Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00291755/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00312730/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-18
- 2023/BZP 00317849/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie dróg gruntowych w Bydgoszczy płytami ażurowymi (Program BBO)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090476971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 174a
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-844
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 525822723
1.5.8.) Numer faksu: 525822777
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/7886581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektów inżynierskich, lokalny transport drogowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utwardzenie dróg gruntowych w Bydgoszczy płytami ażurowymi (Program BBO)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a13996a1-1b0b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526383/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.34 Utwardzenie dróg gruntowych w Bydgoszczy płytami ażurowymi (Program BBO)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291755
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 030/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 762319,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części I jest stabilizacja ulic gruntowych za pomocą betonowych płyt ażurowych na następujących lokalizacjach:- ul. Łebska- odc. od ul. Bruskiej do Piaśnickiej
Poza podstawowym zakresem zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość
skorzystania z prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w pełnym lub w częściowym zakresie. Dodatkowe uszczegółowienie zawiera załącznik do SWZ_OPZ, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 2 do Umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 174618,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp, polegające na stabilizacji ulic gruntowych za pomocą betonowych płyt ażurowych.Przedmiotem zamówienia w części II jest stabilizacja ulic gruntowych za pomocą betonowych płyt ażurowych na następujących lokalizacjach:
- ul. Okólna- odc. od posesji nr 10 w kierunku skrzyżowania z ul. Świetlicową
Poza podstawowym zakresem zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w pełnym lub w częściowym zakresie.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załączniki Nr 1_1, 1_2, 1_3 do SWZ - wzór Umowy z załącznikami, (odrębny dla każdej części) w tym:
1) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik Nr 2 do Umowy (wspólne dla trzech części),
2) opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 3 do Umowy (oddzielny dla każdej części),
oraz we wzorach formularzy ofertowych – oddzielnych dla trzech części, stanowiących załączniki: nr 2-1 oraz 2-1 i 2-3 do SWZ, we wzorach kosztorysów ofertowych zawierających przedmiary robót dla zamówienia podstawowego – oddzielnych dla każdej części, stanowiących załączniki nr 3-1 oraz 3-1 i 3-3 do SWZ, wzorach kosztorysów ofertowych zawierających przedmiary robót dla zamówienia objętego prawem opcji – oddzielnych dla każdej części, nr 4-1 oraz 4-2 i 4-3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 152873,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp, polegające na stabilizacji ulic gruntowych za pomocą betonowych płyt ażurowych.Przedmiotem zamówienia w części III jest stabilizacja ulic gruntowych za pomocą betonowych płyt ażurowych na następujących lokalizacjach:
- ul. Góralska odc od Korzeniowskiego do ul. Targowisko,
- ul. Korzeniowskiego odc. od ul. Przy Bożnicy do ul. Piekary,
- ul. Piekary- odc od ul. Korzeniowskiego do ul. Targowisko,
Poza podstawowym zakresem zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w pełnym lub w częściowym zakresie.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załączniki Nr 1_1, 1_2, 1_3 do SWZ - wzór Umowy z załącznikami, (odrębny dla każdej części) w tym:
1) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik Nr 2 do Umowy (wspólne dla trzech części),
2) opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 3 do Umowy (oddzielny dla każdej części),
oraz we wzorach formularzy ofertowych – oddzielnych dla trzech części, stanowiących załączniki: nr 2-1 oraz 2-1 i 2-3 do SWZ, we wzorach kosztorysów ofertowych zawierających przedmiary robót dla zamówienia podstawowego – oddzielnych dla każdej części, stanowiących załączniki nr 3-1 oraz 3-1 i 3-3 do SWZ, wzorach kosztorysów ofertowych zawierających przedmiary robót dla zamówienia objętego prawem opcji – oddzielnych dla każdej części, nr 4-1 oraz 4-2 i 4-3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 393748,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209625,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235551,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209625,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Affabre sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540307851
7.3.3) Ulica: ul. Inwalidów 1
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-727
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE "AFFABRE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE "AFFABRE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209625,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-05 do 2023-10-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173649,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186940,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173649,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Usługowe Affabre sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540307851
7.3.3) Ulica: ul. Inwalidów 1
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-727
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE "AFFABRE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE "AFFABRE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173649,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-05 do 2023-10-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421973,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486282,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 421973,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe Affabre sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540307851
7.3.3) Ulica: Inwalidów1
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-727
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE "AFFABRE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE "AFFABRE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 421973,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-29 do 2023-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
dla części 2: 51 197,64 zł
dla części 3: 126 686,31 zł
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SZPiFP-40-24 Świadczenie usług medycznych dla potrzeb jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego.
- 35/PA/2024 Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych położonych w Bydgoszczy przy ul. Śląskiej 13 lok. 5/5A, przy Alejach Ossolińskich 3A lok. 6 oraz przy ul. Pomorskiej 54 lokal 3 i 8
- 36/PA/2024 Remont ściany frontowej i bocznej budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Toruńskiej 86 w Bydgoszczy
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej na DK 10 w miejscowości Lipno
- SZPiFP-41-24 Świadczenie usług medycznych - badania psychiatryczne dla potrzeb KMP w Toruniu oraz innych jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego ze skrzynią ładunkową
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego na terenie gminy Pępowo
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy Budziszewice
- Budowa i przebudowa drogi gminnej wraz z budową kanalizacji i oświetlenia ulicznego w miejscowości Grębanin i Grębanin Kol. I
- Budowa drogi gminnej do GCiKS i parkingu na działce nr 136 w Kobylanach
- Budowa infrastruktury rowerowej w ciągu ulicy Fordońskiej (na odcinku ul. Wiślana - Sochaczewska) w Bydgoszczy w systemie projektuj i buduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.