eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Utwardzenie dróg gruntowych w Bydgoszczy płytami ażurowymi (Program BBO)



Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie dróg gruntowych w Bydgoszczy płytami ażurowymi (Program BBO)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090476971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 174a

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-844

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 525822723

1.5.8.) Numer faksu: 525822777

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/788658

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektów inżynierskich, lokalny transport drogowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie dróg gruntowych w Bydgoszczy płytami ażurowymi (Program BBO)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a13996a1-1b0b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526383/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.34 Utwardzenie dróg gruntowych w Bydgoszczy płytami ażurowymi (Program BBO)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291755

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 030/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 762319,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części I jest stabilizacja ulic gruntowych za pomocą betonowych płyt ażurowych na następujących lokalizacjach:
- ul. Łebska- odc. od ul. Bruskiej do Piaśnickiej
Poza podstawowym zakresem zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość
skorzystania z prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w pełnym lub w częściowym zakresie. Dodatkowe uszczegółowienie zawiera załącznik do SWZ_OPZ, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 2 do Umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 174618,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp, polegające na stabilizacji ulic gruntowych za pomocą betonowych płyt ażurowych.
Przedmiotem zamówienia w części II jest stabilizacja ulic gruntowych za pomocą betonowych płyt ażurowych na następujących lokalizacjach:
- ul. Okólna- odc. od posesji nr 10 w kierunku skrzyżowania z ul. Świetlicową
Poza podstawowym zakresem zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w pełnym lub w częściowym zakresie.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załączniki Nr 1_1, 1_2, 1_3 do SWZ - wzór Umowy z załącznikami, (odrębny dla każdej części) w tym:
1) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik Nr 2 do Umowy (wspólne dla trzech części),
2) opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 3 do Umowy (oddzielny dla każdej części),
oraz we wzorach formularzy ofertowych – oddzielnych dla trzech części, stanowiących załączniki: nr 2-1 oraz 2-1 i 2-3 do SWZ, we wzorach kosztorysów ofertowych zawierających przedmiary robót dla zamówienia podstawowego – oddzielnych dla każdej części, stanowiących załączniki nr 3-1 oraz 3-1 i 3-3 do SWZ, wzorach kosztorysów ofertowych zawierających przedmiary robót dla zamówienia objętego prawem opcji – oddzielnych dla każdej części, nr 4-1 oraz 4-2 i 4-3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 152873,01 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp, polegające na stabilizacji ulic gruntowych za pomocą betonowych płyt ażurowych.
Przedmiotem zamówienia w części III jest stabilizacja ulic gruntowych za pomocą betonowych płyt ażurowych na następujących lokalizacjach:
- ul. Góralska odc od Korzeniowskiego do ul. Targowisko,
- ul. Korzeniowskiego odc. od ul. Przy Bożnicy do ul. Piekary,
- ul. Piekary- odc od ul. Korzeniowskiego do ul. Targowisko,
Poza podstawowym zakresem zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w pełnym lub w częściowym zakresie.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załączniki Nr 1_1, 1_2, 1_3 do SWZ - wzór Umowy z załącznikami, (odrębny dla każdej części) w tym:
1) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik Nr 2 do Umowy (wspólne dla trzech części),
2) opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 3 do Umowy (oddzielny dla każdej części),
oraz we wzorach formularzy ofertowych – oddzielnych dla trzech części, stanowiących załączniki: nr 2-1 oraz 2-1 i 2-3 do SWZ, we wzorach kosztorysów ofertowych zawierających przedmiary robót dla zamówienia podstawowego – oddzielnych dla każdej części, stanowiących załączniki nr 3-1 oraz 3-1 i 3-3 do SWZ, wzorach kosztorysów ofertowych zawierających przedmiary robót dla zamówienia objętego prawem opcji – oddzielnych dla każdej części, nr 4-1 oraz 4-2 i 4-3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 393748,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209625,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235551,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209625,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Affabre sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540307851

7.3.3) Ulica: ul. Inwalidów 1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-727

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209625,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-05 do 2023-10-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173649,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186940,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173649,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Usługowe Affabre sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540307851

7.3.3) Ulica: ul. Inwalidów 1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-727

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173649,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-05 do 2023-10-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421973,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486282,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 421973,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe Affabre sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540307851

7.3.3) Ulica: Inwalidów1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-727

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 421973,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-29 do 2023-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

wartość zamówienia w ramach prawa opcji: dla części 1: 62 215,50 zł
dla części 2: 51 197,64 zł
dla części 3: 126 686,31 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.