eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubsko"Modernizacja i dostosowanie budynku na potrzeby osób niepełnosprawnych mieszkających w Domu Pomocy Społecznej w Lubsku"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja i dostosowanie budynku na potrzeby osób niepełnosprawnych mieszkających w Domu Pomocy Społecznej w Lubsku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Lubsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970779943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 27

1.5.2.) Miejscowość: Lubsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684574111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dps.lubsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_lubsko/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f0d5913-2791-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność na podstawie ustawy o pomocy społecznej,

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja i dostosowanie budynku na potrzeby osób niepełnosprawnych mieszkających w Domu Pomocy Społecznej w Lubsku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f0d5913-2791-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319773

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS-L-DG.350.9.2006.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180044,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie zadania pn „Modernizacja i dostosowanie budynku na potrzeby osób niepełnosprawnych mieszkających w Domu Pomocy Społecznej w Lubsku”. Celem realizacji zadania jest przebudowa z dostosowaniem łazienki oraz dostosowanie ciągów komunikacyjnych i pokoi dla osób z niepełnosprawnościami, które pozwoli na ich bezpieczniejsze poruszanie się i użytkowanie pomieszczeń.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie :
1) przebudowa łazienki na I piętrze przy klatce schodowej prawej
2) modernizacja podłóg w pokojach nr 1/27, 2/17, 2/18, 2/19
3) modernizacja ciągów komunikacyjnych:
a) klatki schodowej prawa (od poziomu -parter do wyjścia na strych),
b) korytarza prawy na parterze,
c) korytarza prawy na I piętrze.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja składająca się z:
1) dla przebudowy łazienki - załącznik nr 9 do SWZ
a) projektu budowlanego dla przebudowy łazienki-
b) Decyzji LWKZ z 01.12.2021r. oraz 14.11.2022r.-
c) Pozwolenie na budowę -
d) przedmiaru robót stanowiący element pomocniczy-


2) dla modernizacji korytarzy, klatki schodowej i pokoi – załącznik nr 10 do SWZ
a) projektu budowlanego –
b) Decyzji LWKZ z 30.11.2021r. oraz 14.11.2022r.-
c) Pozwolenie na budowę -
d) Badania stratygraficzne stolarki drzwiowej -
e) przedmiaru robót stanowiący element pomocniczy-
4. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w w/w. dokumentacji, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych w umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215210-2 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180044,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184474,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180044,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Budowlane "FENIX" Tobiasz Banaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081205176

7.3.3) Ulica: Kolejowa 1B/2

7.3.4) Miejscowość: Jasień

7.3.5) Kod pocztowy: 68-320

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180044,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.