Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00341139/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż wiat przystankowych na terenie Gminy Wolanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLANÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD GMINY WOLANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radomska 20
1.5.2.) Miejscowość: Wolanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-625
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wolanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wolanow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż wiat przystankowych na terenie Gminy Wolanów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1826f043-32ad-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018633/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i montaż wiat przystankowych na terenie Gminy Wolanów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341139
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.13.2023.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienia obejmuje w szczególności:
- wykonania czynności wynikających ze specyfiki Zamówienia tj. wykonanie, dostawę i montaż nowych wiat przystankowych w ilości 26 szt, koszy na śmieci w ilości 26 szt oraz demontaż i utylizacja poprzednich starych 21 szt. wiat i koszy w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego na przystankach komunikacyjnych zlokalizowanych wzdłuż drogi krajowej nr 12 na terenie gminy Wolanów w miejscowościach: Ślepowron, Sławno, Kacprowice, Kowalanka, Wolanów, Strzałków, Wawrzyszów i Mniszek.
- uzgodnienie z zarządcą drogi (GDDKiA) montażu wiat oraz uzyskania zgody na wejście w teren tj. zajęcia chodnika lub jezdni, zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w tym sporządzenie czasowej organizacji ruchu,
- przygotowania i zabezpieczenia terenu pod prace montażowe dla nowych wiat przystankowych i demontażowe oraz utylizację dotychczasowych wiat przystankowych,
- dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia utylizacji zdemontowanych starych wiat,
- odtworzenia do stanu poprzedniego naruszonych w trakcie wykonywania prac elementów pasa drogowego, w tym zwłaszcza nawierzchnię peronu przystankowego (jezdnia, chodnik, zatoka, zieleńce, etc.) wraz z odbudową z nowych i pełnowartościowych materiałów oraz w nawiązaniu do istniejących warstw konstrukcyjnych,
- wykonania i przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji technicznej dla wiat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212321-5 - Wiaty autobusowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 620371,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wielobranżowy SOPEL Sławomir Sobczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531007494
7.3.3) Ulica: Lipniki, ul. Akacjowa 3
7.3.4) Miejscowość: Białe Błota
7.3.5) Kod pocztowy: 86-005
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Wielobranżowy Sopel Sławomir Sobczyk
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Wielobranżowy Sopel Sławomir Sobczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WOLANÓW
więcej: przetargi WOLANÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.