Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339272/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
- 2023/BZP 00353063/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku LO w Trzebnica - zadanie 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Trzebnicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. Dz. Bochenka 6
1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.trzebnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku LO w Trzebnica - zadanie 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-076436d2-311b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062595/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Termomodernizacja budynku LO w Trzebnicy poprzez modernizację kotłowni - zadanie 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Termomodernizacja budynku LO w Trzebnicy w ramach projektu grantowego pn. "Poprawa efektywności energetycznej (w tym OZE) w budynkach oświatowych" w ramach działania 1.3 oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339272
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiPF.272.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadanie pn:
„Termomodernizacja budynku LO w Trzebnicy – zadanie 3”
2. Adres inwestycji:
Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Trzebnicy
ul. Wojska Polskiego 17
55-100 Trzebnica
3. W zakres prac wchodzą m.in:
1) Instalacja oświetleniowa:
− Instalację oświetleniową należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w normie
PNEN 12464- W pomieszczeniach wilgotnych i przejściowo wilgotnych należy stosować
osprzęt szczelny o stopniu ochrony co najmniej IP44,
− przyjęto następujące poziomy natężenia oświetlenia:
• strefy komunikacji i korytarze – 200 lx,
• pomieszczenia techniczne – 200 lx,
• pomieszczenia ogólne, biura – 300 lx,
• bezpośrednio miejsca (biurka) wyposażone w komputery – 500 lx
− Instalację należy wykonać stosując głównie oprawy energooszczędne diodowe.
Stopień ochrony opraw będzie zgodny z wymaganiami poszczególnego typu
pomieszczeń.
2) Instalacja oświetlenia podstawowego:
− Przewiduje się całkowitą wymianę oświetlenie podstawowego budynku. Wszystkie
oprawy należy zdemontować i zastąpić je zgodnie z projektem nowymi oprawami
oświetleniowymi LED,
3) Instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego:
− Oświetlenie awaryjne ewakuacyjne będą zapewniały oprawy wyposażone w moduł
awaryjny podtrzymujący zasilanie danej oprawy przy zaniku napięcia zasilania
podstawowego przez okres 1h. Oświetlenie awaryjne drogi ewakuacyjnej powinno
osiągnąć 50 % wymaganej wartości natężenia oświetlenia w ciągu 5 s oraz 100 %
wymaganej wartości natężenia oświetlenia w ciągu 60 s. Wydzielone oprawy z
modułami awaryjnymi będą stanowić oświetlenie ewakuacyjne. Oświetlenie
ewakuacyjne kierunkowe będą stanowić oprawy wyposażone w moduł awaryjny oraz
piktogram wskazujący kierunek wyjścia. Wszelkie oprawy wykorzystywane jako
oświetlenie ewakuacyjne muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w tym zakresie,
potwierdzone odpowiednim świadectwem dopuszczenia CNBOP. Oświetlenie
awaryjne ewakuacyjne będzie spełniało wymagania zawarte w punkcie opisującym
warunki ochrony przeciwpożarowej w projekcie technicznym branży architektury.
Oprawy kierunkowe oświetlenia awaryjnego, podświetlane znaki ewakuacyjne, będą
działały „na jasno” tzn. będą podświetlane ciągle.
4) Prowadzenie instalacji:
− Instalacje wewnętrzne należy prowadzić na tynku w listwach elektroinstalacyjnych.
Podczas prowadzenia tras należy przestrzegać min. odległości pomiędzy instalacjami
zasilającymi, a teletechnicznymi. Wszelkie przejścia instalacji przez ściany i przegrody
oddzielenia pożarowego uszczelnić odpowiednią masą ognioodporną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa rozdział VI SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BUDOWLANE PAWEŁ HAWRYSZKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364313429
7.3.3) Ulica: UL. MIESZKA I 5
7.3.4) Miejscowość: WĄSOSZ
7.3.5) Kod pocztowy: 56-210
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE PAWEŁ HAWRYSZKO
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE PAWEŁ HAWRYSZKO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Sukcesywne dostawy asortymentu do procedur bariatrycznych
- "Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych"
- Przebudowa drogi pow. nr 1329D polegająca na budowie chodnika w m. Domanowice z podziałem na etapy - Etap II na odc. od początku zabudowań od strony Trzebnicy do skrzyżowania z drogą pow. nr 1331D
- "Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Remont pomieszczeń Urzędu Gminy Pilchowice
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.