Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00305644/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni ul. Nowy Świat
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 65
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umchelm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni ul. Nowy Świat2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51e567bb-216b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022449/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont nawierzchni ul. Nowy Świat
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.33.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 132682,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ul. Nowy Świat w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) część projektowa:
- wykonanie mapy do celów projektowych;
- wykonanie inwentaryzacji zieleni znajdującej się w granicach pasa drogowego pod względem niezbędnej wycinki wraz z uzyskaniem zgody na wycinkę;
- wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego urządzeń (w tym przepustów) i urządzeń infrastruktury technicznej znajdujących się w obrębie przewidywanej lokalizacji mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
- sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę lub zaświadczenia organu administracji architektoniczno – budowlanej o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu na podstawie art. 30 ust. 5a ustawy Prawo budowlane,
- wykonanie dokumentacji badania podłoża gruntowego jeśli Wykonawca uzna to za konieczne;
- sporządzenie projektów wykonawczych branży drogowej z kompletem wymaganych uzgodnień, - - sporządzenie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wymienionych wyżej branż,
- sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla wymienionych wyżej branż, opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji ruchu na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień.
b) w zakres remontu drogi gminnej wchodzi:
- frezowanie starej nawierzchni,
- remont nawierzchni drogi celem przywrócenia równości profilu podłużnego i poprzecznego oraz wzmocnienia;
- ułożenie dwóch warstw nowej nawierzchni (wyrównującej i ścieralnej);
- dostosowanie konstrukcji oraz szerokości jezdni w celu uzyskania parametrów wymaganych dla zakładanej klasy drogi,
- regulacja studzienek i krawężników (wymiana uszkodzonych);
- wykonanie poboczy;
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego według projektu organizacji ruchu
Realizacja zamówienia przewiduje zaprojektowanie i wykonanie remontu gminnej drogi publicznej na działkach: Nr 143/1 obręb 23 w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Droga przebiega po śladzie drogi istniejącej . Parametry drogi nie ulegną zmianie. Projektuje się budowę dwóch pasów ruchu po jednym w obu kierunkach o szerokości min. 3,0 m każdy. Klasa techniczna: D (dojazdowa) Przekrój istniejącej jezdni: 1 jezdnia o szerokości średniej 6 m o nawierzchni bitumicznej. Strefa C4 - komunikacja. Długość przedmiotowego odcinka przewidzianego do przebudowy: ok. 85 mb.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
1) Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) –załącznik nr 4 do SWZ;
2) Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) –załącznik nr 3 do SWZ.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 175.000,00 zł brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218755,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237267,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218755,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DS. budownictwo Jarosław Dybkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631593147
7.3.4) Miejscowość: Strupin Mały
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW DYBKOWSKI DS BUDOWNICTWO
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW DYBKOWSKI DS BUDOWNICTWO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218755,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- Zakup i dostawa dwóch samochodów fabrycznie nowych typu Van 9 osobowych na potrzeby statutowe Zespołu Lubelskich Parków Krajobrazowych
- Dostawa leków, środków medycznych, materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2029L na terenie gmin Rejowiec i Rejowiec Fabryczny oraz miasta Rejowiec Fabryczny
- Sukcesywne dostawy pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego w Chełmie
- Organizacja wycieczki dla pracowników Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- "Budowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 603 w miejscowości Straszków"
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.