eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WschowaModernizacja energetyczna budynków OSP



Og³oszenie z dnia 2025-08-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynków OSP

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wschowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050787

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gminawschowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja energetyczna budynków OSP

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d2daf29d-48c8-4ae1-856f-540955a3af0e

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00388093

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00045407/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Modernizacja energetyczna budynków OSP

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1162920

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1162920

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie(Dz. U. 2020 poz. 2452)okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na
platformazakupowa.pl,tj.: sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;komputer klasy
PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa;
Uwaga! od dnia 17 sierpnia2021r., ze wzglêdu na zakoñczenie wspierania przegl±darki Internet Explorer przez firmê Microsoft,
stosowanie przegl±darki Internet Explorer nie bêdzie dopuszczalne;w³±czona obs³uga JavaScript;zainstalowany program Adobe
Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u
TLS1.3.;oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss)generowany wg.
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar;Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za
z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy
zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert(np.z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”).Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w
przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art.221 Ustawy Prawo Zamówieñ
Publicznych.Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania,
sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu
przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne
Rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Zamawiaj±cy
rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na.pdf .W celu ewentualnej kompresji
danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a).zip ;b).7Z; W¶ród formatów powszechnych a nie wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers
.pages.Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia
wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych
w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia
integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików
sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca
siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ„Rozporz±dzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych
na rynku wewnêtrznym(eIDAS)9UE) nr 910/2014od 1.07.2016r. Pozosta³e zapisy dot. wymagañ technicznych i organizacyjnych
zawarto w Rozdziale VIII i XI SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) Administratorem danych osobowych jest Urz±d Miasta i Gminy Wschowa. Adres i dane kontaktowe administratora danych: Urz±d Miasta i Gminy Wschowa, Rynek 1, 67-400 Wschowa, tel: 65 5408600, e-mail: boi@wschowa.pl.
b) W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych, mo¿na siê skontaktowaæ z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w nastêpuj±cy sposób: kontakt@rodo-leszno.com.pl; tel.: 783 479791 lub pisemnie na adres naszej siedziby.
2. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Modernizacja energetyczna budynków OSP” BI.271.22.2025.
3. Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320),
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1530, ze zm.),
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1061, ze zm.),
- art. 6 ust. 1 lit. c) RODO Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
4. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ inni wykonawcy bior±cy udzia³ w postêpowaniu. Dane osobowe mog± byæ przekazane podmiotom i osobom, które uprawnione s± do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mog± byæ one ujawnione podmiotom, z którymi administrator danych zawar³ umowê na ¶wiadczenie us³ug, w ramach których odbywa siê przetwarzanie danych osobowych.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zarchiwizowane dane osobowe bêd± przechowywane przez okres zgodny z obowi±zuj±cymi przepisami archiwalnymi, tj. m.in. ustaw± z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
6. Przys³uguje Pani/Panu prawo do:
- dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest obowi±zkowe, gdy¿ przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
8. Przy przetwarzaniu danych osobowych nie bêdzie u¿ywane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO,
o których mowa w art.19 ust 2 i 3 ustawy Pzp, a mianowicie:
a) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia,
o którym mowa w art.16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
b) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art.18 ust.1 rozporz±dzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
10. Zgodnie z art.22 RODO Posiada Pani/Pan prawo:
a) na podstawie art.15 RODO dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych(w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art.15 ust 1-3 RODO, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art.16 RODO do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania i jego za³±czników);
c) na podstawie art.18 RODO ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii lub pañstwa cz³onkowskiego);
11. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art.18 ust.2 RODO.
12. Udostêpnianie, o którym mowa w ust. 1 i 2, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art.9 ust.1 RODO, zebranych w toku postêpowania
o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust.3 i art.18 ust. 3-6, stosuje siê odpowiednio.
13. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mog± byæ przekazane do pañstw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z zastrze¿eniem przypadków uzasadnionych ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 8 ust. 4 pkt 1,2 ustawy Pzp.
14. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
15. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
16. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
17. Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Tel: 22 531-03-00, www.uodo.gov.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.22.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej (OSP) w Konradowie. Modernizacja obejmuje budowê instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii i pomp± ciep³a, a tak¿e modernizacjê systemu grzewczego i systemu przygotowania ciep³ej wody u¿ytkowej (c.w.u.).
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, sposób realizacji i jego zakres, warunki rozliczenia i odbioru robót oraz obowi±zki Wykonawcy w zakresie objêtym zaoferowan± cen± rycza³tow± przedstawia:
- dokumentacja projektowa oraz STWiOR stanowi±ce za³±cznik nr 4a do SWZ (dla czê¶ci 1 zamówienia);
-projekt umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje s³oneczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

42122460-2 - Pompy powietrza

45000000-7 - Roboty budowlane

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejsz± ofert±, bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
1) Cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniana bêdzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Maksymaln± liczbê punktów otrzyma oferta z najni¿sz± cen± ofertow± (60 pkt). Pozosta³e oferty zostan± ocenione wg nastêpuj±cego wzoru:
Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]
Pc – oznacza punkty w kryterium „Cena ofertowa brutto”
Cn – oznacza najni¿sz± oferowan± cenê brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cb – oznacza cenê brutto badanej oferty.
2) Gwarancja Jako¶ci i rêkojmi– waga kryterium to 40 pkt.
 W przedmiotowym kryterium oceniany bêdzie podany przez Wykonawc± w formularzu ofertowym okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na wykonane roboty i wbudowane materia³y, wyroby i urz±dzenia.
⎯ Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi liczony bêdzie od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego robót bêd±cych przedmiotem zamówienia i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego odbioru robót.
⎯ Zamawiaj±cy punktowaæ bêdzie zaoferowan± gwarancjê w przedziale
od 36 miesiêcy do 72 miesiêcy. Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi Wykonawca winien podaæ w miesi±cach.
⎯ Maksymaln± liczbê punktów otrzyma oferta z najd³u¿szym okresem gwarancji jako¶ci i rêkojmi (40 pkt).
⎯ W przypadku zaoferowania gwarancji w przedziale pomiêdzy 36 a 72 miesi±ce Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
Pg = (Go/Gn) x 40 [pkt]
Pg- oznacza punkty w kryterium „Gwarancja Jako¶ci i rêkojmi”
Go- oznacza okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi wskazany w badanej ofercie,
Gn– oznacza najd³u¿szy oferowany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.



2. UWAGA:
1) W przypadku podania okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi krótszego ni¿ 36 miesiêcy, Zamawiaj±cy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówieñ publicznych odrzuci ofertê z uwagi na fakt, i¿ jej tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia.
2) W przypadku podania okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi d³u¿szego ni¿ 72 miesi±ce Zamawiaj±cy dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jako¶ci i rêkojmi sprowadzi okres gwarancji do 72 miesiêcy i oceni ofertê z uwzglêdnieniem takiego okresu gwarancji (natomiast
zobowi±zanie umowne Wykonawcy w zakresie okresu gwarancji bêdzie to¿same z deklaracj± Wykonawcy zawart± w ofercie).
3) W przypadku braku podania przez Wykonawcê w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferowa³ gwarancjê na okres 36 miesiêcy i oceni ofertê z uwzglêdnieniem takiego okresu gwarancji.
4) Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi zaoferowany przez Wykonawcê w ofercie bêdzie wi±¿±cy na etapie realizacji zamówienia.
3. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów (P) obliczonych zgodnie z powy¿szymi zasadami wg wzoru: P = Pc + Pg , i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówieñ publicznych oraz niniejszej SWZ.
4. Na podstawie powy¿szych kryteriów zostanie sporz±dzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, wg. zasady, ¿e trzecia cyfra po przecinku od 5 w górê powoduje zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku w górê o 1. Je¿eli trzecia cyfra po przecinku jest ni¿sza ni¿ 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
5. Najwy¿sza suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
6. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej (OSP) w Osowej Sieni. Modernizacja obejmuje budowê instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii i pomp± ciep³a, a tak¿e modernizacjê systemu grzewczego i systemu przygotowania ciep³ej wody u¿ytkowej (c.w.u.).
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, sposób realizacji i jego zakres, warunki rozliczenia i odbioru robót oraz obowi±zki Wykonawcy w zakresie objêtym zaoferowan± cen± rycza³tow± przedstawia:
- dokumentacja projektowa oraz STWiOR, stanowi±ce za³±cznik nr 4b do SWZ (dla czê¶ci 2 zamówienia),;
-projekt umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje s³oneczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

42122460-2 - Pompy powietrza

45000000-7 - Roboty budowlane

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejsz± ofert±, bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
1) Cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniana bêdzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Maksymaln± liczbê punktów otrzyma oferta z najni¿sz± cen± ofertow± (60 pkt). Pozosta³e oferty zostan± ocenione wg nastêpuj±cego wzoru:
Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]
Pc – oznacza punkty w kryterium „Cena ofertowa brutto”
Cn – oznacza najni¿sz± oferowan± cenê brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cb – oznacza cenê brutto badanej oferty.
2) Gwarancja Jako¶ci i rêkojmi– waga kryterium to 40 pkt.
 W przedmiotowym kryterium oceniany bêdzie podany przez Wykonawc± w formularzu ofertowym okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na wykonane roboty i wbudowane materia³y, wyroby i urz±dzenia.
⎯ Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi liczony bêdzie od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego robót bêd±cych przedmiotem zamówienia i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego odbioru robót.
⎯ Zamawiaj±cy punktowaæ bêdzie zaoferowan± gwarancjê w przedziale
od 36 miesiêcy do 72 miesiêcy. Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi Wykonawca winien podaæ w miesi±cach.
⎯ Maksymaln± liczbê punktów otrzyma oferta z najd³u¿szym okresem gwarancji jako¶ci i rêkojmi (40 pkt).
⎯ W przypadku zaoferowania gwarancji w przedziale pomiêdzy 36 a 72 miesi±ce Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
Pg = (Go/Gn) x 40 [pkt]
Pg- oznacza punkty w kryterium „Gwarancja Jako¶ci i rêkojmi”
Go- oznacza okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi wskazany w badanej ofercie,
Gn– oznacza najd³u¿szy oferowany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.



2. UWAGA:
1) W przypadku podania okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi krótszego ni¿ 36 miesiêcy, Zamawiaj±cy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówieñ publicznych odrzuci ofertê z uwagi na fakt, i¿ jej tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia.
2) W przypadku podania okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi d³u¿szego ni¿ 72 miesi±ce Zamawiaj±cy dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jako¶ci i rêkojmi sprowadzi okres gwarancji do 72 miesiêcy i oceni ofertê z uwzglêdnieniem takiego okresu gwarancji (natomiast
zobowi±zanie umowne Wykonawcy w zakresie okresu gwarancji bêdzie to¿same z deklaracj± Wykonawcy zawart± w ofercie).
3) W przypadku braku podania przez Wykonawcê w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferowa³ gwarancjê na okres 36 miesiêcy i oceni ofertê z uwzglêdnieniem takiego okresu gwarancji.
4) Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi zaoferowany przez Wykonawcê w ofercie bêdzie wi±¿±cy na etapie realizacji zamówienia.
3. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów (P) obliczonych zgodnie z powy¿szymi zasadami wg wzoru: P = Pc + Pg , i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówieñ publicznych oraz niniejszej SWZ.
4. Na podstawie powy¿szych kryteriów zostanie sporz±dzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, wg. zasady, ¿e trzecia cyfra po przecinku od 5 w górê powoduje zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku w górê o 1. Je¿eli trzecia cyfra po przecinku jest ni¿sza ni¿ 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
5. Najwy¿sza suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
6. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnodostêpnych i bezp³atnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcê w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt. 1 SWZ (Za³±cznik nr 2 do SWZ), danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych dokumentów.
2.Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 powy¿ej:
a) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury– wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 2 powy¿ej, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ. Dokumenty, o których mowa w zdaniach poprzedzaj±cych powinny byæ wystawione w terminach odpowiednich dla dokumentów wymienionych w pkt. 2 powy¿ej.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Dokumenty jakie nale¿y z³o¿yæ:
1) Formularz oferty – Za³±cznik nr 1a do SWZ (dla czê¶ci 1 zamówienia);
2) Formularz oferty – Za³±cznik nr 1b do SWZ (dla czê¶ci 2 zamówienia).
2. Dokumenty sk³adane wraz z ofert± (dotyczy wszystkich czê¶ci zamówienia):
1) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) - Za³±cznik nr 2 do SWZ,
2) O¶wiadczenie podwykonawcy niepodleganiu wykluczeniu (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) - Za³±cznik nr 3 do SWZ, (w sytuacji, kiedy Wykonawca w formularzu oferty wskazuje Podwykonawcê).
3) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik lub pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
4) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce reprezentowania osoby dzia³aj±cej w imieniu podwykonawcy (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ka¿dy Wykonawca musi wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
- dla czê¶ci 1: 3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100);
- dla czê¶ci 2: 3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1)pieni±dzu;2)gwarancjach bankowych;3)gwarancjach ubezpieczeniowych;4)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku Spó³dzielczym we Wschowie.
nr:41 8669 0001 0008 7258 4000 0033 z dopiskiem na blankiecie przelewu:
- dla czê¶ci 1 zamówienia: WADIUM „ Modernizacja energetyczna budynków OSP- czê¶æ 1 zamówienia ” BI.271.22.2025;
- dla czê¶ci 2 zamówienia: WADIUM „ Modernizacja energetyczna budynków OSP- czê¶æ 2 zamówienia ” BI.271.22.2025.
Kopiê polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca siê z³o¿yæ wraz z ofert±.
Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
4. Wadium wnoszone w formie porêczenia lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji lub porêczenia, dokument powinien byæ sporz±dzony zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winien zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela (instytucji udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib;
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem;
3) kwotê gwarancji/porêczenia;
4) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia;
5) bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze pisemne ¿±danie, zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp tj.:
1. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2. wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
-odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
-nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
6. Gwarancja/porêczenie powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe;
7. Gwarancja/porêczenie musi byæ wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
8. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy wymaga, aby okres wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia nie by³ krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert±.
9. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
10. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa powy¿ej, przed up³ywem terminu sk³adania ofert tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert.
Pozosta³e zapisy w SWZ (Rozdzia³ IX).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewidywane zmiany umowy dla czê¶ci 1 i czê¶ci 2 zamówienia:
1. Zmianê terminu realizacji przedmiotu Umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególno¶ci:
a) klêski ¿ywio³owe,
b) wyj±tkowo niekorzystne (udokumentowane przez Wykonawcê i potwierdzone przez Zamawiaj±cego) warunki atmosferyczne, uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji robót okre¶lonej Umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania robót w
tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca odpowiada. Poprzez wyj±tkowo niekorzystne warunki atmosferyczne rozumieæ nale¿y d³ugotrwa³e wyst±pienie bardzo niskich temperatur i silnych podmuchów wiatru uniemo¿liwiaj±cych wykonanie okre¶lonych prac z uwagi na technologiê i technikê wykonywanych robót, w tym wymaganych technologii przez producentów stosowanych materia³ów i urz±dzeñ. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu Umowy mo¿e zostaæ przesuniêty o czas trwania przyczyn od Wykonawcy niezale¿nych oraz o czas trwania ich nastêpstw,
c) wyst±pienie warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów, które mog± skutkowaæ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu Umowy mo¿e zostaæ przesuniêty o czas trwania przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy oraz o czas trwania ich nastêpstw,
d) odkrycia w trakcie robót budowlanych niewypa³ów i niewybuchów,
e) odkrycia w trakcie robót budowlanych obiektów podziemnych wymagaj±cych wcze¶niejszej rozbiórki lub usuniêcia,
f) odkrycia przedmiotu wzglêdem, którego powstanie przypuszczenie, ¿e jest on zabytkiem, co oznaczaæ bêdzie konieczno¶æ wstrzymania robót lub takiego ich wykonania, aby zabytek nie zosta³ zniszczony, ale zabezpieczony jako przedmiot archeologiczny i miejsce jego znaleziska,
g) stwierdzenia innego usytuowania obiektów podziemnych lub podziemnych sieci uzbrojenia terenu ni¿ wynikaj±ce z ewidencji geodezyjnej, co bêdzie wymaga³o odpowiednich zmian w opracowaniach projektowych lub sposobie wykonania robót;
2) bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci:
a) nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiaj±cego,
b) wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego,
c) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
d) opó¼nienia w procedurze wyboru Inspektora Nadzoru inwestorskiego;
3) z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy. W takim przypadku termin realizacji przedmiotu Umowy mo¿e zostaæ przesuniêty o czas trwania
przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego oraz o czas trwania ich nastêpstw;
4) zw³oki w dzia³aniu instytucji opiniuj±cych, uzgadniaj±cych oraz wydaj±cych decyzje administracyjne ponad czas (termin) wynikaj±cy z przepisów prawa;
Pozosta³e przewidywane mo¿liwo¶ci zmiany umowy przedstawia projekt umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-09-08 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1162920

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-08 13:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-10-07

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1.Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wykluczy równie¿ Wykonawcê, w okoliczno¶ciach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2025r. poz.514), zgodnie z którym, z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
− wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
− wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
− wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994r. o rachunkowo¶ci (Dz.U. z 2023r. poz.120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
2. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2025 r. poz.514).

3. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y z³o¿yæ, zgodniez zapisami niniejszego Rozdzia³u SWZ, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1104100 za pomoc± formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu
sk³adania ofert – pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. W przypadku gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wp³yn±³ w terminie, o którym mowa w ust.3, Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz obowi±zku przed³u¿enia terminu sk³adania ofert. Tre¶æ zapytañ wraz zwyja¶nieniami Zamawiaj±cy udostêpni, bez ujawniania ¼ród³a zapytania, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, w sekcji„Komunikaty”.
Zamawiaj±cy nie przewiduje zwo³ania zebrania Wykonawców w celu wyja¶nienia tre¶ci SWZ. W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert zmieniæ tre¶æ SWZ. Dokonan±
zmianê tre¶ci SWZ Zamawiaj±cy udostêpni za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, w sekcji „Komunikaty”.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.