eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tereszpol-Zaorenda › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 900 000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w roku 2022 Gminy Tereszpol



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 900 000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w roku 2022 Gminy Tereszpol

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tereszpol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 234

1.5.2.) Miejscowość: Tereszpol-Zaorenda

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-407

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (84) 687 66 31

1.5.8.) Numer faksu: (48) 687 66 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tereszpol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tereszpol.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugtereszpol.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 900 000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w roku 2022 Gminy Tereszpol

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71f98999-1df7-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387883

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026836/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 900 000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w roku 2022 Gminy Tereszpol

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307497/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KNK.271.18.2022.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 370201,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 900 000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w roku 2022 Gminy Tereszpol
3.2. Waluta kredytu: złoty polski (PLN).
3.3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2032 r.
3.4. Wykorzystanie kredytu nastąpi do dnia 31 grudnia 2022 r.
Kredyt zostanie uruchomiony jednorazowo lub w transzach na wniosek zamawiającego.
3.5. Uruchomienie transz kredytu nastąpi w dowolnych terminach i kwotach. Przewidywane są dwie transze. Wysokość transz i termin ich uruchomienia określone będą przez Zamawiającego na piśmie z wyprzedzeniem 7 – dniowym.
3.6. Harmonogram spłaty pożyczki w latach:
2023 r – okres karencji
2024 r – 100 000,00 zł
2025 r – 100 000,00 zł
2026 r – 100 000,00 zł
2027 r – 100 000,00 zł
2028 r – 100 000,00 zł
2029 r – 100 000,00 zł
2030 r – 100 000,00 zł
2031 r – 100 000,00 zł
2032 r - 100 000,00 zł

3.7. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od dnia pierwszej wypłaty transzy kredytu, w kwartalnych okresach obrachunkowych. Pierwszym dniem pierwszego okresu obrachunkowego jest dzień postawienia kredytu do dyspozycji. Kolejne okresy obrachunkowe rozpoczynają się w następnym dniu po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego. Ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu.
3.8. Płatność rat odsetkowych w dniu płatności raty kapitałowej za poprzedzający kwartał, za który zostały naliczone na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank. Informacja zostanie przekazana do 5 dnia miesiąca, w którym przypada płatność raty kapitałowej i odsetkowej.
3.9. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający zobowiązuje się uregulować wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty.
3. 10. Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M notowanej pierwszego dnia okresu obrachunkowego powiększoną o marżę banku.
3.11. Zamawiający nie przewiduje prowizji w związku z obsługą, przygotowaniem i udzieleniem kredytu.
3.12. Odsetki będą naliczane po uruchomieniu poszczególnych kolejnych transz i tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, Bank nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu.
3.13. Możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat.
3.14. Zmniejszenie kwoty kredytu, w przypadku nieprzewidzianego wzrostu dochodów budżetowych gminy, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.
3.15. Marża Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu w czasie trwania obowiązującej umowy.
3.16. Zabezpieczenie kredytu – weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
3.17. Opinia RIO o możliwości spłaty kredytu długoterminowego zostanie udostępniona niezwłocznie po jej otrzymaniu, przed zawarciem umowy kredytowej.
3.18. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiający (kredytobiorca) dołącza dokumentacje finansową.
Zamawiający zastrzega sobie:
a) Bank nie będzie żądał: opłat za przedterminową spłatę kredytu, opłaty administracyjnej za zarządzanie, za złożenie wniosku kredytowego oraz innych opłat,
b) zmniejszenie kwoty kredytu bez dodatkowych kosztów,
c) zmianę kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów,
d) prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą,
e) odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty,
f) zmiany harmonogramu spłaty kredytu – bez dodatkowych kosztów, jeżeli wystąpią okoliczności zmuszające Zamawiającego do zmiany terminów spłaty,
g) Bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320201,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320201,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamosciu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 922 000 64 00

7.3.3) Ulica: Partyzantów

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370201,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.