potoku Pisarzówka lokalnie w msc. Hecznarowice i Pisarzowice, gm. Wilamowice
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





