eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › USŁUGA SPRZĄTANIA OBIEKTU OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU PRZY UL. ODESKIEJ 1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA SPRZĄTANIA OBIEKTU OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU PRZY UL. ODESKIEJ 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Opera i Filharmonia Podlaska - Europejskie Centrum Sztuki w Białymstoku imienia Stanisława Moniuszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odeska 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-406

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@oifp.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oifp.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://oifp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA SPRZĄTANIA OBIEKTU OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU PRZY UL. ODESKIEJ 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d111f580-382e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351871

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę 7 dni w tygodniu następujących usług sprzątania :
1) utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń, klatek schodowych i ciągów komunikacyjnych o łącznej powierzchni – 7 136,95 m2, w tym:
a) foyer kostka (na poziomie 0 i 1 budynku) – 1 078 m2,
b) foyer wykładzina dywanowa (na poziomie 0 i 1 budynku) – 956 m2,
c) sanitariaty (łącznie – 41 sztuk, tj.: 12 szt. sanitariatów na poziomie 0, 11 szt. na poziomie 1, 14 szt. na poziomie 2 i 4 szt. na poziomie 3) – 278,53 m2,
d) pomieszczenia artystyczne (garderoby chóru, orkiestry, solistów, dyrygenta) – 1 918 m2,
e) ciągi komunikacyjne – 1 029 m2,
f) klatki schodowe – 558 m2,
g) windy – 3 szt. (tzw. pełne) – 42,42 m2,
2) utrzymanie porządku i czystości powierzchni szklanych o łącznej powierzchni – 2 025,2 m2, w tym:
a) ściany czyszczone do wysokości 2 metrów (podana powierzchnia dwustronna) – 975,2 m2, w tym okna (otwierane do środka) łącznie 185,09 m2,
b) Czyszczenie pozostałej powierzchni ścian szklanych nie wchodzi w zakres zamówienia.
c) windy – 2 windy panoramiczne (podana powierzchnia dwustronna) - 150 m2,
d) podłogi szklane – podesty przed windami, schody (należy uwzględnić tylko powierzchnię jednostronną) - 900 m2,
3) wyposażenie toalet i łazienek:
a) liczba sedesów – 65 sztuk,
b) liczba pisuarów – 14 sztuk,
c) umywalki – 74 sztuki,
d) prysznice – 28 sztuk,
e) liczba drzwi ze stali nierdzewnej o łącznej powierzchni 110,10 m2 – 31 sztuk,
f) liczba ścian działowych ze stali nierdzewnej w kabinach o łącznej powierzchni 97,68 m2 – 22 sztuki,
4) W łazienkach zamontowane są pojemniki na papier toaletowy Merida BSM 201, pojemniki na ręczniki Merida ASM 101 oraz dozowniki mydła Merida DSM 102.
3.2. Zakres usług obejmuje:
1) 7 dni w tygodniu,
a) odkurzanie i czyszczenie mebli oraz mycie podłóg, drzwi, parapetów i luster w pomieszczeniach artystycznych,
b) odkurzanie mebli tapicerowanych oraz ich bieżące odplamianie i czyszczenie,
c) mycie parapetów szklanych przy szatniach, podłóg, drzwi, parapetów i luster w pomieszczeniach biurowych, klatkach schodowych, korytarzach i sanitariatach,
d) odkurzanie, czyszczenie wykładzin dywanowych w całym obiekcie,
e) odplamianie wykładzin dywanowych na bieżąco w całym obiekcie,
f) mycie, czyszczenie urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie umywalkowe, miski i deski sedesowe, pisuary, armatura, inne akcesoria), dezynfekowanie drzwi, klamek, poręczy oraz desek sedesowych,
g) neutralizacja zapachów w pomieszczeniach sanitarnych,
h) mycie glazury i terakoty w toaletach,
i) mycie i polerowanie luster, a także powierzchni ze stali nierdzewnej w toaletach,
j) dostawa i bieżące uzupełnianie środków dezynfekujących i zapachowych do toalet,
k) dostawa i bieżące uzupełnianie mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, o wysokich parametrach jakościowych określonych w punkcie 15 niniejszego rozdziału, dostosowanych do rodzaju dozownika i pojemnika,
l) zalewanie wodą kratek ściekowych znajdujących się w toaletach,
m) opróżnianie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych w koszach, mycie koszy na śmieci według potrzeb,
n) wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, tj. kontenera oraz oddzielne segregowanie odpadów szklanych i wyrzucanie do kontenera na szkło,
o) utrzymywanie w czystości ścian, anemostatów, parapetów, poręczy, stolarki drzwiowe
p) utrzymanie na bieżąco w należytej czystości ścian szklanych wewnętrznych, wind, balustrad, okien, drzwi szklanych i przeszkleń wewnętrznych,
q) zdejmowanie pajęczyn,
r) mycie i opróżnianie popielniczek wraz z wymianą worków foliowych w koszach znajdujących się w miejscach wyznaczonych do palenia.
2) raz na pół roku
a) pranie wykładzin dywanowych o powierzchni 2 598,75 m2,
b) czyszczenie fug posadzek oraz ścian z płytek z zanieczyszczeń powstałych na skutek użytkowania pomieszczeń,
c) mechaniczne doczyszczanie powierzchni sanitariatów, tj. podłóg i ścian,
d) mechaniczne doczyszczanie 1 078 m2 powierzchni kamiennych, tj. płytki kamiennej Antiko – naturalnego kamienia budowlanego impregnowanego środkiem firmy Remmers,
3) raz w roku: pranie pokrowców z kanap w pomieszczeniach artystycznych,
3.3. Środki czystości, środki dezynfekujące, sprzęt i urządzenia mechaniczne (np. odkurzacze, urządzenia czyszczące do podłóg itp.) niezbędne do należytego wykonania usług zabezpiecza Wykonawca na własny koszt. W budynku istnieje możliwość przemieszczania maszyn czyszczących windą

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 402475,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662724,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442755,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Domosfera S.C. Robert Kozłowski i Lucyna Barbara Kozłowska

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Domosfera Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422737719

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442755,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.