eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d869acd-302a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029786/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Busko-Zdrój - etap III” ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 3 „Efektywna i zielona energia”, działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342000/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie realizowane w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju” oraz „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Busko-Zdrój - etap III”.

Zadanie jest dofinansowane:
- w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju” ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
oraz
- w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Busko-Zdrój - etap III” ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 3 „Efektywna i zielona energia”, działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym”.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja energetyczna budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju.
Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia:
ZADANIE nr 1
I. Branża budowlana
- docieplenie ścian fundamentowych poniżej gruntu do poziomu ław fundamentowych warstwą styropianu ekstrudowanego XPS wraz z wykonaniem izolacji pionowej przeciwwilgociowej na całej wysokości ścian przy gruncie oraz montażem folii kubełkowej (w ramach prac należy uwzględnić rozbiórkę istniejącego podjazdu dla niepełnosprawnych od strony północnej wraz z poręczami i balustradami oraz jego odtworzenie)
- docieplenie ścian zewnętrznych cokołu i piwnicy ponad gruntem warstwą styropianu ekstrudowanego XPS wraz z wykonaniem gotowej cienkowarstwowej wyprawy tynkarskiej zgodnie z dokumentacją projektową
- docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych warstwą styropianu samogasnącego EPS wraz z wykonaniem gotowej cienkowarstwowej silikonowej wyprawy tynkarskiej zgodnie z dokumentacją projektową
- docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych na poziomie piwnicy warstwą styropianu ekstrudowanego wraz z wykonaniem gotowej cienkowarstwowej wyprawy tynkarskiej zgodnie z dokumentacją projektową
- docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych kondygnacji nadziemnych przy ścianach warstwą styropianu samogasnącego wraz z wykonaniem gotowej cienkowarstwowej silikonowej wyprawy tynkarskiej zgodnie z dokumentacją projektową
- docieplenie balkonów wraz z wykonaniem hydroizolacji, płytkowaniem i montażem profili okapowych i okapnikowych balkonowych
- docieplenie stropodachu pełnego warstwą styropianu jednostronnie laminowanego papą wraz z wymianą istniejącego pokrycia dachu (podczas realizacji przedmiotowego zakresu robót Wykonawca winien uwzględnić zakres dotyczący montażu na dachu konstrukcji pod panele fotowoltaiczne, będący elementem zadania)
- wymiana okien i drzwi balkonowych zewnętrznych wskazanych w części rysunkowej dokumentacji projektowej wraz z montażem nawiewników higrosterowalnych – przy uwzględnieniu zmian zawartych poniżej w dalszej części opisu (Uwagi pkt. 1 i 2)
- dostawa i montaż rolet wewnętrznych plisowanych dostosowanych wymiarem do nowej stolarki okiennej – poza stolarką okienną na klatce schodowej
- wymiana drzwi zewnętrznych wskazanych w części rysunkowej opracowania na nowe wykonane z profili aluminiowych – przy uwzględnieniu zmian zawartych poniżej w dalszej części opisu (Uwagi pkt. 1 i 4)
- malowanie pomieszczeń (ściany i ościeża) poza parterem budynku
- wymiana bram garażowych wskazanych w części rysunkowej dokumentacji projektowej na nowe bramy garażowe segmentowe wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących
- nadmurowanie murków attykowych
- przemurowanie istniejących kominów wentylacyjnych ponad dachem
- docieplenie powierzchni wszystkich kominów wentylacyjnych ponad dachem
- wymiana czap kominowych na wszystkich kominach wentylacyjnych
- montaż nasad kominowych obrotowych wykonanych ze stali nierdzewnej
- odgruzowanie i udrożnienie istniejących kanałów wentylacyjnych
- wykonanie otworów wentylacyjnych wraz z kratką wentylacyjną we wskazanych pomieszczeniach
- demontaż, powiększenie otworu oraz montaż nowego wyłazu na dach
- wymiana istniejącego systemu odprowadzania wody deszczowej – rynny i rury spustowe wraz z montażem nowych odsadzek po wykonaniu docieplenia ścian
- wymiana istniejących obróbek blacharskich
- przełożenie istniejących elementów mocowanych do elewacji z zastosowaniem odpowiednio dłuższych uchwytów
- skucie istniejących gzymsów i wykonanie nowych
- zamurowanie wskazanych w dokumentacji projektowej otworów okiennych
- zmniejszenie wysokości okna w pomieszczeniu nr 4.05
- poszerzenie drzwi balkonowych wraz z montaż nowych nadproży
- wykonanie nowych otworów w balkonach na rury spustowe
- demontaż daszków nad drzwiami balkonowymi
- demontaż i montaż nowych krat okiennych
- demontaż i montaż nowych parapetów zewnętrznych
- demontaż i montaż nowych parapetów wewnętrznych
- demontaż i montaż nowych balustrad balkonowych i schodowych
- remont zadaszeń betonowych
- rozbiórka istniejącego murku oporowego na dziedzińcu
- częściowa rozbiórka i odtworzenie murku oporowego po wykonaniu docieplenia budynku przy elewacji zachodniej
- zabezpieczenie schodów zewnętrznych z okładzin kamiennych na czas robót budowlanych
- zabezpieczenie skrzynek przyłączeniowych i istniejących przyłączy na czas robót budowlanych
- wymiana skrzynki gazowej przy nieczynnym przyłączu gazowym po wykonaniu docieplenia
- przesunięcie istniejących słupków ogrodzeniowych zlokalizowanych przy ścianie budynku oraz zmniejszenie przęsła ogrodzeniowego i bramy wjazdowej
- wykonanie opaski wokół budynku wraz z odtworzeniem powierzchni utwardzonych i zorganizowanej zieleni po wykonaniu docieplenia ścian w gruncie
- montaż nowych korytek ściekowych przed bramami garażowymi poprzez zastosowanie odwodnienia liniowego: Klasa C 250 typ wzmocniony – 250 kN
(25 t), szerokość 14 cm.
Przy uwzględnieniu uwag zawartych w SWZ.
II. Branża sanitarna
- wymiana grzejników instalacji centralnego ogrzewania w wybranych pomieszczeniach zgodnie z dokumentacją projektową
- wymiana podgrzewacza c.w.u. zgodnie z dokumentacją projektową
- montaż ciepłomierza na instalacji c.o. zgodnie z dokumentacją projektową
- montaż wodomierzy przy istniejących podgrzewaczach c.w.u. zgodnie
z dokumentacją projektową
III. Branża elektryczna
Demontaże:
- demontaż istniejącego oświetlenia wewnętrznego i na elewacji
- demontaż instalacji odgromowej
Instalacje projektowane:
- wymiana oświetlania wewnętrznego i na elewacji na energooszczędne
- wykonanie dodatkowego okablowania od puszek rozgałęźnych dla dodatkowych opraw oświetleniowych oraz nowej lokalizacji opraw
Przy uwzględnieniu uwag zawartych w SWZ.
- wymalowanie pomieszczeń po wymianie instalacji elektrycznej
- instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 22,4kW wraz z dokonaniem niezbędnych pomiarów i opinii, celem skutecznego zgłoszenia wykonanej instalacji do Zakładu Energetycznego
W przypadku instalacji fotowoltaicznej Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa określa parametry minimalne dla projektowanych urządzeń (moduły fotowoltaiczne, inwerter). Dopuszcza się zatem zastosowanie urządzeń posiadających lepsze parametry, w tym dopuszcza się również zastosowanie modułów fotowoltaicznych o większej mocy nominalnej, z zastrzeżeniem, że parametry proponowanych modułów nie mogą być gorsze niż określone w dokumentacji projektowej.
- wykonanie instalacji monitoringu zużycia c.o. oraz c.w.u.
- wykonanie instalacji odgromowej na dachu oraz wymiana przewodów odprowadzających, przewodów uziemiających oraz uziomu
- ochrona od porażeń
IV. Wykonanie instalacji monitoringu zużycia c.o. oraz c.w.u. wraz z montażem wodomierzy przy istniejących podgrzewaczach c.w.u. oraz ciepłomierza na instalacji c.o.
Zadanie nr 2
I. Branża sanitarna
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania (zaprojektowanie i wykonanie) poprzez:
• wymianę pionów i gałązek instalacji c.o. w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju – zaprojektowanie i wykonanie
• wykonanie elektrycznego ogrzewania podłogowego klatki schodowej w budynku Urzędu Miasta
i Gminy w Busku-Zdroju - zaprojektowanie i wykonanie
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe fundamentów budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju poprzez wykonanie drenażu opaskowego oraz odprowadzenia wód opadowych z 3 rur spustowych budynku do istniejącej studni kanalizacji deszczowej – zaprojektowanie i wykonanie (prace należy wykonać podczas realizacji robót związanych z dociepleniem ścian fundamentowych poniżej gruntu)
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, celem dostosowania obiektu do przepisów higieniczno-sanitarnych poprzez zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji, uwzględniającej montaż klimatyzatorów dla wszystkich pomieszczeń biurowych zlokalizowanych w obiekcie wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej dedykowanej dla projektowanej instalacji klimatyzacji - zaprojektowanie i wykonanie
Realizację inwestycji należy prowadzić w oparciu o dokumentację projektową
i opis przedmiotu zamówienia, zgodnie ze sztuką budowlaną, aktualną wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami (w tym uzyskanymi potwierdzeniami zgłoszenia robót/pozwoleniami na budowę wydanymi przez właściwe organy)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5750000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6600000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5750000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Piotr Kapusta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6550001284

7.3.4) Miejscowość: Stopnica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-130

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5750000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.