Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi zastępstwa inwestycyjnego i pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kujawsko-Pomorski Fundusz Rozwoju sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366974655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przedzamcze 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 48 56 4756300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpfr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpfr.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi zastępstwa inwestycyjnego i pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0206fb42-7724-4eac-889f-8ece408a786f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00388082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321995
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 12 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 214 ust. 1 pkt 12 pzp mówi że zamówienie może zostać udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki gdy udzielane jest
przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, innej osobie prawnej kontrolowanej przez tego samego
zamawiającego, jeżeli spełnione są następujące warunki:
a) zamawiający, któremu udzielane jest zamówienie, sprawuje nad zamawiającym udzielającym zamówienia kontrolę
odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne
oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami kontrolowanego zamawiającego; warunek ten jest też spełniony, gdy
kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego, któremu udzielane jest zamówienie, (...)
c.d. Informacje dodatkowe
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPFR/INWESTOR_ZASTĘPCZY/WR/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 536250,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inwestora zastępczego i pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Remont, przebudowa i wyposażenie w niezbędne sprzęty i wyposażenie budynku przy ul. Moniuszki 10 w Toruniu wraz z naprawą ogrodzenia oraz uporządkowanie terenu działki 235”, w szczególności:
1.1. przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych wykonawcom prac projektowych i wykonawcom robót, dostawcom wyposażenia w trybach zgodnych z przepisami ustawy PZP, a w stosownych przypadkach na podstawie regulacji wewnętrznych Zamawiającego,
1.2. organizowania, realizacji i koordynacji prac projektowych (konsultacje), w tym uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, opinii, zgód i zatwierdzeń,
1.3. organizowania, realizacji i koordynacji robót budowlanych, w tym uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, opinii, zgód i zatwierdzeń,
1.4. zakupu niezbędnego sprzętu i wyposażenia,
przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i z przypisanymi im zakresami obowiązków i odpowiedzialności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Regionalne spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9562343419
7.3.3) Ulica: Plac Teatralny 2
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KUJAWSKO-POMORSKIE INWESTYCJE REGIONALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KUJAWSKO-POMORSKIE INWESTYCJE REGIONALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
c) w kontrolowanym zamawiającym i w zamawiającym sprawującym kontrolę nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Zamawiający i Wykonawca (Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Regionalne sp. z o.o.) są spółkami, które kontroluje ten sam zamawiający - Województwo Kujawsko-Pomorskie, tak jak własne jednostki organizacyjne. W każdej ze spółek, w ostatnich trzech latach, średniorocznie, ponad 90% przychodów pochodziło z zadań powierzonych spółkom przez WK-P lub podmioty, nad którymi WK-P sprawuje kontrolę jak nad własnymi jedn. organizacyjnymi, co potwierdzają dokumenty finansowe Zamawiającego oraz dokumenty przedłożone przez Wykonawcę. W obu spółkach nie ma udziału kapitału prywatnego. Tym samym obie spółki posiadają status spółek in-house zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 12 pzp. Jednocześnie Wykonawca jest jedyną spółką in-house kontrolowaną przez tego samego zamawiającego co Zamawiający Kujawsko-Pomorski Fundusz Rozwoju sp. z o.o., tj. przez Województwo Kujawsko-Pomorskie, zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą wieloletnie doświadczenie w obsłudze procesów inwestycyjnych, posiadającą odpowiedni potencjał ekonomiczny, prawny i organizacyjny, w tym wykwalifikowaną kadrę.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
- Wykonanie wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego i wody lodowej
- Dostawa czterech agregatów prądotwórczych trójfazowych
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa kryształów konwertera zintegrowanego w światłowodzie.
- Dostawa: Część 1 - diod laserowych DBR ze zintegrowanym światłowodem izolatorem optycznym. Część 2 - koncentrycznej diody laserowej z pigtailem i zintegrowanym światłowodem.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





